Gjette kjønn fra tidlig ultralyd. Nub teorien.

Hei Er det noen som klarer å se kjønn på disse bildene? De er tatt 12+0.
jeg kan ikke se nub klart nok til å gjette på disse bildene desverre. vinkelen på barnet er litt vanskelig. ser ut som det er tatt bakfra hodet og fremover. nub er best i profil tatt fra siden.
 
er du 13 uker og litt eller noen dager før 13? Du har relativt flat nub her, men jeg ser en skygge som kan være stacking. så kan muligens være en treg gutt. Men holder en knapp på jente da nub er ganske lang og med lav vinkel. blir spennende å høre fra oul.
Jeg var vel 12+6 egentlig, ut i fra mens. Men ut i fra ul så ble jeg vel satt til 13*1 - 13*3 en plass. Termin ble flyttet litt framover.
 
er du 13 uker og litt eller noen dager før 13? Du har relativt flat nub her, men jeg ser en skygge som kan være stacking. så kan muligens være en treg gutt. Men holder en knapp på jente da nub er ganske lang og med lav vinkel. blir spennende å høre fra oul.
Rettelse, jeg ble satt til 13+1 ser jeg i papirene
 
Min lille urokråke lå stort sett bare med ryggen til, så dette var det beste bilde. Er vell ikke sjans å se noe her?
Var 12+0 her
IMG_0073.jpeg
 
Hva tenker dere her? Dette er 14+3 :happy: I denne vinkelen så det ut som det ene, og når hun (jordmor) så fra rumpe-vinkel og mellom beina, så det ut som det andre. Så hun var egentlig litt usikker.
IMG_7031.jpeg
 
Hva tenker dere her? Dette er 14+3 :happy: I denne vinkelen så det ut som det ene, og når hun (jordmor) så fra rumpe-vinkel og mellom beina, så det ut som det andre. Så hun var egentlig litt usikker.
Vis vedlegget 411819
Det er vel pottyshot som er det sikreste sånn egentlig. Har du flere bilder? Usikker på om det er nuben eller ikke siden hen ligger med ryggen litt mot, men om det er nuben så ville jeg gjettet jente her.
 
Hei, Hva tenker dere om disse bildene? gutt eller jente? Dette er tatt i uke 12. :)
 

Vedlegg

  • bby1.jpg
    bby1.jpg
    2,7 MB · Visninger: 52
  • bby2.jpg
    bby2.jpg
    2,7 MB · Visninger: 52
  • bby3.jpg
    bby3.jpg
    2,4 MB · Visninger: 52
Hei, Hva tenker dere om disse bildene? gutt eller jente? Dette er tatt i uke 12. :)
Ser ut som jente hvis det lysegrå under nuben er blæra, men om det er den mørke flekken lenger ned så er det gutt. Jeg er ikke helt dreven på å se blære possisjon, men jeg tror den mørke er litt for lavt for å være blære. Det er enda tidlig da så jeg ville tatt det med en klype salt. Tror jeg leste at minst 50% av gutter blir tatt for jenter i uke 12, spesielt tidlig.
 
Her kan man se noe ja. Klart og fint bilde med veldig synlig nub. Dette er 100% en liten jente. Nub er lang og helt flat. Og 13+3 så ville gutter stått rett opp. Her må du gå etter målingene på ultralyd. For individuelle forskjeller i vekst kommer ikke før etter uke 20. Så du har nok hatt eggløsning tidlig den mnd.
OUL i går, og du hadde helt rett. Det blir ei jente <3
 
Kan gutter ha lang og flat nub i uke 12? Altså, skjønt at gutter kan reise seg senere, men vil den være like lang som en jente-nub?
 
Back
Topp