Har du flere bilder, jeg klarer ikke se noe herVis vedlegget 421080
Ser dere noe her? 12+6. Tror ikke man kan se noe altså, ville bare sjekke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du flere bilder, jeg klarer ikke se noe herVis vedlegget 421080
Ser dere noe her? 12+6. Tror ikke man kan se noe altså, ville bare sjekke
Nei dessverre! Det var det jeg trodde. TakkHar du flere bilder, jeg klarer ikke se noe her
Det er litt utydelig hva som er blæra her, men hvis det er den jeg tenker at det er så ser det ut som en gutt Men jeg er litt usikker, du kan eventuelt prøve den nub theory queens gruppa på facebook, de er sykt flinke!Vis vedlegget 422242 Her er det vel litt tydeligere? 13+6
Takk! Det trodde jordmor ogsåDet er litt utydelig hva som er blæra her, men hvis det er den jeg tenker at det er så ser det ut som en gutt Men jeg er litt usikker, du kan eventuelt prøve den nub theory queens gruppa på facebook, de er sykt flinke!
Da er det godt mulig det er riktig, blir spennende å seTakk! Det trodde jordmor også
Lille ville ikke ligge i ro, så var veldig vanskelig å få tydelige bilderNoen som får til å se om det er gutt eller jente i følge the nub theory? Det er fra i dag, er 12+6Vis vedlegget 422574
Det er litt vanskelig å se når foten ligger i veien, men syntes det kan se ut som det er litt stacking på nubben bak der som kan tyde på en liten gutt, men jeg føler ikke jeg klarer å se nok til å gi deg et ordentlig svar dessverre, føler det blir mer ren gjettingLille ville ikke ligge i ro, så var veldig vanskelig å få tydelige bilder
Ja var ikke det perfekte bilde akkurat, men spennende uansett å høre hva andre tenker det kan være❤Det er litt vanskelig å se når foten ligger i veien, men syntes det kan se ut som det er litt stacking på nubben bak der som kan tyde på en liten gutt, men jeg føler ikke jeg klarer å se nok til å gi deg et ordentlig svar dessverre, føler det blir mer ren gjetting
Hei er ikke helt sikker på hvordan man poster et innlegg her, (analog). Men prøver likevelHei. Her kan man legge ut bilder fra tidlig ultralyd og gjette hverandres kjønn. Jeg har 12 år erfaring med å gjette og dette er mitt 6 svangerskap.
Nub er hva man kaller barnets kjønnsorgan. Man kan se forskjell på hvilken vinkel den står i. Jenter har gjerne lang flat nub som går rett frem. Gutter har nub som står mer opp og har også ofte det man kaller "stacking". Ser ut som en ball oppå nub.
Bildene må være fra uke 12 og utover. Barnet bør ligge i sideprofil. Husk å skrive hvilken uke+dag bildet er tatt.
Nub teorien er hva ultralydteknikere også vurderer kjønn på før man kan se pung og kjønnslepper. Så har man et godt bilde så vil man kunne se kjønn lenge før oul.
Husk:
-skriv alltid uke+dag bildet ble tatt
-ikke legg ut bilder med personnummer på
- Ta er nært bilde, legg ut flere om du har det.
har du flere bilder? det på første bilde kan se ut som nub med vinkel, altså gutt. men synes den ser litt tykk til å være nub og kan være en del av benet. Men er dette nuben så er dette en liten gutt.Hei er ikke helt sikker på hvordan man poster et innlegg her, (analog). Men prøver likevel
Er det noen som kan gjette kjønn på denne vesle ?
12+0
trodde jordmor dette var gutt? jeg ser jente. lang flat nub som ligger helt inntil skambeinet. jeg har hatt mange ultralyder med mine 4 sønner og alle hadde liten snegle som stod tydelig opp på dette tidspunktet. når har du neste ultralyd? er skikkelig spent på fasit på denne.Vis vedlegget 422242 Her er det vel litt tydeligere? 13+6
Tusen takk for svar <3 Har et tredje bilde med ikke av underkroppen, dessverre . Jordmor nektet tvert å røpe kjønn. Dere er rå på tolking av disse sort-hvitt skyggenehar du flere bilder? det på første bilde kan se ut som nub med vinkel, altså gutt. men synes den ser litt tykk til å være nub og kan være en del av benet. Men er dette nuben så er dette en liten gutt.
Takk for svar! Ja, hun trodde det! Kunne ikke si sikkert da. Jeg har et bilde til da, ser kanskje mer gutt ut der? Jeg er veldig dårlig til å se.trodde jordmor dette var gutt? jeg ser jente. lang flat nub som ligger helt inntil skambeinet. jeg har hatt mange ultralyder med mine 4 sønner og alle hadde liten snegle som stod tydelig opp på dette tidspunktet. når har du neste ultralyd? er skikkelig spent på fasit på denne.
der ser jeg gutten. andre bilde hadde jeg aldri gjettet gutt påTusen takk for svar <3 Har et tredje bilde med ikke av underkroppen, dessverre . Jordmor nektet tvert å røpe kjønn. Dere er rå på tolking av disse sort-hvitt skyggene
Var dette svaret til meg?der ser jeg gutten. andre bilde hadde jeg aldri gjettet gutt på