Gjette kjønn fra tidlig ultralyd. Nub teorien.

Målt til 12+3 på otul i dag :Heartred Jeg tenker jente. Hva tenker dere?
Vis vedlegget 410635
Denne er ikke den letteste. du har lang nub og ingen synlig stacking her. men nub står i høy vinkel. så tenker dette mest sannsynlig er en gutt som holder på å reise seg. dette bildet ville jeg testet på Nub theory queens på facebook. der er det mange eksperter.
 
Trodde ikke jeg fikk svar før i morgen, men plutselig lå det en mail i innboksen. :happy: Morsomt å prøve da, men sikkert er det ikke før ungen kommer ut :hilarious:IMG_9674.jpeg
 
Trodde ikke jeg fikk svar før i morgen, men plutselig lå det en mail i innboksen. :happy: Morsomt å prøve da, men sikkert er det ikke før ungen kommer ut :hilarious:Vis vedlegget 410651
Gikk tilbake og så i innleggene, og stemmer det at du er 16 uker på vei? For på early glimps står det jo at det er for 12-14 uker.
Men hvis du er 16 uker burde man vel sett en tissefant? Så jeg stemmer også for jente :)
 
Gikk tilbake og så i innleggene, og stemmer det at du er 16 uker på vei? For på early glimps står det jo at det er for 12-14 uker.
Men hvis du er 16 uker burde man vel sett en tissefant? Så jeg stemmer også for jente :)
Tok den det sto 14+ uker på, også skreiv jeg i mailen at bildene er fra 16+1 :happy: Blir spennende å se på oul om det faktisk blir gutt eller jente :Heartred
 
Tok den det sto 14+ uker på, også skreiv jeg i mailen at bildene er fra 16+1 :happy: Blir spennende å se på oul om det faktisk blir gutt eller jente :Heartred
Åå visste ikke at de hadde det også, så greit :)
 
Denne er ikke den letteste. du har lang nub og ingen synlig stacking her. men nub står i høy vinkel. så tenker dette mest sannsynlig er en gutt som holder på å reise seg. dette bildet ville jeg testet på Nub theory queens på facebook. der er det mange eksperter.
Spennende! :woot:
Jeg la det ut på den siden, det var konsensus om jente der. Men utelukker fortsatt ikke gutt. Tenker å prøve ut early glimpse også
 
Har fulgt denne tråden, googlet og telt spent ned til toul i dag:) 13+0 i dag og ble målt til det også. Vet ikke hva jeg skal se etter. Noen som kan se noe her?:DIMG_0350.jpeg
 
Har fulgt denne tråden, googlet og telt spent ned til toul i dag:) 13+0 i dag og ble målt til det også. Vet ikke hva jeg skal se etter. Noen som kan se noe her?:DVis vedlegget 410755
Tenker dette er en jente. ser ut til at nub ligger helt flatt ned. men du har fått med lårbeinet også så kan være at en stacking er skjult. har du flere bilder?
 
Ser dere noe nub her? :)
 

Vedlegg

  • AC98872C-65E4-49D6-97CD-2BEDA5471F7A.jpeg
    AC98872C-65E4-49D6-97CD-2BEDA5471F7A.jpeg
    202,1 KB · Visninger: 51
Eller her? :p
 

Vedlegg

  • 86729B9A-975A-4E6A-9D10-3BDCA981B5E5.jpeg
    86729B9A-975A-4E6A-9D10-3BDCA981B5E5.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 70
Tenker dette er en jente. ser ut til at nub ligger helt flatt ned. men du har fått med lårbeinet også så kan være at en stacking er skjult. har du flere bilder?
Takk for svar, da har vi samme tanke:love017 Har ingen som er bedre enn dette, hun tok bare bilder for kommende storebror. Der begge bena er opp, og man ser ingenting. For storebror ble det veldig tydelig bilder da:Heartred Men jeg har som nevnt fulgt denne tråden og følte jeg lærte nok her, til at jeg faktisk klarte å se det på ul i dag. Den var helt flat hele tiden uansett hvor urolig HUN var:knegg: Så derfor ekstra gøy å få bekreftet at jeg så på rett sted! Måtte jo også selvsagt sende inn til earlyglimpses:love7
 

Vedlegg

  • IMG_0361.jpeg
    IMG_0361.jpeg
    73,4 KB · Visninger: 60
Takk for svar, da har vi samme tanke:love017 Har ingen som er bedre enn dette, hun tok bare bilder for kommende storebror. Der begge bena er opp, og man ser ingenting. For storebror ble det veldig tydelig bilder da:Heartred Men jeg har som nevnt fulgt denne tråden og følte jeg lærte nok her, til at jeg faktisk klarte å se det på ul i dag. Den var helt flat hele tiden uansett hvor urolig HUN var:knegg: Så derfor ekstra gøy å få bekreftet at jeg så på rett sted! Måtte jo også selvsagt sende inn til earlyglimpses:love7
Du som så på skjermen hele tiden vet jo best. og så gøy at du hadde lest deg opp nok til å se det selv. :joyful: jentenunb vil jo alltid ligge flatt uansett hvor mye barnet beveger under ultralyden.
 
Back
Topp