Må være jenteLegger ut for en venninne. 12+6. noen som skjer kjønn?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må være jenteLegger ut for en venninne. 12+6. noen som skjer kjønn?

Synes også det, men synes nuben ser ulik ut på de ulike bildene??Må være jente![]()
Ja men fortsatt lang og flat selv om vinklinger ser noe høyere ut. Det vil alltid variere litt ut fra vinkelen på baby men når du har fått det perfekte bilde så.....Synes også det, men synes nuben ser ulik ut på de ulike bildene??

JenteLegger ut for en venninne. 12+6. noen som skjer kjønn? Vis vedlegget 453822

Jeg syns det ser ut som en guttHei! Noen som ser kjønn her? 13+3![]()

Ser kanskje mest ut som guttDet første er 12+ 6, de to andre 12+1. Hun som tok ultralyd sa at hun ikke kunne se hva det var. Hva tipper dere? Bilde en er klarest med usikker på om det er nuben.
fikk du ikke vite på OUL?Takk <3 Nei da var det vanskelig å se noe.Skal inn på nytt.Ser kanskje mest ut som guttfikk du ikke vite på OUL?
Hei,Fra 12+0 kan man se kjønnet på barnet ut i fra vinkelen på kjønnsorganet/nub. Guttenub står opp og er "stacked", jentenub er lengre og ligger flatt langs skambeinet.
Dette er hvordan ultralydteknikkere ser kjønnet på barnet før det er en tydelig pung eller kjønnslepper. Så med et godt bilde er det fullt mulig å se kjønnet tidlig.
Barnet må ligge i sideprofil på bildet for å kunne vurdere vinkelen på nub.
JenteNoen som vil gjette kjønn?
Bilde nr1 er 13+1 og bilde nr2 er 14+0![]()
Fikk du ikke vite av de som tok undersøkelsene? For dette må jo være jenteNoen som vil gjette kjønn?
:Definitivt ei jente?! Helt lik min som ble bekreftet jente 14+0Noen som vil gjette kjønn?
Det er 100% jenteHei,
Første bilde er fra 13+1 og bilde nr 2 er fra 14+0
Hva tipper du det er?![]()

Jordmor tippet jente, men ville ikke si helt sikkert pga det var for «tidlig»…Men jeg synes det tydelig så ut som ei jente, så gøy at dere ser det ogsåFikk du ikke vite av de som tok undersøkelsene? For dette må jo være jente![]()
:
JippiiiDet er 100% jente![]()
![]()