Gamlemor ønsker et siste barn

:HeartredDine ble så sterke :love7mine ble aldri så sterke, men eggløsning hadde jeg. Men, jo var vist sånn at eggløsnings testene ikke alltid blir super sterke på Letrozol. Også økte de bare 1 gang og ikke to dager på rad som før. Så tenker kanskje det er mere positivt evt.
Synes fremdeles det er helt sykt at kun to av tre tester ble positive på søndag da :laughing002 Nesten så jeg tenker det må blitt for kort vindu til at det kan slippe noe egg? Men må være at Letrozol gjøre at det var veldig modent og klar kanskje? Så trengte ikke booste LH i 4 dager liksom? Det kan være greia hos deg og! ChatGTP styret nemlig dette: "Letrozol kan absolutt påvirke lengden og styrken på LH-toppen. Det fungerer ved å senke østrogennivået midlertidig, noe som får hypofysen til å produsere mer FSH, og dermed stimulerer follikkelvekst. Dette kan føre til en raskere og mer konsentrert LH-topp, som forkorter tiden fra LH-stigning til eggløsning."

Om det er positivt vet jeg ikke? Men ellers hadde de vel ikke brukt legemiddelet kanskje? Eller kanskje det er bra kvalitet over et egg som ikke trengs å "dynkes" for å slippe? :laughing002:hilarious: tror ikke dermed det har noe å si hvor sterk testen din var :Heartred

Så utrolig spennende- endelig er du i dpo-land :talk017:smiley-bounce012:smiley-bounce015 krysser alt jeg kan for spire:Heartpink:smiley-angelic001

PP 10 - CD 19 - 2 DPO?

Fertilityfriend ville ha det til at jeg er 3 DPO i dag, det stemmer ikke. Men får ikke gjort noe med det. Den baserer seg på tekniske data, så tre temperaturer, så setter den eggløsning.

Screenshot_20250115_082533_FF App.jpg

Premom, den har derimot forstått det :hilarious: :laughing002

Screenshot_20250115_082938_Premom.jpg

Nå er det faktisk luksusproblem at jeg får påvist eggløsning temperaturen, for det har vært veldig vanskelig i høst! Så jeg er bare glad for det!

Så er jeg bittelitt bekymret for at jeg hadde noen intense stikkinger i livmor området i går, sånn at man nesten kroket seg litt sammen automatisk. Det var en dag etter eggløsning. Så begynte jeg tenkte på at jeg gjør dette med dobbel kur Letrozol osv - uten ultralyd, som visstnok er vanlig å få gjort for i sjekke at det ikke modnes mer enn ett egg. Jeg antar jo at gynekologen har ment det ikke var nødvendig (har som sagt tidligere aldri møtt den), men jeg er så usikker på om det er rett vurdering? Er jo uansett for sent nå, for nå er eggløsning over, og det har vært plenty med soldater på plass.

Måtte spørre ChatGTP, og ble ikke mindre urolig av det :bag::wideyed:

Screenshot_20250115_083903_ChatGPT.jpg

Jeg har jo ting med helsen, vi er alt forberedt på at gubben nok nå overta min permisjon for å hjelpe denne gang. Akkurat som en som er i rullestol ville kunne få barn, bare med litt ekstra hjelp. Blir ikke noen mindre god mor av den grunn. Litt sånn ser jeg det og rundt min helse og. Men TO barn, det vil bli vanskelig.. Så jeg håper jo jeg ved krisemaksimerer. Vet jo ikke en gang om jeg er gravid :laughing002:hilarious: Men jeg skal definitivt spørre omkring dette i morgen når jeg skal å ta blodprøve, så jeg ikke tar dobbel dose en gang til uten å føle meg trygg på at det er rett vurdering.

Ellers lå mannen i mørket i natt og holdt meg på magen.. Så hvisker han: "tror du vi har klart det?" fine mannen min :love7

Back
Topp