For en uke
9+0 oppdaga jeg rikelig blod og slim etter en dusj før jobb. Knakk helt sammen og var sikker på at nå var det en abort på gang
Smertene lot vente på seg, men ubehag i mageregionen har man jo nesten hele tiden på dette tidspunktet
Reiste til gyn privat og fikk tatt ultralyd, fant en spire med bankende hjerte, men i etterkant angrer jeg på at jeg ikke spurte om manglende bevegelse... Målte til 1 dag kortere enn menstermin, noe jeg syns er rart i og med at jeg vet at jeg egentlig skal justeres frem et par dager ifht eggløsning. 24 mm
Hcg etter uke 8 er jo i grunn idiotisk, men legen insisterte dersom jeg skulle kunne henvises til Kk. 60 000 (og noe) på tirsdag og 63 000 (og noe) på torsdag. Milevis unna dobling, men fortsatt stigning. Kunne like gjerne vært nedgang og gikk akkurat like lite informasjon. Fikk legen til å innrømme at hcg blod så sent kanskje heller skaper mer bekymring enn det gir informasjon.
60 000 er noe lavt 9+0. Burde nådd en topp mye høyere enn som så...
3000 kan like gjerne bety stillstand, at hcg har økt svært sakte de siste ukene.
Jeg føler meg alt i alt ikke trygg ennå. Ny ultralyd på fredag. Tenker at jeg må ta en til før oul dersom denne neste også viser liv.
Jeg er fortsatt kvalm.