Dette er gutt ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror gutt på denne
Denne synes jeg var vanskelig - kan være begge deler for min del. Men jeg ville kanskje gjettet på jente her.Kaster meg på en «gammel» tråd jeg 13+0, hva ser dere?
er ikke mulig å gjette noe kjønn på dette bildet. kjønnsorganet er ikke synlig. har du flere bilder?Jeg også! Hva tenker dere? 13+1? Jordmor var 90% sikker på kjønnet men ønsker å høre deres mening
har du flere bilder? dette er veldig uklart til å være 13 uker. men er det nub jeg ser her må dette være jente.Kaster meg på en «gammel» tråd jeg 13+0, hva ser dere?
Usikker på om dette viser noe mer??har du flere bilder? dette er veldig uklart til å være 13 uker. men er det nub jeg ser her må dette være jente.
Jeg tenker jente. Flat nub, to streker, men det er litt tidlig 12+2... Og jeg er heller IKKE flink til dette. Om du ikke har fått svar ennå, så får du det kanskje snart?Hei Hva tror dere dette er? 12+2
Hei! Usikker på om det er nub på bildet. Klarer ikke å gjette heller basert på det jeg ser uansett grattis!Noen som vil gjette?