Gamlemor ønsker et siste barn

Oppdatering ang gynekologen og gubben:

De hadde lagt inn et nummer feil på gubben sitt nummer :bag: Åh, vi er altså velsignet med slike "slurvefeil" for tiden, som at hun hadde glemt å skrive meg opp på ringelisten, og nå er feil tall. Får vara puste med magen og tenke at alt har en mening :hilarious:

Jeg føler meg lettere bipolar her :angelic::laughing002:smiley-bounce012:hilarious: Etter noen tøffe dager så ble beskjeden om at det mulig et noe hos gubben litt positivt :bookworm::knegg: Misforstå meg rett, men at noe er "galt" betyr at det kanskje kan bli RETT! Og at noe er galt, som kan ordnes = HÅP! Så nå fikk jeg en liten ny giv her, kanskje det bare er bittelitt som skal til :Heartred Jeg har jo faktisk vært hos gynekolog i høst, som sa alt så greit ut hos meg (men tok ikke blodprøver). Men sånn rent fysisk. Hun så egg (vet ikke om man kan det om det er "mange eller lite" sånn på ultralyd?). Så, hva om eggene mine ikke er gamle, men tipp topp, bare gubben som må fikse litt på sitt kosthold? Jeg har foret han her sink, selen, multivitaminer, b komplex, omega 3..og husker ikke alt. Ganske lenge, men ja. Han er overvektig, så det kan nok hjelpe å gå ned litt (det gjelder men og selvsagt). Men litt mindre koffein og øl kan jo sikkert hjelpe litt hos han :hilarious::knegg:

Er så spent på den prøven deres.. Om det er noe feil og hva hun får i tips om å gjøre fra henne må du dele.. Tenker jeg da kommer til å ta det med mannen så han får rusta opp i svømmerne sine.. :sign17
er ikke sikkert de er dårlige, men skader ikke å gjøre dem bedre :laughing002

Huff, stakars deg! Det hørtes fælt ut :shy: :Heartred Da skjønner jeg at det sikkert må føles "befriende" å få litt hjelp, selv om du ikke er uten kvalme. Kan liksom ikke bli verre enn sist.. Tøft av deg å gå i gang igjen, det kan skremme selv den sterkeste å bli så dårlig :shy: Hvordan gikk det resten av svangerskapet sist? Fikk du noen tid uten kvalme?
Med førstemann forsvant kvalmen mer og mer rundt uke 16-17. Med nummer to spydde jeg hver kveld til han kom (37+1). Var forberedt på at jeg kunne bli dårlig nå også, men hadde ikke sett for meg at jeg skulle bli fullt så dårlig som jeg er nå :laughing002 Akkurat nå har jeg sonde og må ha det en stund, det er jo fryktelig synlig for alle og enhver :bag: men det får bare være, bedre det enn å ligge hjemme hele tiden i en døs av kvalme, oppkast og utmattelse.

Back
Topp