Takk for svar Blir spennende å høre hva de sier på ultralyd om to ukerJeg tror gutt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar Blir spennende å høre hva de sier på ultralyd om to ukerJeg tror gutt
Jøss. Veldig overrasket over denne. I uke 14 ser man gjerne nub som står opp. Ser ingen tegn på dine bilder. Men så stas med enda en gutt.Viste seg å være gutt
Her er bildene så uklare at at man ikke ser noe tydelig, så tørr ikke gjette her. Ikke en gang hodet har synlige konturer.Ingen som kan se om noe vises her? Hilsen noob
Var vel 14+6 på ul bildet derHvor langt er du på vei? Veldig stor forskjell på utvikling fra starten av uke 12 til slutten av uke 13.
Det er ingen ting på det bildet som tilsier gutt i hvertfall. Bildet er ikke helt klart. Men nub er lang og flat. Så tenker det er mer sannsynlig at dette er jente enn gutt.Var vel 14+6 på ul bildet der
Blir spennende Takk for synspunktDet er ingen ting på det bildet som tilsier gutt i hvertfall. Bildet er ikke helt klart. Men nub er lang og flat. Så tenker det er mer sannsynlig at dette er jente enn gutt.
Takk for svar Ungen var i full aktivitet så jordmor sa det var vanskelig :-(Her er bildene så uklare at at man ikke ser noe tydelig, så tørr ikke gjette her. Ikke en gang hodet har synlige konturer.
Var det noen som tørr gjette på min? Har hatt så jentefølelse, og en annen gruppe sier dette er nub og da gutt. 14 uker er bildet tatt, jm ville ikke tippe
ja, ikke sant. Menmen, blir veldig stas med bittelille-brorJøss. Veldig overrasket over denne. I uke 14 ser man gjerne nub som står opp. Ser ingen tegn på dine bilder. Men så stas med enda en gutt.
Du hadde rett! Fikk telefon fra sykehuset i dag om at fostervannsprøve var helt fin, og fikk samtidig vite kjønn. Ei lita prinsesse Jeg som var så sikker på at det var en guttDet er ingen ting på det bildet som tilsier gutt i hvertfall. Bildet er ikke helt klart. Men nub er lang og flat. Så tenker det er mer sannsynlig at dette er jente enn gutt.
Gratulerer så myeDu hadde rett! Fikk telefon fra sykehuset i dag om at fostervannsprøve var helt fin, og fikk samtidig vite kjønn. Ei lita prinsesse Jeg som var så sikker på at det var en gutt
Dette blir spennende ikke mange ukene igjen til OUL for å se skikkelig!Gjetter også gutt
Du hadde helt rett, det er en jenteSjeldent å se en så tydelig jente så tidlig. Veldig bra nub-shot. Nub kan enda reise seg så tidlig, men du har stackingen under som gjør det lite sannsynlig at dette er en gutt.
Du hadde så tydelig bilde og helt klar nub så ikke overrasket at det var en jente. Gratulerer så myeDu hadde helt rett, det er en jente
Du hadde rettSer du hvor likt ditt øverste bilde er det høyre jeg har lagt ut som eksempel? Det er mitt eget barn som 2 ganger er bekreftet jente. Bildet er fra 13+1.
Så rimelig sikker på du også får jente.
Det er akkurat litt for tidlig. Dette kan være begge deler. Skal du ha flere ultralyder før oul?Hei! Var på TUL igår (11+6) og lurte på om noen klarer å hva dette kan være? (jeg er egentlig fra januar 24 gruppa )Vis vedlegget 407857
Hva mener du med stacking?Det er en liten gutt. Nub har startet å reise seg og har stacking. Veldig klart bilde med tydelig nub, så her er det lett å se kjønn.
At nub er stablet. Høyde på den. To deler som blir penis og pung. Som på mitt eksempelbilde:Hva mener du med stacking?