Gjetting av kjønn fra tidlig ultralyd. Nub teorien

Tror de bare ønsker ikke å si. Nye retningslinjer?? Vet ikke. Jeg hadde ul 13+4, tydelig gutt (og vi visste allerede pga panorama) men jm ønsket ikke å gjette :laughing001
Ul viste rett mellom beina hvor de var en 3. bein liksom :happy090
Haha :hilarious: Ja det er nok mulig det. Får vente en måned til før vi vet helt sikkert :chicken:
 
Ikke det beste bildene, men ser ingen ting som tyder på gutt så her hadde jeg tippa jente. Og når du skriver at jordmor måtte jobbe for å se kjønn så høres det også ut som ingen ting stakk opp og var lett å se.:hilarious:
Hun slet fordi den var så aktiv, så den lå aldri stille. Hun endte med å skrive gutt på lappen hvert fall. Og hun sa at hun skriver ikke noe hvis hun bare tror. Men hun sa også at hun synes hun har sett noe, men at jeg fikk velge selv om hun skulle skrive det ned eller ikke. Jeg var overbevist om jente så jeg ble sjokkert, men inntil ordinær ultralyd så får jeg bare gå ut ifra gutt:smiley-ashamed004
 
Last edited:
Er det noe nub å se her? Fader jeg fikk så dårlige bilder. 12+5 her ;) 69B72A88-5D13-4A5F-A7C8-B6391250900F.jpeg
 
Er det noe nub å se her? Fader jeg fikk så dårlige bilder. 12+5 her ;) Vis vedlegget 406155
Skulle tro de skulle klare å få orntlige bilder på sykehuset men jeg også fikk helt sjukt dårlige bilder når vi var på Kalnes 12+6. Var på privat 10+0 og fikk mye bedre bilder allerede da. På Kalnes 12+6 fikk vi bare utskrift av en klump som ikke så ut som noen ting. Ble skikkelig skuffa.
Skal heldigvis på ny privat i mårra 14+2 for å forhåpentligvis se kjønn.
 
Skulle tro de skulle klare å få orntlige bilder på sykehuset men også fikk helt sjukt dårlige bilder når vi var på Kalnes 12+6. Var på privat 10+0 og fikk mye bedre bilder allerede da. På Kalnes 12+6 fikk vi bare utskrift av en klump som ikke så ut som noen ting. Ble skikkelig skuffa.
Skal heldigvis på ny privat i mårra 14+2 for å forhåpentligvis se kjønn.
Åååå:) masse lykke til i morgen ❤️ jeg skal også på ny privat TUL når jeg er 14+1. neste torsda❤️ bare for å få greie på kjønn egentlig :) du må oppdatere. Har du fått svar på NIPT testen forresten ??
Husker fra sist svangerskap også, dritt bilder fra sykehuset :p
 
Hun slet fordi den var så aktiv, så den lå aldri stille. Hun endte med å skrive gutt på lappen hvert fall. Og hun sa at hun skriver ikke noe hvis hun bare tror. Men hun sa også at hun synes hun har sett noe, men at jeg fikk velge selv om hun skulle skrive det ned eller ikke. Jeg var overbevist om jente så jeg ble sjokkert, men inntil ordinær ultralyd så får jeg bare gå ut ifra gutt:smiley-ashamed004
Hun har jo helt sikkert rett. Når hun ser den live vil det jo være mange vinkler å vurdere fra. Men ut i fra dette bilde kan jeg fremdeles ikke se at det er gutt:hilarious:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20230524_203625_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20230524_203625_Samsung Internet.jpg
    413 KB · Visninger: 43
Har vært på privat ul i dag 14+2. Noen som vil gjette på denne? 20230525_105353.jpg
 
Hun har jo helt sikkert rett. Når hun ser den live vil det jo være mange vinkler å vurdere fra. Men ut i fra dette bilde kan jeg fremdeles ikke se at det er gutt:hilarious:
Hun skrev med et spørsmålstegn bak kjønnet på lappen, og sa at hun var ikke sikkert, men synes hun hadde sett noe så jeg fikk velge selv om hun skulle skrive noe eller ikke. Jeg tror jeg bare må vente sånn helt ordentlig til neste ordinær ultralyd før jeg hengir meg fullstendig til et kjønn.
 
Her ser man bilde fra undersiden (tror jeg)
Noen som vil gjett kjønn eller som greier å se noe som helst? Haha :joyful:
9366971C-14A4-4566-A085-788A13B13AC7.jpeg
 
Back
Topp