Gamlemor ønsker et siste barn

Ellers holder jeg bhg barnet hjemme fra barnehagen fra tirsdag og til neste år, har ikke hørt noe omgangssyke, men jeg orker ikke :bag: Jeg har spurt ofte i de siste, og de skulle gi beskjed med en gang om det kom noe, men jeg tar ingen sjanser :hilarious:

I morgen kommer julegjester og vi blir 12 i hus, pluss noen til på dagtid, så her har det blitt litt krise om noen begynte å spy :hungover::bag::hilarious: Kan jo ikke rå over de som kommer med fly, men da har jeg gjort mitt for våre i alle fall.

Med mye besøk er det også usikker hvor mye tid jeg får til å oppdatere, men jeg innvilger meg litt den tiden, for har ikke så mye annet tid for meg selv. Og bruker gledelig tiden min å forumet her, sjekket ikm gruppen min og andres dagbøker :love7

PP 9 - CD 25 - 3 DPO Ventetid. Igjen.

Ja, da fikk jeg krysset hos fertilitfriend. Og den mener jeg er 3 DPO i dag. Det passer mer med 2 DPO egentlig, slik tester og temperaturmålinger har vært før (eggløsning dagen etter siste positive), men denne ganger mener FF det er samme dagen. Så da vet jeg ikke :laughing002 om jeg discharter den laveste temperaturen, så blir det 2 DPO. Men ikke så nøye. Det viktigste er at tempen stiger, at det er sluppet et egg igjen - og ting fungerer!

Begynte på Woman's care kremen i går, så får vi se om det kan utgjøre noen forskjell for progesteronproduksjonen.

Har vært sykt sliten og sår i dag, men jeg glemmer at jeg ikke har samme kapasitet som andre, og det blir sårt og vanskelig det og. Er mye forventninger med jul, og mye som skjer med nye folk i hus (har besøk), og i morgen kommer enda fler. Fått handlet det jeg trodde var siste rest til jul, og pakket inn en drøss med gaver. Så nå mangler jeg ikke så mye. Får ordnet 7 strømper, jeg har sin mål og ikke styre hytte innpakning og sånt på lillejulaften. Men uansett hvor mye jeg planlegger så skjer det alltid alltid. Største er på fest og, så må hente henne i natt. Og skal dra i bassenget alene med en håndfull barn i morgen. Ute er det rassballføre, jeg orker ikke :hilarious::arghh: Og beskjed om du dødsfall i tilknytning til nær familie i kveld. Ja, det blir ganske mye skjønner jeg jo når jeg leser alt :arghh::hilarious:

Oppi alt håper jeg at det kan være et tegn, men så kommer jeg på at et evt embryo ikke er festet en gang enda. Så kan jo ikke være der som gjør meg så sliten og sår..

Chart

Vedlegg

• Screenshot_20241221_140001_FF App.jpg
    Screenshot_20241221_140001_FF App.jpg
    265,9 KB · Visninger: 2
Back
Topp