Synes fremdeles det er helt sykt at kun to av tre tester ble positive på søndag da Nesten så jeg tenker det må blitt for kort vindu til at det kan slippe noe egg? Men må være at Letrozol gjøre at det var veldig modent og klar kanskje? Så trengte ikke booste LH i 4 dager liksom? Det kan være greia hos deg og! ChatGTP styret nemlig dette: "Letrozol kan absolutt påvirke lengden og styrken på LH-toppen. Det fungerer ved å senke østrogennivået midlertidig, noe som får hypofysen til å produsere mer FSH, og dermed stimulerer follikkelvekst. Dette kan føre til en raskere og mer konsentrert LH-topp, som forkorter tiden fra LH-stigning til eggløsning."Dine ble så sterke mine ble aldri så sterke, men eggløsning hadde jeg. Men, jo var vist sånn at eggløsnings testene ikke alltid blir super sterke på Letrozol. Også økte de bare 1 gang og ikke to dager på rad som før. Så tenker kanskje det er mere positivt evt.
Om det er positivt vet jeg ikke? Men ellers hadde de vel ikke brukt legemiddelet kanskje? Eller kanskje det er bra kvalitet over et egg som ikke trengs å "dynkes" for å slippe? tror ikke dermed det har noe å si hvor sterk testen din var