Luna94
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Får tro det er et godt tegn da
Ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får tro det er et godt tegn da
Tester du på lørdag? Det skal jeg også gjøre, da er jeg 9 dpo6 dpo
Fortsatt sånn murringer og «følelse» i livmor. Ellers er alt akkurat som det pleier. 4 dager til jeg svir av test.
Ja, da er jeg 10 dpo. Om jeg klarer å vente så lenge haha men planen er å holde ut til da. Masse murringer og dårlig i magen Hvilke tester bruker du?Tester du på lørdag? Det skal jeg også gjøre, da er jeg 9 dpo
Make sure, men har 2-3 babyplan også, så blir vel å ta en av hver. Har make sure vanlig strimmel og tidlig strimmel Enn du?Ja, da er jeg 10 dpo. Om jeg klarer å vente så lenge haha men planen er å holde ut til da. Masse murringer og dårlig i magen Hvilke tester bruker du?
rfsu test ofte. SUKK. Vet jo at de ikke er noe bra, men har sikkert 15 stk liggende, så må vel bruke de opp Men kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å kjøpe noen digitale i tilleggMake sure, men har 2-3 babyplan også, så blir vel å ta en av hver. Har make sure vanlig strimmel og tidlig strimmel Enn du?
Følger spent med!! Er det 10 dpo du tar første test? (Sånn etter planen hvertfall )7 dpo
Ja, ja dagene snegler seg jo av gårde. Fortsatt sånn murrende følelse i livmor, og økt utflod som ikke bare kommer av lutinus. Kjenner dette blir veldig spennende. Nettene er jo litt mer amputerte enn før siden datter våkner noen ganger. I de første svangerskapene har jeg hatt nattesvette, og det har kommet tidlig og vært en god indikator på at noe var på gang. Svangerskapet i vår/sommer var ikke sånn, heller ikke mye murringer og sånt, men jeg regnet med at fravær av nattesvette nå sist kom av at jeg var våken så mye i løpet av natten pga amming. Da var jo datter bare 9 mnd.
Har ikke så lyst til at tiden skal gå fortere enn den allerede gjør, men så teller jeg allikevel ned til testdag
Haha ja sånn etter planen er det det. Tør egentlig ikke før fordi det ikke er tidligtester jeg har, så de krever jo litt hcg. Og rfsu er kjent for å slå ut seint ... Mulig jeg sprekker og kjøper en digital test - eller flere hihiFølger spent med!! Er det 10 dpo du tar første test? (Sånn etter planen hvertfall )
Tusen takk! Hvordan går det med deg?Blir veldig spennende å følge med her, håper for deg
TakkNå stiger spenningen! Heier på deg
Hehe det er SÅ fristende. Har bare én digital tidligtest. Men har vanlig strimmel. Mulig en sånn ryker selv om jeg ikke kan forvente å se noe Pleier å få positivt 10 dpo.Jeg håper du sprekker i morgen! Dette er spennende
Skal vi sprekke sammen i morgen?Hehe det er SÅ fristende. Har bare én digital tidligtest. Men har vanlig strimmel. Mulig en sånn ryker selv om jeg ikke kan forvente å se noe Pleier å få positivt 10 dpo.
Ja,det syns jeg dere skalSkal vi sprekke sammen i morgen?