Fuglungen min

Nei nei nei, nå skal det gå bra!

Ørlite i dag også. I går var det flere tørk med rosa slim, i dag bare litt

Kjenner meg også helt merkelig i halsen, midt i. Begynte plutselig nå i kveld...

Å herre så kvalm jeg er! Begynte FØR jeg våkna skikkelig. Hvordan skal det her gå da? Skal liksom avgårde med både meg sjøl og jenta om en time.

Halsbetennelse, svak men tilstede, og svir i svelg og nese. Snott og sjit. Tett og klør i ørene. Savner otrivin.

Kvalm fra morra til kveld! Lett melkespreng i høyre pupp så jeg gleder meg virkelig til 8 lange mnd til med én stor og én liten pupp. Ser jo fanken ikke klokt ut!

Så godt som forstoppet. Blir en god dose lactulose i morgen tidlig. Æsj!!

Åh :(

Der kom mannen hjem fra sosialt samvær med alkohol og skulle si natta til fruen (er jo umulig å ikke våkne)

Og fyyyyyy som han lukter!!!

Og jeg ER så kvaaaalm! Og dårlig i magen også. Og tenker på jobben, blir så utrolig kvalm av å tenke på jobben....

Sovna igjen i natt, var kun tanken på 50% sykemelding som fikk meg mindre kvalm så jeg fikk sove! Haha

Men jeg vil nå se det an litt til. Kan ikke sylemeldes uten at alle vet hvorfor, så best om jeg klarer meg uten!

Lækkert!

*den følelsen*

Når du er så dårlig at du ikke vet om du skal spy eller .....

Er så herlig at jeg skal være på jobb om 1/2 time! Ahhhh

Kan ikke dette bare gi seg snart?

Måtte omtrent snu i døra i morges og løpe inn for å spy

Var så elendig at innvollene mine krøktes rundt i magen. Skikkelig følelse av matforgiftning. Satt i til godt utpå formiddagen, men det verste var vekke kl 10.

Har ordnet meg med sykemelding fra i morgen av. Klarer bare ikke flere sånne morgener. Er jo kvalm ca hele dagen, men i morges ville jeg ligge på badegulvet og lide i fred og la jobb være jobb.

Men fikk gjort noe viktig i dag da! Var en viktig dag på jobb!

Ikkr SÅ dårlig i dag, så sitter her med litt lei samvittighet og venter på at det er tid for å gjøre seg klar for jobb

Men nå har jeg bare sittet stille omtrent siden jeg våkna, så blir vel protester i kroppen mot bevegelse. Sjøsjuk...

Mye vondt i magen i dag. Først veldig skarpe som jeg tror var luft, men nå senere i kveld er det midt bak navlen og rett nedover mot skambeinet. Liker ikke!!

Tidligere i dag så jeg også 3 små, små spor av blodslim.

Det kjennes vitterlig ut som at det er noe galt som skjer nå altså...

Håper du har det bedre og at blodet er borte❤️. Håper det var helt ufarlig❤️

Neineinei. Håper det bare er en liten hormonell blødning ❤

Å i svarte f så dårlig jeg er

Spyr opp alt jeg prøver å få i meg :-( :-(

Helt klart omgangssyke jeg har. Spyingen roet seg i formiddag, men er fortsatt kvalm og klarer ikke tenke på mat engang

Tja nå er jeg ikke helt sikker på om det var omgangssjuka, jeg spyr kraftig og flere ganger om dagen ennå. Verst på kvelden. Egentlig kommer alt opp på kvelden, virker ikke som fornøyelsen min fungerer. Spøy opp "frokosten" min nå i 22-tida

Var til legen på onsdag og bør sykemeldt tom mandag. Så får vi se. Ønsker å prøve å gå på tirsdag, og i dag et formen bedre enn på over 1 uke

Men ligger flatt og gjør ingen ting. Kvalmen legger klamt grep rundt halsen min om jeg tenker på noe feil eller gjør for mye bevegelser. Blæh

8+6 og brun utflod

Dette er så lenge forrige spire levde. Ble oppdaget en uke senere på ultralyd

Leit å lese at mange har mistet i løpet av helgen og dagen. Det tynnes ut i rekkene. Varer jeg ut 1. Trimester denne gangen?

For en uke

9+0 oppdaga jeg rikelig blod og slim etter en dusj før jobb. Knakk helt sammen og var sikker på at nå var det en abort på gang

Smertene lot vente på seg, men ubehag i mageregionen har man jo nesten hele tiden på dette tidspunktet

Reiste til gyn privat og fikk tatt ultralyd, fant en spire med bankende hjerte, men i etterkant angrer jeg på at jeg ikke spurte om manglende bevegelse... Målte til 1 dag kortere enn menstermin, noe jeg syns er rart i og med at jeg vet at jeg egentlig skal justeres frem et par dager ifht eggløsning. 24 mm

Hcg etter uke 8 er jo i grunn idiotisk, men legen insisterte dersom jeg skulle kunne henvises til Kk. 60 000 (og noe) på tirsdag og 63 000 (og noe) på torsdag. Milevis unna dobling, men fortsatt stigning. Kunne like gjerne vært nedgang og gikk akkurat like lite informasjon. Fikk legen til å innrømme at hcg blod så sent kanskje heller skaper mer bekymring enn det gir informasjon.

60 000 er noe lavt 9+0. Burde nådd en topp mye høyere enn som så...
3000 kan like gjerne bety stillstand, at hcg har økt svært sakte de siste ukene.

Jeg føler meg alt i alt ikke trygg ennå. Ny ultralyd på fredag. Tenker at jeg må ta en til før oul dersom denne neste også viser liv.

Jeg er fortsatt kvalm.

Last edited:
Vært på jobb i dag 50% og det gikk i grunn helt greit. Holder meg helt for meg selv og unngår alle lukter så godt jeg kan, og er dermed fryktelig asosial og blir nok neppe frøken populær denne uken

Har vondt i magen (menssmerter men også luftsmerter) og er også øm over nedre del av magen. Ikke noe mer blod nå. Ul på fredag virker fryktelig lenge til, men samtidig så gruer jeg meg for hva vi kan finne ut

Back
Topp