Gjette kjønn fra tidlig ultralyd. Nub teorien.

Noen som klarer denne? 13 +1 her, men dessverre ingen bedre bilder.
 

Vedlegg

  • IMG_5443.jpeg
    IMG_5443.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 55
  • IMG_5442.jpeg
    IMG_5442.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 55

Joda jeg ser kjønnsorganer og dette var det eneste bilder jeg fikk.
hvor da? vil du ringe det inn? jeg har zoomet inn og virkelig prøvd å se, men jeg kan ikke se noe som stemmer med 14 uker utvikling. ser lårbeinet og navlesnor. Men nederste delen av bildet hvor kjønnsorganet sitter er veldig uklart og mangler siste "kurven" til rumpe og skritt. Jeg vil tror jo at det er jente da ingen ting stikker høy nok opp, men kan ikke se jentedeler i det uklare.
 
hvor da? vil du ringe det inn? jeg har zoomet inn og virkelig prøvd å se, men jeg kan ikke se noe som stemmer med 14 uker utvikling. ser lårbeinet og navlesnor. Men nederste delen av bildet hvor kjønnsorganet sitter er veldig uklart og mangler siste "kurven" til rumpe og skritt. Jeg vil tror jo at det er jente da ingen ting stikker høy nok opp, men kan ikke se jentedeler i det uklare.
Du har mye mer peiling enn meg, men jeg tror den ringen til høyre er blæra og at ringen til venstre da må være nub? Men det er så mye støy jeg klarer ikke se tydelig hva som er hva.
 

Vedlegg

  • IMG_0469.jpeg
    IMG_0469.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 84
hvor da? vil du ringe det inn? jeg har zoomet inn og virkelig prøvd å se, men jeg kan ikke se noe som stemmer med 14 uker utvikling. ser lårbeinet og navlesnor. Men nederste delen av bildet hvor kjønnsorganet sitter er veldig uklart og mangler siste "kurven" til rumpe og skritt. Jeg vil tror jo at det er jente da ingen ting stikker høy nok opp, men kan ikke se jentedeler i det uklare.
IMG_9433.jpeg
Ringet rundt. Kanskje jeg bare har innbilt meg siden dere ikke ser? :nailbiting: For jeg ser to kjønnslepper helt tydelig eller har jeg innbilt meg det? :wacky:Jeg sa i all fall det under ultralyden og pekte og da sa jordmor ja.
 
Vis vedlegget 411104
Ringet rundt. Kanskje jeg bare har innbilt meg siden dere ikke ser? :nailbiting: For jeg ser to kjønnslepper helt tydelig eller har jeg innbilt meg det? :wacky:Jeg sa i all fall det under ultralyden og pekte og da sa jordmor ja.
Jeg tror ikke det er kjønnet, for da skulle man sett blæra tror jeg. Fra den vinkelen så tror jeg heller ikke det er kjønnslepper man ser? Men klitoris som stikker ut/ikke stikker ut? Undenifra kan man vel se kjønnslepper? Mulig jeg tar helt feil altså, da håper jeg noen med mer peiling kan svare for jeg er genuint interessert i å lære :p
 
Vis vedlegget 411104
Ringet rundt. Kanskje jeg bare har innbilt meg siden dere ikke ser? :nailbiting: For jeg ser to kjønnslepper helt tydelig eller har jeg innbilt meg det? :wacky:Jeg sa i all fall det under ultralyden og pekte og da sa jordmor ja.
det er fullt mulig at kjønnet er der, men jeg synes det er for uklart til å si at man ser kjønnslepper. Men jeg ser ingen tegn på at det er gutt så tror virkelig dette er en jente og at du vil se kjønnslepper på neste ultralyd.
 
Du har mye mer peiling enn meg, men jeg tror den ringen til høyre er blæra og at ringen til venstre da må være nub? Men det er så mye støy jeg klarer ikke se tydelig hva som er hva.
blæra sitter mye høyere opp. skrått ovenfor nub. fullt mulig at du har ringet inn nub, men jeg synes bildet er for uklart til å si at det er kjønnslepper.
 
Noen som kjenner til noen gode klinikker i nærheten av eller i Oslo, som faktisk tar seg bryet med å se etter kjønn rundt uke 13/14? Var på toul i dag og jordmoren som undersøkte meg sa det var «aaaalt for tidlig» :bored:
 
Noen som kjenner til noen gode klinikker i nærheten av eller i Oslo, som faktisk tar seg bryet med å se etter kjønn rundt uke 13/14? Var på toul i dag og jordmoren som undersøkte meg sa det var «aaaalt for tidlig» :bored:
Oslo jordmor og ultralydklinikk :angelic: har tatt flere ultralyd der ila denne og forrige graviditeten, alltid så fornøyd med de. De er så omtenksomme og flinke. Fikk vite kjønn i uke 12+4 (90% sannsynlighet da) denne gangen
 
blæra sitter mye høyere opp. skrått ovenfor nub. fullt mulig at du har ringet inn nub, men jeg synes bildet er for uklart til å si at det er kjønnslepper.
På alle early glimps bildene jeg har sett er blæra skrått nedenfor nub, med ca samme avstand som her.
 
det er fullt mulig at kjønnet er der, men jeg synes det er for uklart til å si at man ser kjønnslepper. Men jeg ser ingen tegn på at det er gutt så tror virkelig dette er en jente og at du vil se kjønnslepper på neste ultralyd.
Jordmor sa at hun mente dette kunne være jente og så har jeg bare tenkt at de to strekene jeg ser er kjønnslepper men mulig det er noe annet. Jeg vet at jeg ikke så en guttetiss på ultralyd i all fall. Jeg synes de strekene ligner på de bildene jeg har sett på nub-gruppa på fb der det har vært jente og bildene er like som min. Men men, man kan bli lost i jungelen av ul-bilder også antar jeg :happy090
 
På alle early glimps bildene jeg har sett er blæra skrått nedenfor nub, med ca samme avstand som her.
jeg tror det bare er en svak flekk. du kan knapt se det på originale bildet. blæra kan ikke være så langt nede.
 

Vedlegg

  • nub ltd example.jpeg.jpg
    nub ltd example.jpeg.jpg
    32,5 KB · Visninger: 55
  • Screenshot_20230727_000926_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20230727_000926_Samsung Internet.jpg
    389,7 KB · Visninger: 56
Noen som kjenner til noen gode klinikker i nærheten av eller i Oslo, som faktisk tar seg bryet med å se etter kjønn rundt uke 13/14? Var på toul i dag og jordmoren som undersøkte meg sa det var «aaaalt for tidlig» :bored:
Det finnes ingen bedre lege og klinikk enn Martin Lundring på spesialistsentret for kvinner på jessheim. Han forteller deg kjønnet fra uke 12 og han er spesialist i fostermedisin. Klinikken ligger 5 min gange fra togstasjonen på jessheim. Du får masse fine bilder og filmer og han er verdt hver krone.
 
Noen som kjenner til noen gode klinikker i nærheten av eller i Oslo, som faktisk tar seg bryet med å se etter kjønn rundt uke 13/14? Var på toul i dag og jordmoren som undersøkte meg sa det var «aaaalt for tidlig» :bored:
Martin Lundring ved spesialistsenteret for kvinner på Jessheim! :woot: han er en av ekspertene i Norge innen fosterdiagnostikk. Tok en skikkelig gjennomgang av hele fosteret i uke 12+5, og fikk vite kjønn. Han er rimelig treffsikker. Nesten alle jeg vet om i dette område går til han:woot:

 
Hei Er det noen som klarer å se kjønn på disse bildene? De er tatt 12+0.
 

Vedlegg

  • IMG_4118.jpeg
    IMG_4118.jpeg
    489,3 KB · Visninger: 43
  • IMG_4119.jpeg
    IMG_4119.jpeg
    551,5 KB · Visninger: 43
Vis vedlegget 411166
Hva trur dere? Er det en nub man ser? ca 13 uker her.

Trur jente
er du 13 uker og litt eller noen dager før 13? Du har relativt flat nub her, men jeg ser en skygge som kan være stacking. så kan muligens være en treg gutt. Men holder en knapp på jente da nub er ganske lang og med lav vinkel. blir spennende å høre fra oul.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20230727_235902_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20230727_235902_Samsung Internet.jpg
    614,5 KB · Visninger: 14
Back
Topp