Oppdaterte akkuratHvordan gikk det hos legen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oppdaterte akkuratHvordan gikk det hos legen?
De setter opp en time med en gang, og alle har rett til å stå på ringe liste. Ring i morgen, hun har nok satt deg opp på time allerede da og husk å si du ønsker å stå på ringe listeOppdaterte akkurat
Det er hun jeg går til?PP 9 - CD 8 - pratet med gynekologsenteret:
Herregud altså! Jeg ringte til gynekologen, og sa som det var at jeg trodde ikke legen min kanskje hadde fått med seg alt jeg sa At han hadde nevnt lang mens, men det har jeg ikke (mer omvendt), om at jeg hadde lang folikkenfase, og kort lutealfase - og at jeg fikk mensen på dag 9 denne gang. Og at vi prøvde å bli gravide, men at han ikke hadde oppfattet det (liten hvit løgn, føler meg bæsj) - og hun dama i telefonen var HELT FANTASTISK!! Herregud, begynte nesten grååååte.. Hun forstod alt, leste opp hva han hadde skrevet, og hun hadde en plan, og vi satt i 10 minutter (!) og hun fortalte masse! Må forte meg skrive det ned nå så jeg husker. Men ja, gynekologen hadde sendt ut en resept (?) på Provera, for å få mens. Det trenger jeg jo ikke når hun fikk høre situasjonen min, og så har jeg fått time i Mai - jeg forventet det kom til å ta tid da. Men hun bare "men det gjør ingenting *navnet mitt* - for vi gjør sånn her". Og så fortalte hun at de ikke forholdt seg til apper og tester (hehe), så jeg skulle på dag 20-21 eller 22 ta blodprøver, for da fikk de sett verdiene da, og kunne regulere etter hvordan det var da (i en normal syklus er jo det èn uke etter eggløsning, for min del vil det være oppi eggløsning ca). Og det ha dem veldig god info om hva de kunne gjøre videre. Så jeg kunne komme dit å gjøre det, men hun så jo jeg bodde langt unna, så hun kunne sende det i posten. Så burde mannen min få en henvisning til å sjekke sine greier, og det kunne vi og få nå. Så vi skulle prate i kveld, og sende henne en mail i morgen. Så fortalte hun om at vi kunne prøve letorozol f.eks. i Januar, så det var ingen krise at jeg ikke hadde time før i Mai (slik jeg forstod henne). Og fortalte masse om dette, at de var 1 eller 2 tabletter, at gynekologen bestemte det, og at man burde ta annenhver måned, for kroppen trengte en liten pause, og de så ofte at folk ble gravide på denne "pausemåneden" osv. Og at det var lite bivirkninger osv. Hun pratet på inn og utpust i 10 minutter. Jeg ble altså såå..glad, rørt, jeg har fått håp igjen! Om det ikke blir baby, så har vi i alle fall gjort alt vi kan, sånn føles det
Ja, det er Din Gynekolog - vil tro det var hun i skranken jeg pratet med. Men såå imponert altså, ikke noe firkantet i det hele tatt. Jeg nevnte jo verken antall barn eller alder, men hun hadde jo årstallet mitt - så det burde jo si sitt da hehe. OG, for å være ærlig så synes jeg at antall barn fra før (når vi uansett ikke er IVF kandidater pga alder) er helt irrelevant. Utover at de kan vite at vi har barn, og har fått barn sammen før. Men om det er 1 eller 6 burde ikke ha noe å si? Men det er jo HELT topp om vi kan gjøre unna litt greier før den timen i Mai, det er akkurat sånn jeg er som person og - jeg takler å vente, men vil gjerne gjøre alt så alt er klart til da, så vi ikke må begynne med ting når timene kommer. Skal jeg ha hjelp med en søknad på en dato, så vil jeg samle alt jeg trenger til den til jeg kommer dit osv. Så dette er akkurat sånn jeg er som person, lite effektivt å utsette og vente på ting som tar tid å få svar på hehe. Hun nevnte Leterozol og Januar, så det må jo bety at man skal kunne teste det uten å ha vært hos gynekolgen i Mai?Det er hun jeg går til?
Herregud, om du har 6 eller 10 barn så er det ingen som har noe med det. Om du vil ha flere så må du få lov til det. Er ingen regler over hvor mange barn man skal få lov til å ha. Hun i skranken har jobbet der i alle år, en kjempe hyggelig eldre dame. Nei jeg er jo 83 modell så 1 år eldre en deg, og om noen skulle nevnt at jeg er for gammel for en til hadde det blitt haraball Er kjempe glad for at du følte deg hørt de er så utrolig hyggelig.Ja, det er Din Gynekolog - vil tro det var hun i skranken jeg pratet med. Men såå imponert altså, ikke noe firkantet i det hele tatt. Jeg nevnte jo verken antall barn eller alder, men hun hadde jo årstallet mitt - så det burde jo si sitt da hehe. OG, for å være ærlig så synes jeg at antall barn fra før (når vi uansett ikke er IVF kandidater pga alder) er helt irrelevant. Utover at de kan vite at vi har barn, og har fått barn sammen før. Men om det er 1 eller 6 burde ikke ha noe å si? Men det er jo HELT topp om vi kan gjøre unna litt greier før den timen i Mai, det er akkurat sånn jeg er som person og - jeg takler å vente, men vil gjerne gjøre alt så alt er klart til da, så vi ikke må begynne med ting når timene kommer. Skal jeg ha hjelp med en søknad på en dato, så vil jeg samle alt jeg trenger til den til jeg kommer dit osv. Så dette er akkurat sånn jeg er som person, lite effektivt å utsette og vente på ting som tar tid å få svar på hehe. Hun nevnte Leterozol og Januar, så det må jo bety at man skal kunne teste det uten å ha vært hos gynekolgen i Mai?
Ja, det hjalp veldig på selvtilliten rundt dette og vite at du som er ett år eldre har fått hjelp uten å bli dømt, virkelig! Da kan jeg ringe og være "selvsikker" på at jeg også har rett på hjelp, som alle andre. Så tusen takk! Men fikk du letorozol nå? Skulle dere ta blodprøver, sædprøve osv?Herregud, om du har 6 eller 10 barn så er det ingen som har noe med det. Om du vil ha flere så må du få lov til det. Er ingen regler over hvor mange barn man skal få lov til å ha. Hun i skranken har jobbet der i alle år, en kjempe hyggelig eldre dame. Nei jeg er jo 83 modell så 1 år eldre en deg, og om noen skulle nevnt at jeg er for gammel for en til hadde det blitt haraball Er kjempe glad for at du følte deg hørt de er så utrolig hyggelig.
Starter på det om jeg ikke blir gravid nå, så blir det inn på blodprøve Han skal ikke ta sæd prøve. Han har ikke hatt noe problemer med svømmerene før.Ja, det hjalp veldig på selvtilliten rundt dette og vite at du som er ett år eldre har fått hjelp uten å bli dømt, virkelig! Da kan jeg ringe og være "selvsikker" på at jeg også har rett på hjelp, som alle andre. Så tusen takk! Men fikk du letorozol nå? Skulle dere ta blodprøver, sædprøve osv?
Takk for svar! Jeg håper og tror du er gravid nå, jeg! Synes 8 DPO testen din i går så veldig lovende ut!Starter på det om jeg ikke blir gravid nå, så blir det inn på blodprøve Han skal ikke ta sæd prøve. Han har ikke hatt noe problemer med svømmerene før.
Akkurat i dag føler jeg meg veldig negativ. Var bare skygge de testene! Er jo så typiske at jeg får detTakk for svar! Jeg håper og tror du er gravid nå, jeg! Synes 8 DPO testen din i går så veldig lovende ut!
Skulle ikke vært lov, urettferdig!Akkurat i dag føler jeg meg veldig negativ. Var bare skygge de testene! Er jo så typiske at jeg får det
Hvem er dette? Jeg vil ogsåHer forresten nummer 1 jeg kjøpte (som har litt billigere enn den jeg kjøpte over).Vis vedlegget 449401
Vis vedlegget 449402
Vis vedlegget 449400
Vis vedlegget 449403
Vis vedlegget 449404
Og ja, jeg er fullstendig klar over at jeg må begynne ha andre hobbyer må