Gjette kjønn fra tidlig ultralyd. Nub teorien.

trodde jordmor dette var gutt? jeg ser jente. lang flat nub som ligger helt inntil skambeinet. jeg har hatt mange ultralyder med mine 4 sønner og alle hadde liten snegle som stod tydelig opp på dette tidspunktet. når har du neste ultralyd? er skikkelig spent på fasit på denne.
Jeg har lært at man ikke alltid ser stackingen på bildene i alle vinkler så det er blæren som er viktigst i forhold til å se om det er gutt eller jente. Hvis man ser på vinkel mellom toppen på nub gjennom blæra så har den høy vinkel og tyder på gutt.
 
Hei! Prøver jeg også :)
13+5 uker
 

Vedlegg

  • IMG_5383.jpeg
    IMG_5383.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 36
  • IMG_5385.jpeg
    IMG_5385.jpeg
    772,2 KB · Visninger: 36
  • IMG_5387.jpeg
    IMG_5387.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 34
  • IMG_5391.jpeg
    IMG_5391.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 32
  • IMG_5388.jpeg
    IMG_5388.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 35
Hei! Prøver jeg også :)
13+5 uker
Klarer ikke se hvor blæra ligger, men det ser veldig ut som en jente. Greit å ha i bakhodet at om man ikke ser blæra så er det litt mer usikkert for penis kan skjule seg ut i fra hvordan ultralydteknikeren holder den proben, det er bl.a derfor man ikke ser blæra i dette snittet. Men ser veldig jentete ut sånn sett.
 
Mulig å gjette utfra bildet her ? 13+3, føler selv det kan se ut som jente , men ikke kjennskap til teorien før nå ( har to barn fra før, en av hver)
 

Vedlegg

  • IMG_9507.jpeg
    IMG_9507.jpeg
    846,8 KB · Visninger: 33
Mulig å gjette utfra bildet her ? 13+3, føler selv det kan se ut som jente , men ikke kjennskap til teorien før nå ( har to barn fra før, en av hver)
Har du flere bilder? Syntes blæra var litt lav til å være jente og litt høy vinkel, så kan være at det skjuler seg en penis der som ikke kommer med i dette snittet. Så jeg er litt usikker på denne.
 
Har du flere bilder? Syntes blæra var litt lav til å være jente og litt høy vinkel, så kan være at det skjuler seg en penis der som ikke kommer med i dette snittet. Så jeg er litt usikker på denne.
Dessverre , fikk tre bilder i dag , hvorav dette er det eneste som viser hele knøttet .. har dog noen fra tidligere ul , men har forstått at det kan være tricky å se stort da? ( tatt ca 10+4)
 
Første er fra i dag , mulig det er mulig å se mer der ? Skikkelig grønn på dette her kjenner jeg de to andre er fra 10+4
 

Vedlegg

  • IMG_9510.jpeg
    IMG_9510.jpeg
    378,7 KB · Visninger: 20
  • IMG_9509.jpeg
    IMG_9509.jpeg
    318,8 KB · Visninger: 20
  • IMG_9508.jpeg
    IMG_9508.jpeg
    348,2 KB · Visninger: 20
Første er fra i dag , mulig det er mulig å se mer der ? Skikkelig grønn på dette her kjenner jeg de to andre er fra 10+4
Ja de fra uke 10 er for tidlig dessverre :/ Jeg føler meg ikke trygg nok til å gjette på disse bildene, men det finnes en gruppe på facebook som heter noe med nub queens, kanskje du kan prøve deg der, de ser alt, de vet hva de skal se etter og tar ganske sjeldent feil føler jeg i hvert fall. Hvis ikke er det jo early glimps, koster bittelitt å få bilde analysert der. Sa de ingenting på ultralyd?
 
Ja de fra uke 10 er for tidlig dessverre :/ Jeg føler meg ikke trygg nok til å gjette på disse bildene, men det finnes en gruppe på facebook som heter noe med nub queens, kanskje du kan prøve deg der, de ser alt, de vet hva de skal se etter og tar ganske sjeldent feil føler jeg i hvert fall. Hvis ikke er det jo early glimps, koster bittelitt å få bilde analysert der. Sa de ingenting på ultralyd?
Nei, spurte jm , hun sa hun hadde en tanke men ville ikke fortelle hva tanken er , så da var vi likelangt haha.
Ikke at det er viktig , alt annet så veldig fint ut og alt var strålende - så er godt fornøyd med det , uavhengig kjønn , bare litt artig å gjette :p
 
Nei, spurte jm , hun sa hun hadde en tanke men ville ikke fortelle hva tanken er , så da var vi likelangt haha.
Ikke at det er viktig , alt annet så veldig fint ut og alt var strålende - så er godt fornøyd med det , uavhengig kjønn , bare litt artig å gjette :p
Jeg tenker i utgangspunktet jente altså, men er en av de jeg er litt mer usikker på om kanskje kan være en gutt egentlig. Litt dumt at hun ikke sa hva hun tenkte. De er så redd for at folk skal klage hvis de sier noe og det er feil, men de aller aller fleste skjønner jo et «det er ikke sikkert det er riktig» :facepalm:
 
Back
Topp