Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mange som får et dropp rett før el (det har jeg fått noen ganger), ser bra ut håper dere får lagt inn noen aksjer, lettere sagt enn gjort med flere barn og jobb inni bildet, kjenner til detCD 15
Nei, nå ramler himmelen ned altså! Skjønner ingenting skal jeg være ærlig Jeg ønsket meg riktig nok at ting "var i orden", men at det skulle være SÅ i orden at jeg får positiv EL test på CD 15 hadde jeg aldri trodd! Har bladd meg igjennom chartene hos Fertility Friend de periodene jeg har tempet de siste 19 årene -og jeg har aldri eggløsning så tidlig! I kid you not. Så hva som har skjedd nå ANER jeg ikke, og vi er blitt skikkelig tatt på senga, dessverre! Vi prøvde å få inn kos i går på dagen (mannen hjemme med sykt barn), men ja, sykt barn.. Så nei, det gikk ikke. Så til kvelden MÅTTE vi følte vi, en UKE siden sist - krise på mange måter Begynte så fint på badet, men når vi kom på soverommet så stod det en unge der Søren og! Så vi fikk ikke lagt aksjer.. Og i dag er testen positiv, herlighet! Har prøvd etter alle kunstens regler og spurt om han ikke kan komme hjem i en pause eller noe, haha.. Huff, blir litt stresset altså!
Men ok, om jeg oppsummerer litt her - jeg blødde lengre enn jeg bruker denne mensen før - jeg sluttet på masse rare vitaminer, og har kun tatt det Fertility-greiene fra Protein jeg skrev om over - dvs. jeg fikk ikke startet før litt ut i syklusen, og fikk ikke tatt tre dager midt oppi her osv. Så ikke sikkert det hadde noe å si. Men jeg har også vært mer rolig i kroppen, fått sovet veldig mye mer, slappet av mye mer. Jeg har som sagt en kronisk sykdom her som gjør kroppen stressa i utgangspunktet. Og jeg har merket det har vært ekstra pes siste månedene, da klarer ikke kroppen roe seg, man kjenner at nervesystemet ikke er helt i vater. Temperaturen har vært heeelt fantastisk til meg å være (som jeg viste i forrige post), lav under mensen osv -det har vært veldig krøll i det siste, jeg tror egentlig det henger sammen med nervesystemet, for det har vært veldig vanskelig egentlig. Jeg prøver jo å slappe av, men kroppen lever litt sitt eget liv, dessverre. Det hindrer meg også fra å jobbe.
Temperaturen var SUPERLAV i dag, vet ikke hva det betyr? Type 0.5 lavere enn i går Rett og slett er alt rart, men på en god måte, men ikke så god heller før vi får lagt inn aksjer. Hjelpe meg, dette MÅ jo være positivt - ja, altså, om vi får lagt inn aksjer sådan
Det er ikke for sent i kveld da? Skulle ikke tro jeg hadde barn fra før Jeg føler vi ble tatt skikkelig på senga, så sitter bare å teller timer (og prøver å legge kabal til hvordan vi skal få til dette så raskt som mulig med soverom ut mot stua, ikke lås på badet, og absolutt ikke plass til å gjøre det i bilen )Mange som får et dropp rett før el (det har jeg fått noen ganger), ser bra ut håper dere får lagt inn noen aksjer, lettere sagt enn gjort med flere barn og jobb inni bildet, kjenner til det
De fleste regner at el skjer rundt 24t etter første positive test, så vil fint tro at ikveld kan holde haha,vanskelig å få logistikken til å gå oppDet er ikke for sent i kveld da? Skulle ikke tro jeg hadde barn fra før Jeg føler vi ble tatt skikkelig på senga, så sitter bare å teller timer (og prøver å legge kabal til hvordan vi skal få til dette så raskt som mulig med soverom ut mot stua, ikke lås på badet, og absolutt ikke plass til å gjøre det i bilen )
Hehe, ja, tenk om - kanskje det kommer fram i konfirmasjonstalen hvordan h'n ble lagetÅååh så artig med dagbok!!! Flirer fortsatt av boden! Det MÅ jo bli unge av det Blir bra å følge fremover!
Godt du har forumet her hadde det vært andre veien hadde hun også sikkert syntes det var sårt om noen sa det samme til henne, tror ikke det er vondt ment, men sånn man sier uten å legge så mye i detCD 26 - 9 DPO
Nei, ble ikke positivt i dag. Så da får jeg begynne sikte meg inn på neste prøveperiode, avventer all "planlagging" til mensen kommer, vet at jeg trenger å gjøre noe da, som å bestille tester, se på datoer osv. Det er min lille "motivasjon".
Det er ikke så mange som vet at vi aktivt prøver, men jeg har en nær venninne jeg oppdaterer når jeg ikke får positiv test, jeg vet egentlig ikke hvorfor. Og jeg tror jeg må slutte nå, for det gjør meg bare lei meg, heller holde meg til de som gir meg gode følelser (har ei venninne som vet som ikke er dømmende, i alle fall ikke til meg ). Men ja, jeg sendte bilde av testene, og sa at det nok ikke ble Augustbarn. Og samtalen gikk nå, om jeg klarte å holde dette litt på avstand osv - jeg spurte hvorfor jeg trengte det? Jeg plager jo ingen, hun hører om det èn gang i måneden liksom. Ikke som jeg plager noen..og siste kommentaren var "Det er mange ting man ønsker seg, men må være greit og ikke få det og". Og jeg kjente bare at den..trengte jeg ikke i dag. Ble rett og slett kjempe lei meg. Hun mener det sikkert godt, men det er litt det jeg pratet om igår, at vi møter ikke forståelse egentlig. Jeg trenger ikke det heller altså, men jeg hadde ønsket at de som stod meg nærmest kunne bare være, ikke dømmende, til stede..
Dagens tester
Vis vedlegget 449187
CD 26 - 9 DPO
Nei, ble ikke positivt i dag. Så da får jeg begynne sikte meg inn på neste prøveperiode, avventer all "planlagging" til mensen kommer, vet at jeg trenger å gjøre noe da, som å bestille tester, se på datoer osv. Det er min lille "motivasjon".
Det er ikke så mange som vet at vi aktivt prøver, men jeg har en nær venninne jeg oppdaterer når jeg ikke får positiv test, jeg vet egentlig ikke hvorfor. Og jeg tror jeg må slutte nå, for det gjør meg bare lei meg, heller holde meg til de som gir meg gode følelser (har ei venninne som vet som ikke er dømmende, i alle fall ikke til meg ). Men ja, jeg sendte bilde av testene, og sa at det nok ikke ble Augustbarn. Og samtalen gikk nå, om jeg klarte å holde dette litt på avstand osv - jeg spurte hvorfor jeg trengte det? Jeg plager jo ingen, hun hører om det èn gang i måneden liksom. Ikke som jeg plager noen..og siste kommentaren var "Det er mange ting man ønsker seg, men må være greit og ikke få det og". Og jeg kjente bare at den..trengte jeg ikke i dag. Ble rett og slett kjempe lei meg. Hun mener det sikkert godt, men det er litt det jeg pratet om igår, at vi møter ikke forståelse egentlig. Jeg trenger ikke det heller altså, men jeg hadde ønsket at de som stod meg nærmest kunne bare være, ikke dømmende, til stede..
Dagens tester
Vis vedlegget 449187
Vet du, jeg vet ikke. Altså, det er jo ikke ondsinnet ment, men hun var vært tydelig på at hun mener vi skal være fornøyd med det vi har. Så det ligger litt i undertonen her.. Selv om hun "skal la det være vårt valg". Men, det hadde vært bedre at hun ikke sa noe, enn det hun sa i dag egentlig. Men er jo min egen feil, som drar det fram, så - jeg slutter med det fra nå. Jeg ønsker nok bare å dele (både glede og sorg) med noen, i håp om at de er like glad og spent som meg, jeg må bare innfinne meg med at dette blir jeg (vi) litt alene om. Er nok mange som vil himle med øynene, og kommer med kommentarer som "dere trenger jo ikke befolke hele verden alene" eller "har dere hørt om kondom, eller?" osv. Fikk slike kommentarer sist..Godt du har forumet her hadde det vært andre veien hadde hun også sikkert syntes det var sårt om noen sa det samme til henne, tror ikke det er vondt ment, men sånn man sier uten å legge så mye i det
Takk for at du gir håp! Det kan jo være, jeg skal tillate meg og ikke gi opp håpet før i morgen altså! Jeg får menten på Onsdag, så da tas håpet fra meg uansett hehe. Takk igjen Ja, det var det jeg og tenkte, var det nødvendig å SI det? Hun kan godt tenke det, men trenger ikke si det..Må ikke gi opp håpet helt ennå Med bebis nr 5 fikk ikke jeg svakt positiv test før sent på kvelden 10dpo(og har alltid testet tidlig positivt før det som 6 dpo, 8 dpo og senest 9 dpo) Han er nå 3 år gammel
Uff, den der kommentaren kunne hun holdt seg for god til, gitt Hva var vitsen med å skrive det? Dårlig og ufølsomt gjort, synes nå jeg iallefall Som om du ikke kan kan ønske deg et barn til, bare fordi du har mange barn ifra før?! Utrolig unødvendig gjort av henne... Og forstår veldig godt den var sårende Hadde tatt seg ut om du skrev den samme til en som prøver på bebis nr 2 hvem skriver vel slikt til noen? Samme om man prøver på nr 2 eller nr 10, man blir fortsatt like skuffet og lei seg over negative tester uansett Sender deg en stooor klem
Her er testene fra sent om kvelden 10dpo med nr 5
Vis vedlegget 449208Vis vedlegget 449207
Vet du, jeg vet ikke. Altså, det er jo ikke ondsinnet ment, men hun var vært tydelig på at hun mener vi skal være fornøyd med det vi har. Så det ligger litt i undertonen her.. Selv om hun "skal la det være vårt valg". Men, det hadde vært bedre at hun ikke sa noe, enn det hun sa i dag egentlig. Men er jo min egen feil, som drar det fram, så - jeg slutter med det fra nå. Jeg ønsker nok bare å dele (både glede og sorg) med noen, i håp om at de er like glad og spent som meg, jeg må bare innfinne meg med at dette blir jeg (vi) litt alene om. Er nok mange som vil himle med øynene, og kommer med kommentarer som "dere trenger jo ikke befolke hele verden alene" eller "har dere hørt om kondom, eller?" osv. Fikk slike kommentarer sist..
Takk for at du gir håp! Det kan jo være, jeg skal tillate meg og ikke gi opp håpet før i morgen altså! Jeg får menten på Onsdag, så da tas håpet fra meg uansett hehe. Takk igjen Ja, det var det jeg og tenkte, var det nødvendig å SI det? Hun kan godt tenke det, men trenger ikke si det..
Ja, jeg kommer ikke til å gjøre det, selv om det er en sorg og, siden det er den personen jeg har nærmest rent fysisk av vennene mine. Menmen, dette får være mellom meg og mannen, og forumetHåper du bærer på en liten spire Noen folk eier bare ikke folkeskikk( det er dét det er snakk om i dette tilfellet, mener nå jeg). Hadde det vært meg i den situasjonen, så hadde jeg ikke delt noe mer om det med denne venninna/personen Hun tenker tydeligvis sitt om det!