Gjette kjønn fra tidlig ultralyd. Nub teorien.

Jeg har en jente og en gutt, jeg må ærlig innrømme at jeg syntes det var enklere med gutt :p Men jeg skjønner veldig godt, jeg hadde også lyst på jente først og fikk det. Det er helt naturlig, kvinner har ofte lyst på jenter først og menn ønsker gutter først. Det er jo det man er kjent med og relaterer til.

Det blir spennende å se på oul om det er riktig da :) Jeg har hørt om så mange som har fått beskjed om at det er et kjønn også er det feil så jeg stoler ikke 100% på det selv etter oul :hilarious:
Du hadde rett ! Blir en gutt som kommer tildlig i mars :Heartblue flyttet fram på oul idag, så nå er jeg plutselig halvveis gitt!

Hei,
Var på tidlig ultralyd på sykehuset i dag. Er det mulig å gjette kjønn utfra dette bildet? Uke 12. Var ikke den beste kvaliteten.

Vedlegg

• IMG_2893.jpeg
    IMG_2893.jpeg
    971,7 KB · Visninger: 58
Hei,
Var på tidlig ultralyd på sykehuset i dag. Er det mulig å gjette kjønn utfra dette bildet? Uke 12. Var ikke den beste kvaliteten.
Hvor tidlig i uke 12 er du? Nå ser det ut som jente, men hvis du er 12+0 til 4 ish så er det fremdeles mulig for nuben å reise seg, er du 12+5 til 6 så er det mer sikkert at det er en jente.

Nå har jeg født for 3 år siden, men vil se om dere ser noe fra bildene som ble tatt da, får dere det til så bruker jeg dere som jordmor senere for å se kjønn:hilarious:tatt uke 19

dette er rett under rumpa 20231031_145830.jpg
20231031_145835.jpg
20231031_145841.jpg

Last edited:
Vet ikke om det bilde er noe bedre :pompus:
Årh nei dessverre :( Jeg får litt gutte vibes av det første bilde, men tørr ikke si noe for sikkert når det ikke viser hele. Det går litt på vinkel. Den lille hvite streken oppå kan like så godt være en klitoris. Det kommer ann på hvor blæra er (som jeg ikke ser). Jeg føler kanskje en gutt ville vært litt tydeligere i uke 13 da. Så det er veldig vanskelig :p

Årh nei dessverre :( Jeg får litt gutte vibes av det første bilde, men tørr ikke si noe for sikkert når det ikke viser hele. Det går litt på vinkel. Den lille hvite streken oppå kan like så godt være en klitoris. Det kommer ann på hvor blæra er (som jeg ikke ser). Jeg føler kanskje en gutt ville vært litt tydeligere i uke 13 da. Så det er veldig vanskelig :p
Takk for svar. gleder meg uansett hva det blir, har både jente og gutt fra før og dette svangerskapet så ønsket jeg og mannen å kun tippe utifra nub teorien og ellers ikke vite kjønnet før fødsel Hehe. Så da oppdaterer jeg om hva det ble etter fødsel og takk igjen

Takk for svar. gleder meg uansett hva det blir, har både jente og gutt fra før og dette svangerskapet så ønsket jeg og mannen å kun tippe utifra nub teorien og ellers ikke vite kjønnet før fødsel Hehe. Så da oppdaterer jeg om hva det ble etter fødsel og takk igjen
Årh jeg beundrer det! Jeg skulle ønske jeg klarte å vente, men er alt for glad i å kjøpe jenteklær til at jeg klarte å vente, så jeg måtte vite om jeg kunne kjøpe det eller ikke :hilarious:

Hva med dette? Dette er det eneste bildet der der relevante området er med... var 12+6 her..

Vedlegg

• 895466BC-BD66-4802-B131-989F4FC81BFD.jpeg
    895466BC-BD66-4802-B131-989F4FC81BFD.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 28
Hva med dette? Dette er det eneste bildet der der relevante området er med... var 12+6 her..
Dessverre så ligger den akkurat med ryggen litt vridd og lårbenet opp så det er ikke noe synlig her. Ville gått privat eventuelt, de tar seg litt mer tid til å se på kjønn.

Back
Topp