Åneei skal egentlig ikke det, men mindre jeg tar en privat! Så får vente å se til OUL daDet er akkurat litt for tidlig. Dette kan være begge deler. Skal du ha flere ultralyder før oul?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åneei skal egentlig ikke det, men mindre jeg tar en privat! Så får vente å se til OUL daDet er akkurat litt for tidlig. Dette kan være begge deler. Skal du ha flere ultralyder før oul?
Aha!! Takk Hva ville du gjettet her? 12+4At nub er stablet. Høyde på den. To deler som blir penis og pung. Som på mitt eksempelbilde:
Gutt, selv om den ikke ser helt typisk guttenub ut. Nub ser for kort ut til å være jente.Aha!! Takk Hva ville du gjettet her? 12+4
Takk Et bilde til.Gutt, selv om den ikke ser helt typisk guttenub ut. Nub ser for kort ut til å være jente.
Her ser nub lengre nub, men vinkler opp. Jeg tror dette mest sannsynlig er en gutt.Takk Et bilde til.
Jeg kan ikke fatte at det er det beste bilde man får så langt på vei. Desverre ikke mulig å se kjønnet her.Noen som vil gjette her? ville ikke snu seg han/hun, så var dette bilde vi fikk 13+4.
Det er nok en liten jente. Lang flat nub. En gutt ville ha reist seg innen dette.
Ingen ekspert, men kan kanskje sjå ut som jente?
Helt rett, lita jenteSer ut som ei lita frøken
Gratulerer så myeHelt rett, lita jente
Hvilke uke er dette? Det på oul pleier jo å stemme for da er kjønnet ganske synlig. Har du bilde fra den også?dette er fra tidlig ul .. har nå vært på oul og fikk 2 forskjellig beskjeder fra 2 ulike damer hva tror dere som vokser i magen min
Jeg tenker at det er jente. Nub er lang og har en stacking under. Gutter har ikke dette. Den har litt vinkel på seg, men det hadde min datter også så tidlig. Så ganske sikker på at denne ikke reiser seg mer.
Jente, tror jeg. Men jeg er ny på dette, så vent på «Lyse gul»
Du gjettet gutt på tidlig privat ultralyd og jente på tidlig ordinær ultralyd. Jordmor i uke 14+4 på privat UL gjettet gutt uten å være helt sikker, og jordmor på sykehuset 20+5 sa 100% sikkert jente. Min var en tricky one Men det er altså jenteMan kan ikke se kjønnet ordentlig. Men ingen ting stikker opp. Så langt på vei ville det vært synlig på disse bildene om det var gutt. Så holder en knapp på jente her.
Hvor mange uker og dager?dette er fra tidlig ul .. har nå vært på oul og fikk 2 forskjellig beskjeder fra 2 ulike damer hva tror dere som vokser i magen min
Det var jenteJeg tror dette er jente selv om det er litt vinkel på nub. Nub har to streker og det har ikke gutter. Så langt på vei burde det vært veldig synelig om det var gutt. Så holder en knapp på jente.
Så gøy gratulerer så myeDet var jente
Jeg synes det ser ut som en gutt