lyse gul
Glad i forumet
Det er fryktelig dårlige bilder desverre. Hvis den hvite faktisk er nub så tipper jeg jente. Men ikke sikker på om det er nub i hele tatt.Hva med her?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er fryktelig dårlige bilder desverre. Hvis den hvite faktisk er nub så tipper jeg jente. Men ikke sikker på om det er nub i hele tatt.Hva med her?
Hvor mage uker er du her?Vis vedlegget 404975Hva tror du om min ultralyd? Sammenlignet med de eksemplene vil jeg tro at det er jente?
Jeg synes jeg ser nub på et par av bildene. Den ser ut til å ligge flat ned og er ganske lang. Det ser ut som en jente. Men grunnet dårlig kvalitet på bildene så kan man bli lurt.Denne lille sprellerten er 12+3.. Har ikke sjans å se noe nub jeg altså. Ser dere noe?
Jente. Det er med et pottyshot hvor pilen peker mellom bena på barnet. Her ville det vært veldig synlig i uke 15 om det var en gutt.Noen som vil gjette her ?<3 15+3
Så spennende! Jeg har tenkt gutt hele tiden, fordi jeg allerede er guttemamma. Men etter UL igår fikk jeg en liten følelse på jente. Blir veldig spennende å se neste gang. Takk for forsøket!Jeg synes jeg ser nub på et par av bildene. Den ser ut til å ligge flat ned og er ganske lang. Det ser ut som en jente. Men grunnet dårlig kvalitet på bildene så kan man bli lurt.
13+1Hvor mage uker er du her?
Jeg tenker også at det er en jente. Nub er lang og flat. I uke 13 har de fleste guttenuber begynte å reise seg og har synlig stacking. Så tipper at du får høre jente på neste uktralydVis vedlegget 404975Hva tror du om min ultralyd? Sammenlignet med de eksemplene vil jeg tro at det er jente?
Jeg tok en titt til hvor jeg snudde bildene dine og zoomet inn. Jeg tror du har rett. Jeg ser noe som kan være stacking på flere av bildene. Det at nub ligger flat enda kan være at det er litt tidlig og den ikke har reist seg. Men det er litt forvirrende med lang nub med stacking. Gutter har som regler kortere nub, men jenter har ikke stacking. Det er synd at benet er i veien på alle bildene ellers ville man sett mye klarere. Jeg bytter og tror dette kan være en gutt.Så spennende! Jeg har tenkt gutt hele tiden, fordi jeg allerede er guttemamma. Men etter UL igår fikk jeg en liten følelse på jente. Blir veldig spennende å se neste gang. Takk for forsøket!
Gurimalla så spennende !! Kjenner jeg bobler over her. Kommer ikke til å klare å vente helt til neste oul nå.Jeg tok en titt til hvor jeg snudde bildene dine og zoomet inn. Jeg tror du har rett. Jeg ser noe som kan være stacking på flere av bildene. Det at nub ligger flat enda kan være at det er litt tidlig og den ikke har reist seg. Men det er litt forvirrende med lang nub med stacking. Gutter har som regler kortere nub, men jenter har ikke stacking. Det er synd at benet er i veien på alle bildene ellers ville man sett mye klarere. Jeg bytter og tror dette kan være en gutt.
Skjønner deg godt. Jeg klarte ikke å vente og bestilte en privat skanning kun for å få vite kjønn. Fra uke 14 er det ingen tvil hva man får se.Gurimalla så spennende !! Kjenner jeg bobler over her. Kommer ikke til å klare å vente helt til neste oul nå.
Fra uke 14, mener du da 13+ eller fra 14+? usikker på når jeg skal bestille meg time for å vite kjønn, eller om jeg kanskje er heldig og får vite det på TOUL når jeg er 13+6.Skjønner deg godt. Jeg klarte ikke å vente og bestilte en privat skanning kun for å få vite kjønn. Fra uke 14 er det ingen tvil hva man får se.
Det kan du se godt da ja. Les deg godt opp på forhånd og så vil du kunne se det selv. Om det er gutt så er det lett å se. Ser du ingen ting som peker opp så er det mest sannsynlig jente. Håper du får bra bilder så du kan vise fremFra uke 14, mener du da 13+ eller fra 14+? usikker på når jeg skal bestille meg time for å vite kjønn, eller om jeg kanskje er heldig og får vite det på TOUL når jeg er 13+6.
Ouff, nå ble jeg enda mer spent på ultralyden. Bare 1 uke igjen!! Tenkte det var for tidlig å vite det da, så har ikke tenkt at jeg kom til å få vite det der. Herremin, det er så gøy å få vite om det ligger en liten gutt eller jente inni derDet kan du se godt da ja. Les deg godt opp på forhånd og så vil du kunne se det selv. Om det er gutt så er det lett å se. Ser du ingen ting som peker opp så er det mest sannsynlig jente. Håper du får bra bilder så du kan vise frem
Sjeldent å se en så tydelig jente så tidlig. Veldig bra nub-shot. Nub kan enda reise seg så tidlig, men du har stackingen under som gjør det lite sannsynlig at dette er en gutt.Noen som vil gjette? Tatt 12+2