Fikk vite på OUL at vi venter jenteFikk ikke så bra bilder. Baby ble målt til 11+2. Er det mulig å si noe her?
Vis vedlegget 408943
Vis vedlegget 408944
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk vite på OUL at vi venter jenteFikk ikke så bra bilder. Baby ble målt til 11+2. Er det mulig å si noe her?
Vis vedlegget 408943
Vis vedlegget 408944
Nub er ikke synlig her, har du flere bilder ?Hei,
Kan ikke dette nub-teori greiene Her er jeg 12+4. noen tanker om kjønn?
@Starflower du som er så god til å se, ser du noe her?Ser noen noe her? Toul idag 12+4 , ble flytter fram til 12+6
Dette ser ut som en liten guttebebis Nå er jeg ingen ekspert, så det er gitt at det man ser oppå nuben faktisk er en penis og ikke noe annet fra den andre foten men det ser ut som en gutt fra det jeg serSer noen noe her? Toul idag 12+4 , ble flytter fram til 12+6
Takk har alltid hadd på følelsen at dette er en gutt, selv om jeg skal innrømme at jeg ønsket meg mest jente. Men selvfølgelig så lenge barnet er frisktDette ser ut som en liten guttebebis Nå er jeg ingen ekspert, så det er gitt at det man ser oppå nuben faktisk er en penis og ikke noe annet fra den andre foten men det ser ut som en gutt fra det jeg ser
Jeg har en jente og en gutt, jeg må ærlig innrømme at jeg syntes det var enklere med gutt Men jeg skjønner veldig godt, jeg hadde også lyst på jente først og fikk det. Det er helt naturlig, kvinner har ofte lyst på jenter først og menn ønsker gutter først. Det er jo det man er kjent med og relaterer til.Takk har alltid hadd på følelsen at dette er en gutt, selv om jeg skal innrømme at jeg ønsket meg mest jente. Men selvfølgelig så lenge barnet er friskt
Men på toul igår sa nevnte også jordmor penis først før hun sa eller en klitoris!
Takk for at du tok tid til å se på det!
Men det er iallefall fint å høre! Første her, så trengte å høre detJeg har en jente og en gutt, jeg må ærlig innrømme at jeg syntes det var enklere med gutt Men jeg skjønner veldig godt, jeg hadde også lyst på jente først og fikk det. Det er helt naturlig, kvinner har ofte lyst på jenter først og menn ønsker gutter først. Det er jo det man er kjent med og relaterer til.
Det blir spennende å se på oul om det er riktig da Jeg har hørt om så mange som har fått beskjed om at det er et kjønn også er det feil så jeg stoler ikke 100% på det selv etter oul
Bekreftet gutt på oul i dag.Jeg tror dette er mer sannsynlig en gutt enn ei jenta ja. Nub har vinkel, er kort og veldig synlig tupp. Jenter kan også ha litt kraftig tupp, men siden den allerede synes 11+6 så tror jeg dette er en tidlig utviklet gutt. Når er neste ultralyd?
Bekreftet gutt på oul i dag. Var visst ingen tvil. Blir koselig med en gutt etter tre jenter13+4. jordmor var ganske sikker på gutt. Hva mener dere? Med tre jenter fra før, klarer jeg nesten ikke tro det faktisk kan være en gutt. Men har aldri sett en slik nub på ul før
12 + 1 tror jeg at jeg var Spennende å se hva det blir
Det var jente <3Ser ut som jente hvis det lysegrå under nuben er blæra, men om det er den mørke flekken lenger ned så er det gutt. Jeg er ikke helt dreven på å se blære possisjon, men jeg tror den mørke er litt for lavt for å være blære. Det er enda tidlig da så jeg ville tatt det med en klype salt. Tror jeg leste at minst 50% av gutter blir tatt for jenter i uke 12, spesielt tidlig.
Dette ser ut som en guttHva tenker du om dette bildet @lysegul? dette er fra 13+0. Fikk ikke vite kjønn og heller ikke på OUL, da «vi» ikke vil vite det. Haha. Samboer vil ikke, men jeg vil egentlig så i stedet for å se på lappen så tenkte jeg at det hadde vært spennende med gjetning her i stedet
Noen som kan se kjønnet her?