FruHåpefulls dagbok: Blir det en nr. 2?

Jaaa, må tro det er et godt tegn :angelic::smiley-angelic001

6 dpo
Fortsatt sånn murringer og «følelse» i livmor. Ellers er alt akkurat som det pleier. 4 dager til jeg svir av test.

Tester du på lørdag? Det skal jeg også gjøre, da er jeg 9 dpo :angelic:
Ja, da er jeg 10 dpo. Om jeg klarer å vente så lenge haha men planen er å holde ut til da. Masse murringer og dårlig i magen :smiley-angelic001 Hvilke tester bruker du?

Ja, da er jeg 10 dpo. Om jeg klarer å vente så lenge haha men planen er å holde ut til da. Masse murringer og dårlig i magen :smiley-angelic001 Hvilke tester bruker du?
Make sure, men har 2-3 babyplan også, så blir vel å ta en av hver. Har make sure vanlig strimmel og tidlig strimmel :angelic: Enn du?

Make sure, men har 2-3 babyplan også, så blir vel å ta en av hver. Har make sure vanlig strimmel og tidlig strimmel :angelic: Enn du?
rfsu test ofte. SUKK. Vet jo at de ikke er noe bra, men har sikkert 15 stk liggende, så må vel bruke de opp :hilarious: Men kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å kjøpe noen digitale i tillegg ;)

7 dpo
Ja, ja dagene snegler seg jo av gårde. Fortsatt sånn murrende følelse i livmor, og økt utflod som ikke bare kommer av lutinus. Kjenner dette blir veldig spennende. Nettene er jo litt mer amputerte enn før siden datter våkner noen ganger. I de første svangerskapene har jeg hatt nattesvette, og det har kommet tidlig og vært en god indikator på at noe var på gang. Svangerskapet i vår/sommer var ikke sånn, heller ikke mye murringer og sånt, men jeg regnet med at fravær av nattesvette nå sist kom av at jeg var våken så mye i løpet av natten pga amming. Da var jo datter bare 9 mnd.

Har ikke så lyst til at tiden skal gå fortere enn den allerede gjør, men så teller jeg allikevel ned til testdag :p

7 dpo
Ja, ja dagene snegler seg jo av gårde. Fortsatt sånn murrende følelse i livmor, og økt utflod som ikke bare kommer av lutinus. Kjenner dette blir veldig spennende. Nettene er jo litt mer amputerte enn før siden datter våkner noen ganger. I de første svangerskapene har jeg hatt nattesvette, og det har kommet tidlig og vært en god indikator på at noe var på gang. Svangerskapet i vår/sommer var ikke sånn, heller ikke mye murringer og sånt, men jeg regnet med at fravær av nattesvette nå sist kom av at jeg var våken så mye i løpet av natten pga amming. Da var jo datter bare 9 mnd.

Har ikke så lyst til at tiden skal gå fortere enn den allerede gjør, men så teller jeg allikevel ned til testdag :p
Følger spent med!! Er det 10 dpo du tar første test? (Sånn etter planen hvertfall :facepalm:)

Følger spent med!! Er det 10 dpo du tar første test? (Sånn etter planen hvertfall :facepalm:)
Haha ja sånn etter planen er det det. Tør egentlig ikke før fordi det ikke er tidligtester jeg har, så de krever jo litt hcg. Og rfsu er kjent for å slå ut seint ... Mulig jeg sprekker og kjøper en digital test - eller flere hihi

8 dpo
Altså halloooo, hva er det jeg har skrevet over her under 7 dpo??? I natt våknet jeg søkkvåt av nattesvette :nailbiting: Altså det var sånn jeg mistenkte at jeg var gravid med datter, og tok test den gangen 8 dpo. Da var den negativ. Tok ny test 10 dpo og da var den blitt positiv. Jeg tror jeg sprekker i morgen :hilarious: Dette er i overkant spennende!

He he nå må jeg dra meg selv ned på landjorda litt. Det er typisk at kroppen tuller med meg når jeg tror jeg kjenner den! Jeg vet som regel når eggløsning er, men signalene har jeg aldri helt blitt klok på. Med knøttet vi mista i sommer hadde jeg vel ikke noe nattesvette eller murringer heller når jeg tenker meg om. Så kanskje er dette bare false alarm ...

Jeg håper du sprekker i morgen! Dette er spennende :hilarious: :angelic:
Hehe det er SÅ fristende. Har bare én digital tidligtest. Men har vanlig strimmel. Mulig en sånn ryker selv om jeg ikke kan forvente å se noe :hilarious: Pleier å få positivt 10 dpo.

Back
Topp