Gjette kjønn fra tidlig ultralyd. Nub teorien.

Jeg får følelse på gutt på denne :Heartblue

Blir spennende, ny UL i uke 13 vil nok gi enda bedre svar ja, da skal det være ganske greit å se.
Har selv en følelse på jente denne gangen, men vi får se forhåpentligvis neste uke ❤️ hadde sterkt instinkt på gutt forje svangerskap, å det stemte da☺️
 
Hmm, er disse noe bedre? Ellers er neste ultralyd neste torsdag så er da 13+4, som muligens er bedre å se på? :) de bildene som viste hele kroppen lå beina i veien :( Vis vedlegget 410448Vis vedlegget 410449
navlesnoren går over nub her. så litt vanskelig å si om det er stacking jeg ser eller en bit av navlesnoren. på det ene bildet ser nub veldig lang ut, for lang til å være gutt. Men det kan være vinkelen. så tror jeg heller gjetter på neste ultralyd :joyful:
 
navlesnoren går over nub her. så litt vanskelig å si om det er stacking jeg ser eller en bit av navlesnoren. på det ene bildet ser nub veldig lang ut, for lang til å være gutt. Men det kan være vinkelen. så tror jeg heller gjetter på neste ultralyd :joyful:
Haha ja da kommer jeg sterkere tilbake neste uke❤️
 
Måtte teste Early Glimpse selv:Heartblue:)Blir spennende å se på OUL:happy:
 

Vedlegg

  • 3715E8AC-637B-4E69-B2BE-CACE2793C440.jpeg
    3715E8AC-637B-4E69-B2BE-CACE2793C440.jpeg
    298,8 KB · Visninger: 88
Jb
navlesnoren går over nub her. så litt vanskelig å si om det er stacking jeg ser eller en bit av navlesnoren. på det ene bildet ser nub veldig lang ut, for lang til å være gutt. Men det kan være vinkelen. så tror jeg heller gjetter på neste ultralyd :joyful:
På min jente så var det to veldig lange paralelle streker. Vet det var nuben fordi jordmor pekte og forklarte hvorfor det var jente.
 
Heii, er det noen som ser noe de vil gjette på her? ☺️ 12+2 i dag, men litt usikker på om nub synes på noen av bildene? Jeg har utrente øyne på dette
 

Vedlegg

  • IMG_8069.jpeg
    IMG_8069.jpeg
    751,4 KB · Visninger: 33
Regner med det ikke går an å se nub på dette bildet? 12+0. Jordmor sa det var for tidlig å se kjønn.
 

Vedlegg

  • E66BF817-CB86-4A01-8CA6-2891A5C30CD9.jpeg
    E66BF817-CB86-4A01-8CA6-2891A5C30CD9.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 49
Det var utrolig vanskelig å se på ul i dag. Gyn mente 60% sjanse for gutt og 40% sjanse for jente :smiley-ashamed004 hva tror dere? Her er bilder fra undersiden og ett fra siden.IMG_9644.jpegIMG_9643.jpegIMG_9639.jpegIMG_9642.jpeg
 
Det var utrolig vanskelig å se på ul i dag. Gyn mente 60% sjanse for gutt og 40% sjanse for jente :smiley-ashamed004 hva tror dere? Her er bilder fra undersiden og ett fra siden.Vis vedlegget 410547Vis vedlegget 410546Vis vedlegget 410548Vis vedlegget 410545
Hvor langt er du? Er enig i at bildene er veldig uklare så det er vanskelig å se, men det er jo ikke den typiske gutten underfra i hvert fall. Fra siden klarer jeg ikke se noe. Underfra skal jo gutten ha 3 streker hvor den midterste stikker ut. Syntes det er vanskelig å se om noe stikker ut.
 
Hvor langt er du? Er enig i at bildene er veldig uklare så det er vanskelig å se, men det er jo ikke den typiske gutten underfra i hvert fall. Fra siden klarer jeg ikke se noe. Underfra skal jo gutten ha 3 streker hvor den midterste stikker ut. Syntes det er vanskelig å se om noe stikker ut.
Ja, det syntes gyn også. Han sa det kunne være gutt og det kunne være jente :smiley-ashamed004 Får vel vite om 3 uker. Er 16+1 i dag
 
Ja, det syntes gyn også. Han sa det kunne være gutt og det kunne være jente :smiley-ashamed004 Får vel vite om 3 uker. Er 16+1 i dag
Hvis du er 16 uker så ville jeg trodd at det hadde stukket mer ut der om det var en gutt egentlig. Håper du får se det ordentlig på OUL!! Det er så vanskelig å vente :dead:
 
Ja, det syntes gyn også. Han sa det kunne være gutt og det kunne være jente :smiley-ashamed004 Får vel vite om 3 uker. Er 16+1 i dag
fikk du så uklare bilder i uke 16?? i uke 16 har gutter pung og jenter kjønnslepper. det burde jo vært synelig i sideprofil. og forsåvidt på pottyshot som du har her. men på mine 4 gutter så har det vært en tydelig trekant mellom bena. Men min jente hadde ingen ting som stakk ut. så tenker også at det er en gutt i dårlig vinkel.
 
Regner med det ikke går an å se nub på dette bildet? 12+0. Jordmor sa det var for tidlig å se kjønn.
bildet er for uklart til å se nub. halve ansiktet mangler også. Men noen ser man kjønn på 12+0. Men da gutter som har startet å reise seg.
 
fikk du så uklare bilder i uke 16?? i uke 16 har gutter pung og jenter kjønnslepper. det burde jo vært synelig i sideprofil. og forsåvidt på pottyshot som du har her. men på mine 4 gutter så har det vært en tydelig trekant mellom bena. Men min jente hadde ingen ting som stakk ut. så tenker også at det er en gutt i dårlig vinkel.
Ja, fikk filmer også, men får jo ikke lagt det ut her :smiley-ashamed004
 
Hvis du er 16 uker så ville jeg trodd at det hadde stukket mer ut der om det var en gutt egentlig. Håper du får se det ordentlig på OUL!! Det er så vanskelig å vente :dead:
Ja vi får bare vente :smiley-ashamed004 Vanskelig er det å vente ja.. men 3 uker nå så får vi vel vite mer:D
 
Back
Topp