Har selv en følelse på jente denne gangen, men vi får se forhåpentligvis neste ukeJeg får følelse på gutt på denne
Blir spennende, ny UL i uke 13 vil nok gi enda bedre svar ja, da skal det være ganske greit å se.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har selv en følelse på jente denne gangen, men vi får se forhåpentligvis neste ukeJeg får følelse på gutt på denne
Blir spennende, ny UL i uke 13 vil nok gi enda bedre svar ja, da skal det være ganske greit å se.
navlesnoren går over nub her. så litt vanskelig å si om det er stacking jeg ser eller en bit av navlesnoren. på det ene bildet ser nub veldig lang ut, for lang til å være gutt. Men det kan være vinkelen. så tror jeg heller gjetter på neste ultralydHmm, er disse noe bedre? Ellers er neste ultralyd neste torsdag så er da 13+4, som muligens er bedre å se på?de bildene som viste hele kroppen lå beina i veien
Vis vedlegget 410448Vis vedlegget 410449
Haha ja da kommer jeg sterkere tilbake neste ukenavlesnoren går over nub her. så litt vanskelig å si om det er stacking jeg ser eller en bit av navlesnoren. på det ene bildet ser nub veldig lang ut, for lang til å være gutt. Men det kan være vinkelen. så tror jeg heller gjetter på neste ultralyd![]()
På min jente så var det to veldig lange paralelle streker. Vet det var nuben fordi jordmor pekte og forklarte hvorfor det var jente.navlesnoren går over nub her. så litt vanskelig å si om det er stacking jeg ser eller en bit av navlesnoren. på det ene bildet ser nub veldig lang ut, for lang til å være gutt. Men det kan være vinkelen. så tror jeg heller gjetter på neste ultralyd![]()
Spennende, hvor langt på vei her?Måtte teste Early Glimpse selvBlir spennende å se på OUL
![]()
Hvor langt er du? Er enig i at bildene er veldig uklare så det er vanskelig å se, men det er jo ikke den typiske gutten underfra i hvert fall. Fra siden klarer jeg ikke se noe. Underfra skal jo gutten ha 3 streker hvor den midterste stikker ut. Syntes det er vanskelig å se om noe stikker ut.Det var utrolig vanskelig å se på ul i dag. Gyn mente 60% sjanse for gutt og 40% sjanse for jentehva tror dere? Her er bilder fra undersiden og ett fra siden.Vis vedlegget 410547Vis vedlegget 410546Vis vedlegget 410548Vis vedlegget 410545
Ja, det syntes gyn også. Han sa det kunne være gutt og det kunne være jenteHvor langt er du? Er enig i at bildene er veldig uklare så det er vanskelig å se, men det er jo ikke den typiske gutten underfra i hvert fall. Fra siden klarer jeg ikke se noe. Underfra skal jo gutten ha 3 streker hvor den midterste stikker ut. Syntes det er vanskelig å se om noe stikker ut.
Hvis du er 16 uker så ville jeg trodd at det hadde stukket mer ut der om det var en gutt egentlig. Håper du får se det ordentlig på OUL!! Det er så vanskelig å venteJa, det syntes gyn også. Han sa det kunne være gutt og det kunne være jenteFår vel vite om 3 uker. Er 16+1 i dag
fikk du så uklare bilder i uke 16?? i uke 16 har gutter pung og jenter kjønnslepper. det burde jo vært synelig i sideprofil. og forsåvidt på pottyshot som du har her. men på mine 4 gutter så har det vært en tydelig trekant mellom bena. Men min jente hadde ingen ting som stakk ut. så tenker også at det er en gutt i dårlig vinkel.Ja, det syntes gyn også. Han sa det kunne være gutt og det kunne være jenteFår vel vite om 3 uker. Er 16+1 i dag
bildet er for uklart til å se nub. halve ansiktet mangler også. Men noen ser man kjønn på 12+0. Men da gutter som har startet å reise seg.Regner med det ikke går an å se nub på dette bildet? 12+0. Jordmor sa det var for tidlig å se kjønn.
bildene er for dårlig kvalitet til å se noe. skikkelig skurrete bilder. var lille veldig aktiv?Vis vedlegget 410523
Noen som ser??
Ja, fikk filmer også, men får jo ikke lagt det ut herfikk du så uklare bilder i uke 16?? i uke 16 har gutter pung og jenter kjønnslepper. det burde jo vært synelig i sideprofil. og forsåvidt på pottyshot som du har her. men på mine 4 gutter så har det vært en tydelig trekant mellom bena. Men min jente hadde ingen ting som stakk ut. så tenker også at det er en gutt i dårlig vinkel.
Ja vi får bare venteHvis du er 16 uker så ville jeg trodd at det hadde stukket mer ut der om det var en gutt egentlig. Håper du får se det ordentlig på OUL!! Det er så vanskelig å vente![]()
Ja hun prøvde å se etter kjønnet, men lille vennen hadde nok sukkerkick etter at jeg trødde i meg en sjokolade rett før ul hahahabildene er for dårlig kvalitet til å se noe. skikkelig skurrete bilder. var lille veldig aktiv?![]()