Jeg tror virkelig at det er jenteNoen som ser hvilke kjønn dette er? UL 12+6 etter mine beregninger, men UL viste 13+2.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror virkelig at det er jenteNoen som ser hvilke kjønn dette er? UL 12+6 etter mine beregninger, men UL viste 13+2.
Takk for svar! Så hyggelig å høre. Koselig uansett kjønn, men datter ønsker seg veldig en lillesøster ️Jeg tror virkelig at det er jente
Jeg ser tidlig jente, men kan altså endre seg siden det fortsatt er tidligBare 11+6 men føler jeg ser gutt på ene og jente på andre, veldig forvirrendeVis vedlegget 450456Vis vedlegget 450457
Jeg ser ingen nub…Hva tror dere her? Er det en nub der eller bare meg som innbiller meg det? Er 12+5
Jeg ser ingen nub…
Nei, det er halebeinet. Nub’en er bak låret, altså høyere oppIkke der heller?
Det er nok for tidlig. De fleste ser ut som jenter på den tidenBare 11+6 men føler jeg ser gutt på ene og jente på andre, veldig forvirrendeVis vedlegget 450456Vis vedlegget 450457
Haha. Ja der ser du! Takk for svar må vurdere å bestille meg en privat ultralyd- blir for lenge å vente til uke 18Nei, det er halebeinet. Nub’en er bak låret, altså høyere opp
Ser ut som jente synes jeg, men er fortsatt tidligNub? 12+1. Vet ikke opp ned på noe som helst i det området, men det er det eneste bildet hvor jeg ser noe som kan minne om det jeg har sett på andres bilder
Ser ut som jenteHva tror dere?
Vis vedlegget 450517
Jeg klarer ikke å se nub’en, for låret er i veienNoen som ser noe her? Bilde fra 13+0Vis vedlegget 450547
GuttNoen som ser noe her? Jeg tror vel ikke det siden hun sa han bevegde seg så mye, men jeg aner ikke hva jeg skal se etter