Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde lett kjøpt kjoler med de bildene der faktisk. Blir veldig sjokkert om det plutselig er gutt på OUL, da må du be dem sjekke to gangerTusen takk for svar! Var det jeg også tenkte, og stemmer også med teorien om hjertefrekvens, da den er over 150 bpm Blir spennende å høre om det stemmer på neste ultralyd i januar
hvor mange uker er dette? synes det ser mer gutt ut enn jente. jenter har lang nub og denne er ganske kort og med stacking på tuppen.Tror jentenub, men usikker Vis vedlegget 450767Vis vedlegget 450768
Tusen takk for svar! Har hatt to UL, og legene har ment begge gangene at det er en jente. Men finner det vel endelig ut 3.januar ved 20 ukers UL. Men hva betyr Stacking i denne sammenhengen?det er skikkelig vanskelig å se på denne. den er for flat til å se ut som gutt i uke 13, men for mye stacking til å være jente. oppdater når du vet.
stablet tupp på en måte. ser ofte ut som en ball. hvis de alt mener det er jente får du nok høre det igjen i januar.Tusen takk for svar! Har hatt to UL, og legene har ment begge gangene at det er en jente. Men finner det vel endelig ut 3.januar ved 20 ukers UL. Men hva betyr Stacking i denne sammenhengen?
Hei! Vil noen hjelpe meg og gjette hva de tror kjønnet er utifra nub theory ? her var jeg 12+3Fra 12+0 kan man se kjønnet på barnet ut i fra vinkelen på kjønnsorganet/nub. Guttenub står opp og er "stacked", jentenub er lengre og ligger flatt langs skambeinet.
Dette er hvordan ultralydteknikkere ser kjønnet på barnet før det er en tydelig pung eller kjønnslepper. Så med et godt bilde er det fullt mulig å se kjønnet tidlig.
Barnet må ligge i sideprofil på bildet for å kunne vurdere vinkelen på nub.
Synes det var vanskelig å se nub’en.. Potty shot (nedenfra) er for tidlig å se det på nåHei! Vil noen hjelpe meg og gjette hva de tror kjønnet er utifra nub theory ? her var jeg 12+3