Sjekka nå, og mine skal svelges med vann står det. Så fint å slippe det sølet …Ja. Heldigvis, men i Norge finnes ikke utrogestan i piller, bare vaginaltablett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjekka nå, og mine skal svelges med vann står det. Så fint å slippe det sølet …Ja. Heldigvis, men i Norge finnes ikke utrogestan i piller, bare vaginaltablett
Bedre enn meg, gynekologen sa 4 ganger at jeg skulle stikke en opp nedentil hver kveld så jeg finleste det pakningsvedlegget (som selvsagt var på tysk) før jeg spurte mannen min om jeg virkelig var blind som var sikker på at dette var tabletter til å svelgesHm, jeg fikk utskrevet nå der det står oral tabletter. Så jeg blir jo litt usikker, men har ikke åpnet pakken for å lese vedlegget ennå. Det står sikkert godt forklart der, for sånne som meg som må ja det inn med teskje
Jeg tenker at man må gjøre det som er best for seg selv og sin familie det er helt lov å sette en stopp dato. Problemet blir jo dersom den datoen stresser dere istedenfor å gi ro. jeg tror også at det er veldig forskjell på folk. Noen trenger en stop dato, mens andre føler det veldig sterkt inni seg når det er på tide å sette strek. Håper du sitter med positiv test veldig snartHvor lenge skal man prøve?
Dette spørsmålet stilte gynekologen meg i august, og jeg har tenkt en del på det. Både før og etter den samtalen. Jeg er snart 41 år. Vi fikk endelig et barn i fjor, og har en datter nå på 14 måneder. Gynekologen har sagt at vi har begrenset med tid, at det kan være lurt å sette en dato. Dette har vi jo tenkt på selv også. Han trodde også det var lurt ifht å føle seg ferdig med noe for å ha full fokus på det barnet vi faktisk har. Men datter kommer foran alt, og prøvebobla er ikke like intens som da vi prøvde på første barn. Nå har vi jo fått det til, så jeg er litt mer avslappet. Ønsket om et søsken til datter er sterkt, men jeg er klar over at hun kan bli alenebarn. Og det er greit. Det må være greit også å gi seg på et tidspunkt. Jeg vet hvor intenst det KAN bli, for det ble veldig altoppslukende inntil vi lyktes med datter. Jeg har ikke lyst til å bli så inne i en sånn boble at det tar fra meg fokus på alt det fine vi har. Så jeg tror vi skal gi prøvingen et år. Det forutsetter at vi får prøvet alle mnd, da, synes jeg. I første prøvetid før datter hadde jeg et opphold på 9 mnd uten en eneste positiv test. Da tempet jeg også, så vet at jeg hadde el. Jeg er litt redd for å havne i en sånn "stim". Foruten den bolken der, har jeg jo blitt lett gravid. Det er tross alt snakk om 7 graviditeter på 4 år, inkludert svangerskapenes lengde, fødsel og barseltid uten mens. Det tok 6 mnd før jeg fikk mensen tilbake.
Noen som synes det høres fornuftig ut? Hadde det vært første barnet fortsatt hadde jeg nok villet prøve til det ikke var mer håp ... Men vi har tross alt datter, som sagt, og jeg vet jo allerede hvor tøft det kan bli psykisk og fysisk.
I prøvingen på første fikk vi jo time til IVF, det rakk vi å få dekket av det offentlige da, men nå er jeg så gammel at vi må gå privat og betale av egen lomme om vi ønsker IVF. Vi er enige om at det skal vi ikke. Hvis det ikke går med de støttemedisinene vi har fått, får det heller være.
Bare noen onsdagstanker fra meg ...
Ja, det er sant det du sier, og jeg har egentlig ikke rukket å føle så veldig på det. Merker jeg at det stresser meg, er det bedre bare å ta ting som de kommer og ikke henge seg opp i en dato. Håper jeg slipper å stresse og heller bli gravid igjenJeg tenker at man må gjøre det som er best for seg selv og sin familie det er helt lov å sette en stopp dato. Problemet blir jo dersom den datoen stresser dere istedenfor å gi ro. jeg tror også at det er veldig forskjell på folk. Noen trenger en stop dato, mens andre føler det veldig sterkt inni seg når det er på tide å sette strek. Håper du sitter med positiv test veldig snart
Jeg har også murringer, og er 4 dpoHar så mye murringer, og det er jo tidlig når man bare er 5 dpo. Ved graviditet har dette skjedd rundt 8 dpo. Men nå går jeg på lutinus, så tenker at det kanskje har noe med saken å gjøre ...
Har så mye murringer, og det er jo tidlig når man bare er 5 dpo. Ved graviditet har dette skjedd rundt 8 dpo. Men nå går jeg på lutinus, så tenker at det kanskje har noe med saken å gjøre ...
Jeg har også murringer, og er 4 dpo
Får tro det er et godt tegn daHadde murringer fra el til ikm ish her
Trodde nesten el kom igjen eller tidlig tr!