Gjette kjønn fra tidlig ultralyd. Nub teorien.

Synes ikke nub synes godt nok til å gjette på. Om den synes i det hele tatt. Du har lårbeinet med på bildet og da synes sjeldent nub. Har du flere bilder?
IMG_9495.jpeg
Jeg er helt grønn på dette med nub, men trodde dette var nub? :smiley-ashamed004
 
Noen som vil gjette her? Vet ikke om nub synes en gang jeg men :D
 

Vedlegg

  • IMG_2826.jpeg
    IMG_2826.jpeg
    515,7 KB · Visninger: 87
  • IMG_2827.jpeg
    IMG_2827.jpeg
    765 KB · Visninger: 87
  • IMG_2828.jpeg
    IMG_2828.jpeg
    604,3 KB · Visninger: 87
Vis vedlegget 409961
Jeg er helt grønn på dette med nub, men trodde dette var nub? :smiley-ashamed004
Det tviler jeg på. Og i så fall så er overkroppen på barnet vridd og den synes litt ovenfra. Da har man ikke mulighet til å vurdere vinkelen. Nub er ikke så langt ned i kroppen når barnet ligger i profil. Nub ville vært synlig høyere opp som i høyde med streken på magen. Og har mangler man siste del av magen også. Så her tror jeg det ikke lar seg gjøre å vurdere kjønn.
 
Det tviler jeg på. Og i så fall så er overkroppen på barnet vridd og den synes litt ovenfra. Da har man ikke mulighet til å vurdere vinkelen. Nub er ikke så langt ned i kroppen når barnet ligger i profil. Nub ville vært synlig høyere opp som i høyde med streken på magen. Og har mangler man siste del av magen også. Så her tror jeg det ikke lar seg gjøre å vurdere kjønn.
Okei! Skjønner! :D Legger ved et annet bilde :happy:IMG_9165.jpeg
 
Okei! Skjønner! :D Legger ved et annet bilde :happy:Vis vedlegget 409966
Her synes det godt på bilde 1 at det som så ut som nub på forje innlegg ligger under den som faktisk er nub. Nub er hvite streken øverst. Denne synes jeg ser mer ut som jente enn som gutt, men du er bare 12+3 så det kan være en gutt under utvikling.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20230711_113453_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20230711_113453_Samsung Internet.jpg
    136,3 KB · Visninger: 31
  • Screenshot_20230711_113505_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20230711_113505_Samsung Internet.jpg
    158,3 KB · Visninger: 31
Her synes det godt på bilde 1 at det som så ut som nub på forje innlegg ligger under den som faktisk er nub. Nub er hvite streken øverst. Denne synes jeg ser mer ut som jente enn som gutt, men du er bare 12+3 så det kan være en gutt under utvikling.
Åååh! Det blir sååå spennende å se om 6 dager! Håper du har rett om jente, hadde vært kjekt etter 2 gutter :love017
 
Du må være 12 uker + . Dette er et veldig uklart bilde samt at det er for tidlig til å si noe om kjønn. Gutter har ikke startet å reise seg enda og de vil se helt like ut. Har du flere ultralyder før oul?
Har neste uke 12+4. men rekner med gynekolog seier kjønn da. Siden jeg fikk vite det 12+0 sist
 
Her synes det godt på bilde 1 at det som så ut som nub på forje innlegg ligger under den som faktisk er nub. Nub er hvite streken øverst. Denne synes jeg ser mer ut som jente enn som gutt, men du er bare 12+3 så det kan være en gutt under utvikling.
Okei! Skjønner! :D Legger ved et annet bilde :happy:Vis vedlegget 409966
Jeg syntes det kan se ut som noe stacker seg oppå nuben, men det kan være navlestrengen. Sannsynligheten er også større for å få en til gutt når man har to fra før :bag: Håper for din del jeg tar feil og at det gjemmer seg en liten jente inni der!:smiley-angelic001 gi gjerne en lyd når du får vite!:Heartred
 
Noen som klarer å se noe her? Han/hun var ikke veldig samarbeidsvillig og låg med ryggen til, så ble ikke så gode bilder.
Er 13+1 her
 

Vedlegg

  • IMG_3190.jpeg
    IMG_3190.jpeg
    3 MB · Visninger: 38
  • IMG_3189.jpeg
    IMG_3189.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 38
Jeg syntes det kan se ut som noe stacker seg oppå nuben, men det kan være navlestrengen. Sannsynligheten er også større for å få en til gutt når man har to fra før :bag: Håper for din del jeg tar feil og at det gjemmer seg en liten jente inni der!:smiley-angelic001 gi gjerne en lyd når du får vite!:Heartred
Ååh takk :Heartred Håper på jente vi også. Jeg teller med bonusgutten min som mitt barn, han føles ut som min gutt og bor med oss 100%. Så det blir så naturlig å kalle han min, selv om jeg ikke er biologisk mor.:happy: Så jeg har født 1 gutt tidligere, men sjansen for enda en gutt er større enn å få jente:smiley-ashamed004
 
Back
Topp