FruHåpefulls dagbok: Blir det en nr. 2?

CD 15 eller 3 DPO:

Ja, så i dag er jeg litt forvirra, for FF satte opp stiplet linje, som sier at EL kanskje var for 3 dager siden. OM det stemmer er det jo flaks, for vi la inn aksjer dagen før :smiley-angelic001 MEN jeg hadde egentlig ikke så mange symptomer, men noe var det, for dagen vi la inn aksjer føltes kroppen som om den skulle ha eggløsning (jeg pleier å lukte lunta), men hadde ikke noe el-slim. Det hender det av og til ila. et år ikke er så mye, ble gravid på en sånn runde også, faktisk. Men så er det det at jeg egentlig tror el ikke har vært. Så vi får se hva som skjer de neste dagene! Jeg skal jo begynne med støttemedisiner etter el, men jeg tør jo ikke det før FF er sikker ...

Nå er vi begge syke, så det blir ikke lagt aksjer i dag i alle fall, og har ingen symptomer på el. I går hadde jeg mensmurring, noe som jeg tenkte var rart, så kroppen føles litt koko om dagen, faktisk. Jeg har ikke feber, så innbiller meg at den lille forkjølelsen ikke spiller noen rolle. Har mest bare hodepine og litt sår hals når jeg våkner.

CD 16 eller 4 DPO:

Ikke godt å si om det er sånn eller slik, gitt. Tempen har falt en del, men ikke så mye at FF tok vekk krysset. I går syntes jeg å ane noe som kunne minne om el-slim, men det var kun én gang, og jeg har ingen andre symptomer på el. Men hodepine og sår hals er borte, bare litt rennende nese igjen nå, så formen kommer seg!

CD 16 eller 4 DPO:

Ikke godt å si om det er sånn eller slik, gitt. Tempen har falt en del, men ikke så mye at FF tok vekk krysset. I går syntes jeg å ane noe som kunne minne om el-slim, men det var kun én gang, og jeg har ingen andre symptomer på el. Men hodepine og sår hals er borte, bare litt rennende nese igjen nå, så formen kommer seg!
Godt å høre at formen kommer seg!! Forhåpentligvis har den ikke påvirket eggløsning da ☺️❤️

Godt å høre at formen kommer seg!! Forhåpentligvis har den ikke påvirket eggløsning da ☺️❤️
Håper egentlig på fast kryss snart, men husker da jeg ble gravid med datter så satte den først kryss, så flyttet den krysset. Så ble den usikker, men jeg ble gravid på første kryss, tror jeg, for jeg ble satt frem en uke med henne :) Har bare opplevd et par ganger totalt at FF har vært usikker.

Håper egentlig på fast kryss snart, men husker da jeg ble gravid med datter så satte den først kryss, så flyttet den krysset. Så ble den usikker, men jeg ble gravid på første kryss, tror jeg, for jeg ble satt frem en uke med henne :) Har bare opplevd et par ganger totalt at FF har vært usikker.
Så bra! Høres ut som du har god kontroll på den da! Jeg er veldig ny på FF, første syklusen jeg temper med den så sliter fortsatt med å tolke resultatene :hilarious: håper du får fast kryss snart da så du vet om du er i dpo-land ☺️

CD 19 eller 7 DPO:

I går hadde jeg så sterke kramper i magen at jeg måtte puste meg gjennom dem, sånne kramper jeg har ved 8+ dpo når jeg er gravid, men 6 dpo var vel tidlig, og i dag føler jeg meg øm i livmor og litt "eggete" selv om jeg ikke har veldig tydelig el-slim, så jeg TROR egget slipper nå, og at FF har tatt feil hittil. Den er fortsatt usikker da, så har stiplet kryss ennå. Håper på mer aksjelegging sånn at sjansen er der fremdeles, i fall jeg har rett om at eggløsning er nå, og ikke for 7 dager siden ...

For hvis jeg hadde eggløsning for 7 dager siden er jeg gravid nå :hilarious: Men da skjønner jeg ikke symptomene jeg kjenner på i dag, så er nok bare det at det var eggløsning som gjorde så vondt i går, selv om jeg aldri har hatt så sterke smerter ved EL før ... Må i så fall være gullegget???

Forrige syklus hadde jeg EL på CD 17 ...

Så bra! Høres ut som du har god kontroll på den da! Jeg er veldig ny på FF, første syklusen jeg temper med den så sliter fortsatt med å tolke resultatene :hilarious: håper du får fast kryss snart da så du vet om du er i dpo-land ☺️
FF trenger noen syklus også for å lære kroppen din å kjenne, men jo mer du putter inn der, jo mer får den å gå på :)

CD 19 eller 7 DPO:

I går hadde jeg så sterke kramper i magen at jeg måtte puste meg gjennom dem, sånne kramper jeg har ved 8+ dpo når jeg er gravid, men 6 dpo var vel tidlig, og i dag føler jeg meg øm i livmor og litt "eggete" selv om jeg ikke har veldig tydelig el-slim, så jeg TROR egget slipper nå, og at FF har tatt feil hittil. Den er fortsatt usikker da, så har stiplet kryss ennå. Håper på mer aksjelegging sånn at sjansen er der fremdeles, i fall jeg har rett om at eggløsning er nå, og ikke for 7 dager siden ...

For hvis jeg hadde eggløsning for 7 dager siden er jeg gravid nå :hilarious: Men da skjønner jeg ikke symptomene jeg kjenner på i dag, så er nok bare det at det var eggløsning som gjorde så vondt i går, selv om jeg aldri har hatt så sterke smerter ved EL før ... Må i så fall være gullegget???
Tenk om det er gullegget da!?! :woot: :love017 krysser fingrene for det!! Kan jo gi smerter i magen at egget driver å fester seg

CD 20 eller 8 DPO:

Er egentlig ikke stort klokere, men dette vet jeg:

1. Denne syklusen begynte jeg å tempe litt i seneste laget, så det spiller nok inn ifht kryss og hele styret. Hvis jeg legger inn en temp dagen før dagen jeg begynte å tempe, kommer det opp at eggløsning ikke har skjedd ennå! Så hvis jeg hadde tempet en dag tidligere, ville jeg ikke hatt stiplet kryss engang ennå ...

2. Førstnevnte kan stemme med at jeg i går hadde veldig vondt i livmor, og jeg er fortsatt øm i dag. Forleden dag hadde jeg jo sterke kramper. Det indikerer at eggløsning skjer nå i disse dager, bare at jeg ikke har supertydelig el-slim, men har noe, da. Hadde det også første gangen, på det stipla krysset, men det kan være kroppen forsøkte da, og så skjer det ikke egentlig noe før en uke senere.

Så da er det bare å vente og se om det dukker opp et nytt og sikkert kryss om et par dager ... Litt kjedelig altså, skulle mye heller vært 8 dpo! Men men ... Håper det i det minste var gullegget, og at aksjelegginga har truffet. Det vet jeg jo heller ikke.

I går og i dag var tempen akkurat den samme, faktisk. Men den er lavere enn den pleier å være i dpo-land.

CD 21 eller 9 DPO:

Plutselig veldig økning i tempen her, så hva skjer nå, mon tro? Vil jeg få noe fast kryss innen et par dager? Skulle jo ha begynt å tempe tidligere denne syklusen, men siden første hadde så sen eggløsning, så stressa jeg ikke med det. Kan det at jeg har vært kald på overkroppen ha noe å si? Anyway, får gi det et par dager ellers gir jeg opp denne pp'en :banghead:

IMG_8963.jpeg

Etter å ha studert kartet tror jeg eggløsning skjedde 23. okt, og at jeg er 2 dpo i dag. Så da blir det spennende å se i morgen om jeg får rett.

Etter å ha studert kartet tror jeg eggløsning skjedde 23. okt, og at jeg er 2 dpo i dag. Så da blir det spennende å se i morgen om jeg får rett.
Basert på el-slim også så kan det se ut til å stemme bedre ja. Håper du får bekreftelse på det i morgen ☺️

Basert på el-slim også så kan det se ut til å stemme bedre ja. Håper du får bekreftelse på det i morgen ☺️
Håper også det :smiley-angelic001 Hvordan går det med deg?:Heartred

Det går bra med meg, takk som spør ❤️ FF bekreftet EL på CD27, så er 3dpo i dag. Venter bare på mensen nå så blir det blodprøver cd3 og så blir det å hive seg på prøvingen igjen ☺️
Oh, endelig! :Heartred Men nå går det fremover ☺️

Fikk ikke kryss i dag heller :banghead: Skjer det ikke noe i morn mistenker jeg en syklus uten el … Kanskje?
Aldri skjedd før i så fall.

Skal sies at jeg har vært forkjøla og har sovet dårlig, men tror ikke forskjellene ville vært så store at det hadde hatt noe å si for kartet?

Back
Topp