Går virkelig ikke bra for tida. Eneste grunnen jeg finner for å ikke dra er min datter. Husker det var sånn sist også. Arter seg på en litt annen måte nå, i og med at jeg er så "låst" på grunn av henne, men da også ville jeg helst rømme og aldri se meg tilbake.
Det gikk over 2-3 uker før termin sist, så det må jeg jo håpe at det gjør nå også. Ikke ta noen forhastede beslutninger i hormonfylla.
Men det er bare jenta mi som holder hodet mitt noen lunde på plass. Og ikke hater jeg gutten i magen heller, slik jeg gjorde da jeg gikk med jenta. Men har ikke noe sånn forventet mammafølelse ovenfor ham heller. Men det kommer når han blir født, noe jeg vet nå men ikke visste da.
Jm har tilbudt meg samtale med psykiatrisk sykepleier, men tror ærlig talt ikke jeg orker. Kjenner dem ikke personlig, men har mer enn nok å gjøre med deres pasienter i mitt arbeid så jeg klarer ikke tanken på å møte noen av dem i døra
Så da kan jeg be om å bli henvist til psykolog av lege, men i følge min gamle fastlege så var ventetiden der flere mnd og det er jo ikke hjelp i....
Det er tøft for forholdet vårt dette her. Vi får håpe det bærer, det var jo heldigvis godt og trygt i utgangspunktet.