PP 10 - CD 6 - Gubben leverte!
Godt nytt år, velkommen til 2025! Når vi gikk inn i 2024 skrev jeg:
"I den perfekte verden skulle jeg kunne gitt minsten et søsken og, det hadde vært drømmen. Men alderen spiller jo i mot, og verden skjønner meg ikke helt i hva som gir meg mening, mestring og livsglede. Så da takker jeg for alt det fine jeg har <3"
Og visste ikke at gubben skulle komme på samme tanker som meg.. Og at vi skulle starte prøvingen på vårt siste lille mirakel ikke så mange månedene etter
Jeg takker fremdeles for det fine jeg har, og blir det ikke en til, så skal jeg akseptere det og. Da var det ikke meningen. Får gi det noen måneder til..
I dag til vi dagsturen til Ullevål (stadionen) til andrologisk-lab, gubben har gruet seg i dagsvis
Stakkars lille.. Er ikke selve leveringen, men alt rundt, så han hadde egentlig bestemt seg først å gjøre det i bilen (..). Så vi hadde ordnet prøveglass, klippet til lapp med navn og personnummer osv. Og vi hadde funnet ut når på ruten vi kunne klemme inn (eller ut, om du vil) det
Men så ble det sesongens kaldeste dag, da vi kjørte var det - 18 ute, og det holdt seg kaldt hele turen. Og ikke fikk vi varmet opp bilen skikkelig, og den slukte strøm, så vi måtte stoppe og lade før tiltenkt (og det tok lang tid pga kulden). Ute var det kaldt, og han ble urolig for at han skulle ta livet av alt oppi koppen i kulden ute, og hva om det til lengre tid å kjøre en vi trodde (måtte leveres innen en time)..nei, det ble bare ikke rom for å ta det i bilen, det ble bare stress. I etterkant er han nok glad for det, for når vi kom dit var det ikke spørsmål om han hadde tatt med seg selv, og det vet helt okei med en låst dør, varme, do og vask for å dra i gang
Han synes jo hele tanken på å sitte onanere i en bil var ubehagelig
Jeg skjønner han altså.. Men ordnet seg til med øreklokker, og rommet var installert med MOBILHOLDER.. Så da skjønner man hvordan man skal klare levere i en presset situasjon
Det gikk selvsagt kjempe bra, og han var raskt tilbake hehe.
Inntil to uker før vi får svar forstod jeg, svaret kommer til min gynekolog som har henvist han. Etterpå fikk han premie
Men vet dere? Ble liksom litt sånn småforelska, sånn etter å ha vært kjærester i over tjue år
Men bare det at han gjør dette, det sier litt om viljen og engasjementet i saken
Tenk så heldig jeg er, etter seks barn sammen
Fine, gode mannen min!
Og i bilen hjem fortalte han meg at han følte så på at han ønsket et barn til, å få oppleve alt en siste gang. Og at vi nå kom til å bli over seksti år før barna ble voksne, og hvor heldige vi var som fikk lov til å oppleve det så lenge! Andre hadde kanskje tenkt at hele det voksne livet har blitt "kastet bort" på å bare være forelder, men ikke han
Ellers er det siste dag med Letrozol i morgen fredag. Har ikke merket noe til denne doble dosen, eneste er at jeg spotter.. Bruker ha kort mens, det hadde jeg nå og, en dag med mye, en dag med medium, og tredje dagen tilnærmet ferdig. Men nå har jeg altså spottet litt frisk hele tiden, på dag 4, 5 og 6 i dag. Jeg vil jo tro det sannsynligvis stammer fra at Letrozol hemmer østrogen? Bruker ikke gjøre det.
I følge ChatGTP får de fleste eggløsning 5-10 dager etter siste tablett, jeg er spent, for tror jeg har lite østrogen fra før, så at dette gir mindre er jeg spent på hva gjør med syklusen..