Gjette kjønn fra tidlig ultralyd. Nub teorien.

Takk for svar :)
Neste ul er jeg 13+4, men det er offentlig så spørs om de sier noe om kjønn da.
Uavhengig om de sier noe da så er du så langt på vei at det vil vises tydelig om det er gutt eller jente. Du vil klare å se selv hvilket kjønn det er om du har litt peiling på nub :joyful:
 
Uavhengig om de sier noe da så er du så langt på vei at det vil vises tydelig om det er gutt eller jente. Du vil klare å se selv hvilket kjønn det er om du har litt peiling på nub :joyful:
Ok får lese meg litt opp på nub :)
 
Ser dere NUB her. De var vanskelig å få klare bilder av en aktiv tass. Tatt i dag, 14+0(litt forsinket ultralyd på oss).
IMG_20230710_133940.jpg
 
Fikk ingen nub bilder på sist barn og fikk ingen denne gangen :crybaby2 så da er det bare å smøre seg med tålmodighet frem til slutten av august for å få vite kjønn.
 
Fikk ingen nub bilder på sist barn og fikk ingen denne gangen :crybaby2 så da er det bare å smøre seg med tålmodighet frem til slutten av august for å få vite kjønn.
Årh, kjipt da, er så gøy å gjette :)
 
Jeg tror nub synes, men barnet sitter så vanskelig å si hva vinkelen egentlig er. Hvor mange uker og dager? Hadde du en videosnutt også?
Ble målt til 12+6 i dag. Har videosnutt, skal se om jeg får til ett screenshot av den for det går ikke å legge ut video her.
 
Ble målt til 12+6 i dag. Har videosnutt, skal se om jeg får til ett screenshot av den for det går ikke å legge ut video her.
Ja jeg tror ikke det går å legge opp film her. Du kan sende meg en pm her inne om du vil så kan jeg hjelpe deg med å tolke videoen på annen platform om du er nysgjerrig på kjønnet:joyful:
 
Back
Topp