Tror jeg nylig har hatt eggløsning, eller at kroppen jobber med å slippe egget. Jeg er øm i magen. Har av og på symptomer. Men det blir ingen prøving denne måneden heller, og det kjenner jeg er veldig greit. Vi har bare akkurat kommet oss over ei tung kneik hva søvn angår når det gjelder datter. Nå har vi oftere netter hvor hun sover fra hun legger seg kl 18 og frem til 4-5 på morgenen. Hun legger seg såpass tidlig fordi hun selv har justert seg ned til kun 1 dupp pr dag, og den skal hun ha på morgenen ... Det også har vært en overgang. Men det er så deilig å få mer sammenhengende søvn! Selv om jeg våknet kl 03.30 i natt med melkespreng
Det skjer ikke hver natt, og de kveldene hun våkner i 22-23-tiden for en slurk melk, så får hun det, og jeg slipper spreng. Våkner hun før 5, ammer vi, og hun ligger hos meg til klokken har passert 5, for vi står ikke opp før 5, altså! De gangene hun har villet opp 04.50 eller før, så får hun beskjed om at det er natt, og da har hun faktisk alltid sovnet om igjen.
Men inntil vi fikk orden på nattesøvnen etter at hun var syk, og hun nå har lært seg å finne søvnen selv, så var det ganske tøft, og da tenkte jeg ofte på hvor tøft det hadde vært å gått gravid akkurat da, eller hvor tungt det kan bli med enda en liten en.
BUT STILL: Savnet etter den lille vi ventet, og det å få bære frem et nytt lite under er større enn all verdens søvnmangel og slitenhet. Og datter gir oss så utrolig mye glede. Hun er hele min verden
Og det er kjærlighet nok til flere.
Håper det går bra med dere alle, uansett hvor dere står hen i prosessen