Har ikke særlig peil, men jeg tror jente!Vis vedlegget 452542
Noen som vil gjette? 12+6
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke særlig peil, men jeg tror jente!Vis vedlegget 452542
Blir overrasket om dette ikke er guttVis vedlegget 452542
Veldig sikker på at dette er guttVis vedlegget 452542
Gutt!Vis vedlegget 452542
Her ser man helt tydelig utvikling av penis. GratulererVis vedlegget 452542
Noen som vil prøve seg?Er det noe nub her? Jeg forstår ingenting av nub theory, så om noen vil prøve seg på disse bildene er det bare gøy Det er tatt 13+1
Vis vedlegget 451045Vis vedlegget 451046
Tipper jenteNoen som vil prøve seg?
Gøy! Jeg har hatt en følelse av at det er en jente, men alle «kjerringråd» sier gutt Fortsatt noen uker til OUL, så jeg må bare smøre meg med tålmodighetTipper jente
Ser ut som jenteNoen som vil prøve seg?
Så tidlig er det kun profil man kan se kjønnet på - altså ved å se på nub. Når man er i uke 12 er jenter hovne nedentil og det kan lett se ut som gutt fra andre vinkler. Derfor bruker man ikke pottyshot så tidlig. Men fra uke 15-16 er pottyshot bedre, for da er ikke jentene så hovne lengreVar på UL 12+3 og fikk beskjed om kanskje gutt pga det så ut som en pung mellom bena (ikke profil, men full frontal). Fikk i dag 15+3 beskjed om sannsynligvis jente da gynekologen ikke fant noe pung og syntes han kunne se klitoris og to kjønnslepper, var ikke sikker. Sa at i uke 15 kan penis være liten og klitoris stor. I profil så nuben flat ut.
Jeg blir helt gal av å lure på dette!! Sååå spennende!! Noen med tanker?!!
fikk dessverre ikke noe UL bilde av nub. Burde jo spurt om det!!
Aha! Ja, enig i at det høres ut som jente, og kanskje mest fordi han ikke fant noe pung?Så tidlig er det kun profil man kan se kjønnet på - altså ved å se på nub. Når man er i uke 12 er jenter hovne nedentil og det kan lett se ut som gutt fra andre vinkler. Derfor bruker man ikke pottyshot så tidlig. Men fra uke 15-16 er pottyshot bedre, for da er ikke jentene så hovne lengre
Høres ut som det er ei jente. Men du får vel vite det på OUL
Dette er en liten gutt.Vis vedlegget 452542
Ja, han burde sett noe mellom beina ved 15 uker, men det kan jo også skje at utstyret gjemmer seg Men du får det sikkert bekreftet på OULAha! Ja, enig i at det høres ut som jente, og kanskje mest fordi han ikke fant noe pung?
Ja og han så mellom bena, mange ganger og i forskjellige vinkler.Ja, han burde sett noe mellom beina ved 15 uker, men det kan jo også skje at utstyret gjemmer seg Men du får det sikkert bekreftet på OUL