Ser ut som jenteNoen som ser noe her? 13+1
Vis vedlegget 450840
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ut som jenteNoen som ser noe her? 13+1
Vis vedlegget 450840
Helt tydelig jenteNoen som ser noe her? 13+1
Vis vedlegget 450840
Jeg klarer ikke se nub’en på disse bildene..Noen som klarer å se noe her? 14+2
Jeg klarer ikke se nub’en på disse bildene..
ååå, det var de beste bildene jeg fikk. Jaja, bare 1 mnd til OUL! Bare å smøre seg med tålmodighet til da Jeg har veldig på følelsen at det er en guttJeg klarer ikke se nub’en på disse bildene..
Ser ut som jente
Tusen takk for svar! Var det jeg også tenkte, og stemmer også med teorien om hjertefrekvens, da den er over 150 bpm Blir spennende å høre om det stemmer på neste ultralyd i januarHelt tydelig jente
I hvilke uker er det den «regelen» gjelder? Alle har jo over 150bmp på et tidspunkt.Tusen takk for svar! Var det jeg også tenkte, og stemmer også med teorien om hjertefrekvens, da den er over 150 bpm Blir spennende å høre om det stemmer på neste ultralyd i januar
Har ikke alle mellom 140 og 160 rundt den tiden? Min hadde 170, og ser ut som det er en guttTusen takk for svar! Var det jeg også tenkte, og stemmer også med teorien om hjertefrekvens, da den er over 150 bpm Blir spennende å høre om det stemmer på neste ultralyd i januar
Ja samme lurer jeg på. Med sønnen min hadde han 170 på ul i uke 10 og nå hadde fosteret 167Har ikke alle mellom 140 og 160 rundt den tiden? Min hadde 170, og ser ut som det er en gutt
12+1Hvor langt på vei er du her?
Ok. Tidlig jente (er min gjetning), men kan fortsatt reise seg, siden det er så tidlig12+1
I hvilke uker er det den «regelen» gjelder? Alle har jo over 150bmp på et tidspunkt.
Har ikke alle mellom 140 og 160 rundt den tiden? Min hadde 170, og ser ut som det er en gutt
I følge det som står på Babyverden så er det ikke spesifisert når dette er, annet enn at det er når man først hører hjertelyd hos jordmor. Men dette er ikke noe som er vitenskapelig bevist og er for min del bare gøy, akkurat som alle de andre myter og kjerringråd når det gjelder å finne ut av kjønn. Tar også NUB-teorien med en klype salt Har lest om mange på forum som har opplevd både det ene og det andre, så jeg ville ikke ha stolt på det neiJa samme lurer jeg på. Med sønnen min hadde han 170 på ul i uke 10 og nå hadde fosteret 167
Ja takk!! Søren, jeg vet ikke hva hjertelyden var så tidlig, på verken sønnen min eller denne gangen.I følge det som står på Babyverden så er det ikke spesifisert når dette er, annet enn at det er når man først hører hjertelyd hos jordmor. Men dette er ikke noe som er vitenskapelig bevist og er for min del bare gøy, akkurat som alle de andre myter og kjerringråd når det gjelder å finne ut av kjønn. Tar også NUB-teorien med en klype salt Har lest om mange på forum som har opplevd både det ene og det andre, så jeg ville ikke ha stolt på det nei
Forresten, det er ikke fra så tidlig. For hjerteslag starter på 65 og øker frem til uke 10 for så å stabilisere seg. Så kan være det er den hjertefrekvensen som er i uke 12 kanskje da.I følge det som står på Babyverden så er det ikke spesifisert når dette er, annet enn at det er når man først hører hjertelyd hos jordmor. Men dette er ikke noe som er vitenskapelig bevist og er for min del bare gøy, akkurat som alle de andre myter og kjerringråd når det gjelder å finne ut av kjønn. Tar også NUB-teorien med en klype salt Har lest om mange på forum som har opplevd både det ene og det andre, så jeg ville ikke ha stolt på det nei
Jeg vet ikke hva som er vanlig, men jeg fikk i hvert fall ikke sjekket hjertelyd da jeg var på første samtale med jordmor i uke 8 fordi det var for tidlig sa hun, så hørte først i uke 12/13. Så det kan stemme det jaForresten, det er ikke fra så tidlig. For hjerteslag starter på 65 og øker frem til uke 10 for så å stabilisere seg. Så kan være det er den hjertefrekvensen som er i uke 12 kanskje da.
Man kan høre det fra uke 6, men da må man nok ta innvendig UL. Jeg hørte på utvendig også i uke 10.Jeg vet ikke hva som er vanlig, men jeg fikk i hvert fall ikke sjekket hjertelyd da jeg var på første samtale med jordmor i uke 8 fordi det var for tidlig sa hun, så hørte først i uke 12/13. Så det kan stemme det ja
det er 100% en jente.Noen som ser noe her? 13+1
Vis vedlegget 450840
Takk for svar! Jeg blir så imponert over dere som kan tyde NUB såpass bra! Jeg tenkte det samme, men turte ikke stole på det helt så får vel vente på bekreftelse når det blir OUL Men stoler litt mer på det nå som jeg får bekreftelse fra dere her innedet er 100% en jente.
Nub-teori er ekte (men ikke stol 100% på oss som ikke er profesjonelle ), men Ramzi, skull-therory og hjertefrekvens er ikke vitenskapelig bevist og må tas med en klype salt.I følge det som står på Babyverden så er det ikke spesifisert når dette er, annet enn at det er når man først hører hjertelyd hos jordmor. Men dette er ikke noe som er vitenskapelig bevist og er for min del bare gøy, akkurat som alle de andre myter og kjerringråd når det gjelder å finne ut av kjønn. Tar også NUB-teorien med en klype salt Har lest om mange på forum som har opplevd både det ene og det andre, så jeg ville ikke ha stolt på det nei
Nub-teori er ekte (men ikke stol 100% på oss som ikke er profesjonelle ), men Ramzi, skull-therory og hjertefrekvens er ikke vitenskapelig bevist og må tas med en klype salt.
Deler man UL-bilder som viser nub’en i Facebook-gruppen "Nub theory queens (Early gender predictions)" og får svar av admin der, skal man være veldig trygg på at de har rett. Earlyglimpse pleier også å ha rett, men det koster penger da