Bkno2304192
Første møte med forumet
Ser dere nub her? 12+5
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uavhengig om de sier noe da så er du så langt på vei at det vil vises tydelig om det er gutt eller jente. Du vil klare å se selv hvilket kjønn det er om du har litt peiling på nubTakk for svar
Neste ul er jeg 13+4, men det er offentlig så spørs om de sier noe om kjønn da.
Ingen nub her. Som regler når beina vises så synes ikke nub.Ser dere nub her? 12+5
Ok får lese meg litt opp på nubUavhengig om de sier noe da så er du så langt på vei at det vil vises tydelig om det er gutt eller jente. Du vil klare å se selv hvilket kjønn det er om du har litt peiling på nub
JenteSer dere NUB her. De var vanskelig å få klare bilder av en aktiv tass. Tatt i dag, 14+0(litt forsinket ultralyd på oss).
Vis vedlegget 409849
Årh, kjipt da, er så gøy å gjetteFikk ingen nub bilder på sist barn og fikk ingen denne gangen så da er det bare å smøre seg med tålmodighet frem til slutten av august for å få vite kjønn.
Ja, tok en kort video så skal se om jeg klarer å se noe på den etterpå.Årh, kjipt da, er så gøy å gjette
Ser ut som jenteSer dere NUB her. De var vanskelig å få klare bilder av en aktiv tass. Tatt i dag, 14+0(litt forsinket ultralyd på oss).
Vis vedlegget 409849
Ser dere NUB her. De var vanskelig å få klare bilder av en aktiv tass. Tatt i dag, 14+0(litt forsinket ultralyd på oss).
Vis vedlegget 409849
Dette kan umulig være en gutt. Så langt på vei ville den stått rett opp. Her er det heeeelt flat nub og jeg ville ha kjøpt inn kjolerSer dere NUB her. De var vanskelig å få klare bilder av en aktiv tass. Tatt i dag, 14+0(litt forsinket ultralyd på oss).
Vis vedlegget 409849
Jeg tror nub synes, men barnet sitter så vanskelig å si hva vinkelen egentlig er. Hvor mange uker og dager? Hadde du en videosnutt også?Det stemmer at det ikke er synlig nub her, ikke sant? Vis vedlegget 409874
Samme her, føles uendelig lenge til 15. august..!Fikk ingen nub bilder på sist barn og fikk ingen denne gangen så da er det bare å smøre seg med tålmodighet frem til slutten av august for å få vite kjønn.
Ble målt til 12+6 i dag. Har videosnutt, skal se om jeg får til ett screenshot av den for det går ikke å legge ut video her.Jeg tror nub synes, men barnet sitter så vanskelig å si hva vinkelen egentlig er. Hvor mange uker og dager? Hadde du en videosnutt også?
Ja jeg tror ikke det går å legge opp film her. Du kan sende meg en pm her inne om du vil så kan jeg hjelpe deg med å tolke videoen på annen platform om du er nysgjerrig på kjønnetBle målt til 12+6 i dag. Har videosnutt, skal se om jeg får til ett screenshot av den for det går ikke å legge ut video her.
Jeg klarer ikke se nøyaktig hva som er nub her. Ser to muligheter og de samsvarer ikke
Haha, blir spennende å se på OUL daJeg klarer ikke se nøyaktig hva som er nub her. Ser to muligheter og de samsvarer ikke