Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det??Da er det tid for ny ultralyd.....
Jeg hadde klikka og bedt han oppføre seg en mann!!! Skjerpings, kona lager liv i magen. Klart det tar på! Kjenner jeg blir forbanna bare av å lese dette. Makan til drittunge...
Er enig med deg der, så lenge foreldrene /besteforeldre er hjemme og har mulighet til å ha ungen så syns jeg hun/han kan være hjemme..Hvor mange timer får en sett barna per dag? På morgenen er det stress med frokost osv, på ettermiddagen er det middag, litt kos også nattinatt...og hvis man da i tillegg jobber skift og er på jobb på ettermiddagen så får man ikke sett ungene i det hele tatt...Dagens krangel: jenta vår på 1,5 år får være hjemme med bestemor (min mor) akkurat når det passer henne. Hun spør selvsagt først, men hun spør meg fordi jeg syns det er en positiv ting at hun får være hjemme med bestemor og slappe av og kose seg
Han syns ikke det er greit. Syns bhg er SÅÅÅÅ viktig. Læreuybyttd, sosialt, osv
Jeg er enig i dette også, men at hun godt en gang i blant kan være hjemme når anledningen byr seg
Syns faktisk når hun er så liten så skal hun være minst mulig i bhg. Han jobber skift, syns han kunne hatt ho hjemme ofte!