Gjetting av kjønn fra tidlig ultralyd. Nub teorien

Det var bakgrunnen for at jeg bestilte timen også.
Har vært der og fått vite kjønn nå. Det står foreløpig skrevet på en lapp som er stiftet igjen til samboer kommer hjem fra jobb. Krever virkelig viljestyrke å ikke åpne den :smiley-ashamed004

Har ikke hatt noe magefølelse, men etter ordinær tul så fikk jeg aning om jente da det ikke var noe synlig guttetiss og nub så flat ut (hvis det var nub jeg så), men etter ultralyd i dag så tror jeg det var en guttetiss jordmor fant. Det får jeg vite i kveld hvert fall:nailbiting:
Åååå så spennende :excited001

Det var bakgrunnen for at jeg bestilte timen også.
Har vært der og fått vite kjønn nå. Det står foreløpig skrevet på en lapp som er stiftet igjen til samboer kommer hjem fra jobb. Krever virkelig viljestyrke å ikke åpne den :smiley-ashamed004

Har ikke hatt noe magefølelse, men etter ordinær tul så fikk jeg aning om jente da det ikke var noe synlig guttetiss og nub så flat ut (hvis det var nub jeg så), men etter ultralyd i dag så tror jeg det var en guttetiss jordmor fant. Det får jeg vite i kveld hvert fall:nailbiting:
Vil du dele bildet med oss før du sier fasit og kjønn? :smiley-bounce012

Vil du dele bildet med oss før du sier fasit og kjønn? :smiley-bounce012
Det var en bebbis som var veeeeldig aktiv i dag så jordmor hadde en jobb med å få sett kjønn. Vet ikke om nub er med på ultralydbildene, men her er de. Har noen flere også, men der tror jeg hvert fall ikke at nub synes.

Oppdaterer med kjønn når du har gjettet :)
IMG_2967.jpegIMG_2968.jpeg

Det var en bebbis som var veeeeldig aktiv i dag så jordmor hadde en jobb med å få sett kjønn. Vet ikke om nub er med på ultralydbildene, men her er de. Har noen flere også, men der tror jeg hvert fall ikke at nub synes.

Oppdaterer med kjønn når du har gjettet :)
Vis vedlegget 406074Vis vedlegget 406075
Ikke det beste bildene, men ser ingen ting som tyder på gutt så her hadde jeg tippa jente. Og når du skriver at jordmor måtte jobbe for å se kjønn så høres det også ut som ingen ting stakk opp og var lett å se.:hilarious:

Jeg prøver igjen, siden det ble litt kluss med forrige innlegg. Ser man noe her, 13+5? :)

Vedlegg

• IMG_4561.jpeg
    IMG_4561.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 54
  • IMG_4565.jpeg
    IMG_4565.jpeg
    473,9 KB · Visninger: 49
  • IMG_4566.jpeg
    IMG_4566.jpeg
    225,6 KB · Visninger: 54
  • IMG_4567.jpeg
    IMG_4567.jpeg
    471,5 KB · Visninger: 54
Jeg prøver igjen, siden det ble litt kluss med forrige innlegg. Ser man noe her, 13+5? :)
Jeg tror dette er jente selv om det er litt vinkel på nub. Nub har to streker og det har ikke gutter. Så langt på vei burde det vært veldig synelig om det var gutt. Så holder en knapp på jente. :Heartpink

Jeg tror dette er jente selv om det er litt vinkel på nub. Nub har to streker og det har ikke gutter. Så langt på vei burde det vært veldig synelig om det var gutt. Så holder en knapp på jente. :Heartpink
Spennende, takk :) :Heartpink

Det er det magefølelsen sier også ❤️ Og jordmor ville ikke gjette, sa det var tidlig. Tenkte med en gang det måtte være pga jente. :hilarious:
Tror de bare ønsker ikke å si. Nye retningslinjer?? Vet ikke. Jeg hadde ul 13+4, tydelig gutt (og vi visste allerede pga panorama) men jm ønsket ikke å gjette :laughing001
Ul viste rett mellom beina hvor de var en 3. bein liksom :happy090

Back
Topp