Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser helt likt ut som på videoen av min baby! Kan se ut som vi begge venter gutt13+3 og otul i dag, og både eg og legen syns dette var ein tydelig gut
Her er alle bildene som ble tatt
glad jeg spurte om du hadde flere bilder for du har har 2 av 3 bilder med veldig synlig nub. du la bare ut det ene uten. Du skrev ikke uke og dag, men dette er en gutt. tydelig stacking på tuppen. (hvite ballen på tuppen av hvite streken)Her er alle bildene som ble tatt
ja her er det ikke noe å lure på. tuten står rett opp. du får aldri i verden høre jente på oul gratulerer med13+3 og otul i dag, og både eg og legen syns dette var ein tydelig gut
13+1 er ikke for tidlig å si noe om kjønn, men de fleste offentlige steder får ikke uttale seg om kjønn før oul. bildet er ikke det beste, men jeg ser ingen ting som ser gutt ut i hvertfall.13+1. Jordmor sa det var for tidlig å si noe om kjønn, og bildet er vel for dårlig?Vis vedlegget 410095
Er foresten 13+0!Hei! Kan man se noe her? Tenker gutt fordi nubben er kort?? Eller er den ikke synlig på grunn av at beinet vises? Vis vedlegget 410129
har du flere bilder? jeg ser ingen nub her. beinet er i veien.Hei! Kan man se noe her? Tenker gutt fordi nubben er kort?? Eller er den ikke synlig på grunn av at beinet vises? Vis vedlegget 410129
haha, jeg som ikke skjønner meg helt på nub Ultralydbilde ble tatt 12+3. Tusen takk for svar Da virker det som at magefølelsen min stemmerglad jeg spurte om du hadde flere bilder for du har har 2 av 3 bilder med veldig synlig nub. du la bare ut det ene uten. Du skrev ikke uke og dag, men dette er en gutt. tydelig stacking på tuppen. (hvite ballen på tuppen av hvite streken)
Noen som vil gjette her? 12+6 på otul idag. Frisk og sprellende liten baby
Vis vedlegget 410198
ganske tydelig stacking på tuppen der. så vil bli overrasket om dette ikke er en gutt.Noen som vil gjette her? 12+6 på otul idag. Frisk og sprellende liten baby
Vis vedlegget 410198
jeg tror faktisk det er nub man ser bak beinet. Men du er bare 12+1 og mye skjer på bare få dager. men jeg ser ingen stacking. så tipper at det er litt mer sannsynlig at det er jente.Noen som vil gjette? Fra ultralyden uke 12 + 1. Gleder meg sånn til neste ultralyd der vi forhåpentligvis får vite kjønn
Hvor langt på vei?Samme baby, bare forskjellige bilder. Hva tror dere?
Var 12+2 da, er 14+4 nåHvor langt på vei?
Det er stacking på tuppen og det ene bilder viser at den står litt i høy vinkel også. så tenker dette er en gutt.Samme baby, bare forskjellige bilder. Hva tror dere? Var rundt 12+2 da jeg tok UL.