Gjette kjønn fra tidlig ultralyd. Nub teorien.

Hei,

Kan ikke dette nub-teori greiene:) Her er jeg 12+4. noen tanker om kjønn?
 

Vedlegg

  • IMG_0679.jpeg
    IMG_0679.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 40
Ser noen noe her? Toul idag 12+4 , ble flytter fram til 12+6
 

Vedlegg

  • 20230828_102521.jpg
    20230828_102521.jpg
    6,9 MB · Visninger: 60
  • 20230828_102513.jpg
    20230828_102513.jpg
    5,6 MB · Visninger: 60
  • 20230828_102504.jpg
    20230828_102504.jpg
    8 MB · Visninger: 60
Ser noen noe her? Toul idag 12+4 , ble flytter fram til 12+6
Dette ser ut som en liten guttebebis :Heartred Nå er jeg ingen ekspert, så det er gitt at det man ser oppå nuben faktisk er en penis og ikke noe annet fra den andre foten:p men det ser ut som en gutt fra det jeg ser:love7
 
Dette ser ut som en liten guttebebis :Heartred Nå er jeg ingen ekspert, så det er gitt at det man ser oppå nuben faktisk er en penis og ikke noe annet fra den andre foten:p men det ser ut som en gutt fra det jeg ser:love7
Takk :love7 har alltid hadd på følelsen at dette er en gutt, selv om jeg skal innrømme at jeg ønsket meg mest jente. Men selvfølgelig så lenge barnet er friskt:Heartred
Men på toul igår sa nevnte også jordmor penis først før hun sa eller en klitoris!
Takk for at du tok tid til å se på det!
 
Takk :love7 har alltid hadd på følelsen at dette er en gutt, selv om jeg skal innrømme at jeg ønsket meg mest jente. Men selvfølgelig så lenge barnet er friskt:Heartred
Men på toul igår sa nevnte også jordmor penis først før hun sa eller en klitoris!
Takk for at du tok tid til å se på det!
Jeg har en jente og en gutt, jeg må ærlig innrømme at jeg syntes det var enklere med gutt :p Men jeg skjønner veldig godt, jeg hadde også lyst på jente først og fikk det. Det er helt naturlig, kvinner har ofte lyst på jenter først og menn ønsker gutter først. Det er jo det man er kjent med og relaterer til.

Det blir spennende å se på oul om det er riktig da :) Jeg har hørt om så mange som har fått beskjed om at det er et kjønn også er det feil så jeg stoler ikke 100% på det selv etter oul :hilarious:
 
Jeg har en jente og en gutt, jeg må ærlig innrømme at jeg syntes det var enklere med gutt :p Men jeg skjønner veldig godt, jeg hadde også lyst på jente først og fikk det. Det er helt naturlig, kvinner har ofte lyst på jenter først og menn ønsker gutter først. Det er jo det man er kjent med og relaterer til.

Det blir spennende å se på oul om det er riktig da :) Jeg har hørt om så mange som har fått beskjed om at det er et kjønn også er det feil så jeg stoler ikke 100% på det selv etter oul :hilarious:
Men det er iallefall fint å høre! Første her, så trengte å høre det :hilarious:
Ja sant! Min samboer var på gutt først, men etter vi mista første gangen så har han vært nøytral :)
Ja absolutt! 16.10, skal oppdatere deg !
 
Jeg tror dette er mer sannsynlig en gutt enn ei jenta ja. Nub har vinkel, er kort og veldig synlig tupp. Jenter kan også ha litt kraftig tupp, men siden den allerede synes 11+6 så tror jeg dette er en tidlig utviklet gutt. Når er neste ultralyd?
Bekreftet gutt på oul i dag.
 
13+4. jordmor var ganske sikker på gutt. Hva mener dere? Med tre jenter fra før, klarer jeg nesten ikke tro det faktisk kan være en gutt. Men har aldri sett en slik nub på ul før :hilarious:
Bekreftet gutt på oul i dag. Var visst ingen tvil. Blir koselig med en gutt etter tre jenter ❤️
 
12 + 1 tror jeg at jeg var :) Spennende å se hva det blir:)
Ser ut som jente hvis det lysegrå under nuben er blæra, men om det er den mørke flekken lenger ned så er det gutt. Jeg er ikke helt dreven på å se blære possisjon, men jeg tror den mørke er litt for lavt for å være blære. Det er enda tidlig da så jeg ville tatt det med en klype salt. Tror jeg leste at minst 50% av gutter blir tatt for jenter i uke 12, spesielt tidlig.
Det var jente :) <3
 
SLETTET
 
Last edited:
Hva tenker du om dette bildet @lysegul? dette er fra 13+0. Fikk ikke vite kjønn og heller ikke på OUL, da «vi» ikke vil vite det. Haha. Samboer vil ikke, men jeg vil egentlig så i stedet for å se på lappen så tenkte jeg at det hadde vært spennende med gjetning her i stedet :)
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    2 MB · Visninger: 73
  • image.jpg
    image.jpg
    1,9 MB · Visninger: 72
Hva tenker du om dette bildet @lysegul? dette er fra 13+0. Fikk ikke vite kjønn og heller ikke på OUL, da «vi» ikke vil vite det. Haha. Samboer vil ikke, men jeg vil egentlig så i stedet for å se på lappen så tenkte jeg at det hadde vært spennende med gjetning her i stedet :)
Dette ser ut som en gutt :)
 
Hei! Noen som kan se nub her og vil gjette på kjønn? 12+6
 

Vedlegg

  • IMG_3102.jpeg
    IMG_3102.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 43
  • IMG_3101.jpeg
    IMG_3101.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 43
Noen som kan se kjønnet her?
 

Vedlegg

  • IMG_7865.jpeg
    IMG_7865.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 32
  • IMG_7866.jpeg
    IMG_7866.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 33
  • IMG_7867.jpeg
    IMG_7867.jpeg
    2 MB · Visninger: 34
  • IMG_7864.jpeg
    IMG_7864.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 34
Back
Topp