Så gøy! Er du (ish) sikker?Gutt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy! Er du (ish) sikker?Gutt
Det ser ut som guttNoen som ser noe her? Jeg tror vel ikke det siden hun sa han bevegde seg så mye, men jeg aner ikke hva jeg skal se etter
SpennendeDet ser ut som gutt
Veldig sikker. Ligner veldig på min 2023-guttSå gøy! Er du (ish) sikker?
Se der ja!Veldig sikker. Ligner veldig på min 2023-gutt
Det ser ut som gutt ja! Hvor langt er du på vei?Det der er ikke navlestrengen hvertfall Blir overraska om jordmor sier jente på neste ultralyd
Vis vedlegget 450646
13+5 i dagDet ser ut som gutt ja! Hvor langt er du på vei?
10+0 er for tidlig ja. Da er jente- og guttenub’er likeEr det en nub?
Er fra 10+0 så er vel for tidligVis vedlegget 450658
Jeg klarer ikke se noen nub her.. Akkurat hva det der er, klarer jeg ikke å se, men tror ikke det er nub’enVis vedlegget 450716Vis vedlegget 450717Usikker på om det er ryggraden som er så langt inne? Er det guttennub bak låret i så fall? Hun som tok ultralyden sa det ikke var synlig men jeg ser da noe der?
det er skikkelig vanskelig å se på denne. den er for flat til å se ut som gutt i uke 13, men for mye stacking til å være jente. oppdater når du vet.Noen som ser hvilke kjønn dette er? UL 12+6 etter mine beregninger, men UL viste 13+2.
det ser veldig ut som en jente. lang og flat nub. blir overrasket om du får høre gutt neste gangNub? 12+1. Vet ikke opp ned på noe som helst i det området, men det er det eneste bildet hvor jeg ser noe som kan minne om det jeg har sett på andres bilder
Hvor langt på vei er du her?Tror jentenub, men usikker Vis vedlegget 450767Vis vedlegget 450768
Jeg ser ingen nub her..Noen som ser antydning til gutt eller jente? Jeg var I uke 13+4.Vis vedlegget 450787
Har tenkt at beina står i veien for å se guttetissen.Jeg ser ingen nub her..