Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det der ser jo kjempelovende ut!Sjekket tidligtesten igjen (den med rosa bakgrunn og hvit tekst), og det er jo en strek der!
Vis vedlegget 453056
Åååh, dette ser jo veldig lovende ut! Ser streker uten å myse jo Du må jo være gravidSjekket tidligtesten igjen (den med rosa bakgrunn og hvit tekst), og det er jo en strek der!
Vis vedlegget 453056
Du maser ikke synes jeg. Hvis man lurer på noe så er kontordamen sin jobb å svare deg. Eller finne ut av det og svare deg. Det er jobben deres Nå skal jeg fortsette å sjekke ut testene dineVeldig spennende og interessant at du bruker chatgpt også"Hei.
beklager ingen mulighet idag, jeg har for mye å gjøre og må prioritere dagens pasienter
Hør med fastlege"
Det var verdt et forsøk. Fastlegen kan jeg ikke ta kontakt med, for det er en ny vikar, og blitt vanskelig å få forklart dette til en i skranken osv. Har jo ikke noe oppfølging der for dette.
Men det var tegnet, så da får jeg bare vente til mai og spørre på timen da. Har ikke noe mer planlagt oppfølging før da, uten lurer jo selv på å ta Letrozol etter beste syklus, men vil ikke mase på kontordamen. Sånn, for å spørre om det et greit at jeg tar en kur til. Så avventer med å spørre til slutten av neste syklus. Da har jeg ikke mast for mye på en stund eller om jeg bare tar og ikke spør
Hadde jeg fått de resultatene så hadde jeg tenkt gravid og fortsette å testeSjekket tidligtesten igjen (den med rosa bakgrunn og hvit tekst), og det er jo en strek der!
Vis vedlegget 453056
Heier masse på deg! Veldig rart om det ikke skulle være flere positive tester etter alle de. Så må nok holde deg 5 timer tenker jeg.. kjempe spennede er detSå morsomt at deres også ser!
Dette blir super spennende!! Jeg tok en strimmel med gubben nå, urinen var bare tre timer, så ingenting på den strimmelen. Så må bare se igjen i morgen! Skikkelig thriller dette!
Hadde en episode med kaldsvetting og følte meg rar, som startet mens jeg kjørte, ble skjelven og helt utenfor. Bruker aldri å reagere på lavt blodsukker (typen som kan gå en dag uten mat ). Kan reagere med blodtrykksfall om jeg står osv, men dette var ikke det (og jeg satt jo i bilen). Måtte hjem og sette meg ned beina litt høyt og spise.. Vet ikke om det er tilfeldig eller relatert til dette. Får skrive ned alle tegn
Sa ingenting til gubben om testene før i dag, vil heller se om dette er til eller ordentlig først vi tester sammen nå!
Ja, mener det er onestep. Så greit å vite at det ikke er så sensitive som de sier! Har ikke så mye forhåpninger til en fra eBay, men morsomt å supplere med hehe!Oioioi, der er strek ja! Så spennende, vi er i samme IKM-gruppe, håper vi følger hverandre inn i termingruppe!
Med ebay-test, mener du OneStep? Jeg testet de da jeg var gravid med guttungen, og de påstår det er tidligtest. Tror jeg var 16 dpo før noe som helst slo ut på den testen. Alle andre ble positive rundt 11dpo