Ja ok Eier ikke selvdisiplin men det blir strimmeltest, vanlig. Har bare det før digital imornSkal vi sprekke sammen i morgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ok Eier ikke selvdisiplin men det blir strimmeltest, vanlig. Har bare det før digital imornSkal vi sprekke sammen i morgen?
Det kan fortsatt være for tidlig, og etter hva jeg vet så er ikke rfsu de beste å teste med så tidlig. Men godt å hvertfall få stilnet testetrangen litt9 dpo
Tok strimmeltest fra rfsu som krever iaf 25 i hcg på 2.urin nå, og den var BLENDA. Hadde ikke forventa å se noe haha men fikk i det minste tilfredsstilt testetrangen litt haha
Ikke gi opp enda. Gleder meg til du skal teste i morgen9 dpo
Tok strimmeltest fra rfsu som krever iaf 25 i hcg på 2.urin nå, og den var BLENDA. Hadde ikke forventa å se noe haha men fikk i det minste tilfredsstilt testetrangen litt haha
Håper for deg!!12 dpo
Litt murringer, trøtt, øm i livmor, blenda strimmeltest (vanlig fra rfsu). Har først fått antydning til positiv på dem 14-15 dpo samtidig med positiv digital, så tar ikke det så tungt, men jeg tror allikevel at det ikke gikk denne gangen. Det er mulig jeg kjøper en enkel tidligtest i morgen bare for å sjekke at jeg ikke misser noe her, og så avslutter jeg behandlingen med lutinus, for det er noe søl ...
Forstår deg veldig godt! Ta godt vare på deg selv14 dpo
Har slutta på lutinus, så nå venter jeg bare på TR sånn at vi kan begynne en ny syklus. Jeg er innom og leser av og til, men jeg har det bedre utenfor forumet akkurat nå. Det er ganske krevende å stå i en prøveprosess, det vet jeg jo fra før, så da får jeg ta litt vare på meg selv mellom slagene. MEN jeg kommer tilbake
Satser på at neste pp er riktig pp!Nå ser jeg frem mot ny sjanse og pauser litt herfra. Regner med jeg er tilbake rundt neste dpo-land
Håper det slipper snart! Jeg ble gravid med datteren min med el CD22, så håp er det om den skulle komme sent for deg ogsåCD 13
Sist hadde jeg eggløsning på CD 20, så får bare smøre meg med tålmodighet. Men da jeg ble gravid med datter slapp egget på CD 10 el. 11, så føler at tidlig el gir størst håp om å lykkes. Men ikke hatt tidlig el siden før svangerskapet med datter, så da begynner det å bli en stund siden.
Så godt å høre! Hadde vært så fint om det satt en spire denne pp'en ...Håper det slipper snart! Jeg ble gravid med datteren min med el CD22, så håp er det om den skulle komme sent for deg også
Krysser fingre og trær for deg!!!Så godt å høre! Hadde vært så fint om det satt en spire denne pp'en ...