Gamlemor ønsker et siste barn

Sjekket tidligtesten igjen (den med rosa bakgrunn og hvit tekst), og det er jo en strek der!

20250120_114905.jpg

"Hei.
beklager ingen mulighet idag, jeg har for mye å gjøre og må prioritere dagens pasienter
Hør med fastlege"

Det var verdt et forsøk. Fastlegen kan jeg ikke ta kontakt med, for det er en ny vikar, og blitt vanskelig å få forklart dette til en i skranken osv. Har jo ikke noe oppfølging der for dette.

Men det var tegnet, så da får jeg bare vente til mai og spørre på timen da. Har ikke noe mer planlagt oppfølging før da, uten lurer jo selv på å ta Letrozol etter beste syklus, men vil ikke mase på kontordamen. Sånn, for å spørre om det et greit at jeg tar en kur til. Så avventer med å spørre til slutten av neste syklus. Da har jeg ikke mast for mye på en stund :bag: :hilarious: eller om jeg bare tar og ikke spør
Du maser ikke synes jeg. Hvis man lurer på noe så er kontordamen sin jobb å svare deg. Eller finne ut av det og svare deg. Det er jobben deres:) Nå skal jeg fortsette å sjekke ut testene dine❤️Veldig spennende og interessant at du bruker chatgpt også:D

Så morsomt at deres også ser!

Dette blir super spennende!! Jeg tok en strimmel med gubben nå, urinen var bare tre timer, så ingenting på den strimmelen. Så må bare se igjen i morgen! Skikkelig thriller dette!

Hadde en episode med kaldsvetting og følte meg rar, som startet mens jeg kjørte, ble skjelven og helt utenfor. Bruker aldri å reagere på lavt blodsukker (typen som kan gå en dag uten mat :hilarious: ). Kan reagere med blodtrykksfall om jeg står osv, men dette var ikke det (og jeg satt jo i bilen). Måtte hjem og sette meg ned beina litt høyt og spise.. Vet ikke om det er tilfeldig eller relatert til dette. Får skrive ned alle tegn :hilarious::angelic:

Sa ingenting til gubben om testene før i dag, vil heller se om dette er til eller ordentlig først :Heartred vi tester sammen nå!

Så morsomt at deres også ser!

Dette blir super spennende!! Jeg tok en strimmel med gubben nå, urinen var bare tre timer, så ingenting på den strimmelen. Så må bare se igjen i morgen! Skikkelig thriller dette!

Hadde en episode med kaldsvetting og følte meg rar, som startet mens jeg kjørte, ble skjelven og helt utenfor. Bruker aldri å reagere på lavt blodsukker (typen som kan gå en dag uten mat :hilarious: ). Kan reagere med blodtrykksfall om jeg står osv, men dette var ikke det (og jeg satt jo i bilen). Måtte hjem og sette meg ned beina litt høyt og spise.. Vet ikke om det er tilfeldig eller relatert til dette. Får skrive ned alle tegn :hilarious::angelic:

Sa ingenting til gubben om testene før i dag, vil heller se om dette er til eller ordentlig først :Heartred vi tester sammen nå!
Heier masse på deg! Veldig rart om det ikke skulle være flere positive tester etter alle de. Så må nok holde deg 5 timer tenker jeg.. kjempe spennede er det :love7

Oioioi, der er strek ja! Så spennende, vi er i samme IKM-gruppe, håper vi følger hverandre inn i termingruppe!

Med ebay-test, mener du OneStep? Jeg testet de da jeg var gravid med guttungen, og de påstår det er tidligtest. Tror jeg var 16 dpo før noe som helst slo ut på den testen. Alle andre ble positive rundt 11dpo

Oioioi, der er strek ja! Så spennende, vi er i samme IKM-gruppe, håper vi følger hverandre inn i termingruppe!

Med ebay-test, mener du OneStep? Jeg testet de da jeg var gravid med guttungen, og de påstår det er tidligtest. Tror jeg var 16 dpo før noe som helst slo ut på den testen. Alle andre ble positive rundt 11dpo
Ja, mener det er onestep. Så greit å vite at det ikke er så sensitive som de sier! Har ikke så mye forhåpninger til en fra eBay, men morsomt å supplere med hehe!

PP 10 - CD 25 - 8 DPO - Dramaqueen

Ja, gårdagen utviklet seg jo veldig :hilarious: Jeg er egentlig en veldig lite dramatisk person, men følte jeg satt himmel og bevegelse i gang i går. Flaut :shy::bag:

Jeg ble litt lei og oppgitt når jeg sendte avgårde mail til gynekologkontoret og følte på litt avvisning ang svaret om blodprøven, bare den irrasjonelle delen av meg, den rasjonelle delen forstår jo at de ikke bare kan klemme inn en blodprøve (de ikke mener jeg trenger ta en gang) . Men ja, da skulle jeg i alle fall bare dra hjem fra verkstedet, som jeg satt og gnudde på dette mens jeg ventet på bilen, og teste :laughing002 bare begynne showet liksom, siden det egentlig da ikke skjer noe for jeg har time der i midten av mai.

Så kom jo disse to testene med strek på, og ble totalt sjokkert. Har ikke fått en eneste strek disse ti månedene med prøving, og jeg hadde litt ekstra forhåpninger etter dobbel dose Letrozol. Sjokkert, og dårlig samvittighet da vi skulle teste sammen jeg og gubben (sa han for et halvt år siden hehe). Så turte ikke si noe til han :bag::hilarious:

I mens her var jeg ute på farta, og i bilen hjem følte jeg meg så rar. Begynte kaldsvette og blir skjelven, følte meg rar, rett og slett.. Måtte hjem og sette meg før jeg hentet mann og barn, og spise..

Når gubben kom hjem spurte jeg om det kanskje kunne bety at det var noe på gang som utløste dette? :woot::hilarious: Så fortet meg å ta en test med han, men den så vi ingenting på. Han sa jeg kunne teste alene, for han blir så forstyrret av at jeg kun teste hele tiden (han bli ukonsentrert, og har mye jobb :hilarious:), så det var helt greit at jeg gjorde det alene. Så da fortet jeg hygg å avsløre morgenen tester og viste han. Han og så strekene.

Ventet videre i fem timer før jeg tok en til, men så ikke noe på den i går kveld heller. Holdt meg hele natta, våknet 4:30 og var tissetrengt :laughing002 Og fikk ikke sove etter det.. Målte temperaturen etter å ha ligget våken en halvtime, så vet ikke om den er rett. Prøvde igjen å måle rundt halv sju, da hadde jeg ligget lenge våken i mørket og så prøvd å sove. Da var temperaturen enda lavere, under coverline faktisk (36.06 tror jeg).. Men bruker den første, da den sikkert var mest rett etter søvn. Men trenden er jo ikke veldig bra, dessverre..

Screenshot_20250121_094940_FF App.jpg

Så stod jeg opp litt før de andre for å teste, og endelig få tisse :hilarious: Men den er dessverre negativ fortsatt.

20250121_070750.jpg

Og det er vel ikke lenge sannsynlig at det blir positivt i morgen 9 DPO, som er dagen jeg har testet positivt med de andre, om den har hørt positiv i noen grad? Om det var noe, så var det kanskje en streifer? Kunne de skjedd noe rart når jeg var så rart i går med kaldsvettingen og det? Det var mellom positiv og negativ test..

Så, sorry for å være dramaqueen i går, ikke meningen å sette himmel og jord i bevegelse :bag::shy:

Mensen er ventet på dag 10-11, så tester fram til da, bare for å føle jeg får litt valuta for pengene. Kjedelig å prøve så lenge og bare vente hele tiden..

Back
Topp