Tusen takkKrysser fingre og trær for deg!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkKrysser fingre og trær for deg!!!
Godt å høre at formen kommer seg!! Forhåpentligvis har den ikke påvirket eggløsning daCD 16 eller 4 DPO:
Ikke godt å si om det er sånn eller slik, gitt. Tempen har falt en del, men ikke så mye at FF tok vekk krysset. I går syntes jeg å ane noe som kunne minne om el-slim, men det var kun én gang, og jeg har ingen andre symptomer på el. Men hodepine og sår hals er borte, bare litt rennende nese igjen nå, så formen kommer seg!
Håper egentlig på fast kryss snart, men husker da jeg ble gravid med datter så satte den først kryss, så flyttet den krysset. Så ble den usikker, men jeg ble gravid på første kryss, tror jeg, for jeg ble satt frem en uke med henne Har bare opplevd et par ganger totalt at FF har vært usikker.Godt å høre at formen kommer seg!! Forhåpentligvis har den ikke påvirket eggløsning da
Så bra! Høres ut som du har god kontroll på den da! Jeg er veldig ny på FF, første syklusen jeg temper med den så sliter fortsatt med å tolke resultatene håper du får fast kryss snart da så du vet om du er i dpo-landHåper egentlig på fast kryss snart, men husker da jeg ble gravid med datter så satte den først kryss, så flyttet den krysset. Så ble den usikker, men jeg ble gravid på første kryss, tror jeg, for jeg ble satt frem en uke med henne Har bare opplevd et par ganger totalt at FF har vært usikker.
FF trenger noen syklus også for å lære kroppen din å kjenne, men jo mer du putter inn der, jo mer får den å gå påSå bra! Høres ut som du har god kontroll på den da! Jeg er veldig ny på FF, første syklusen jeg temper med den så sliter fortsatt med å tolke resultatene håper du får fast kryss snart da så du vet om du er i dpo-land
Tenk om det er gullegget da!?! krysser fingrene for det!! Kan jo gi smerter i magen at egget driver å fester segCD 19 eller 7 DPO:
I går hadde jeg så sterke kramper i magen at jeg måtte puste meg gjennom dem, sånne kramper jeg har ved 8+ dpo når jeg er gravid, men 6 dpo var vel tidlig, og i dag føler jeg meg øm i livmor og litt "eggete" selv om jeg ikke har veldig tydelig el-slim, så jeg TROR egget slipper nå, og at FF har tatt feil hittil. Den er fortsatt usikker da, så har stiplet kryss ennå. Håper på mer aksjelegging sånn at sjansen er der fremdeles, i fall jeg har rett om at eggløsning er nå, og ikke for 7 dager siden ...
For hvis jeg hadde eggløsning for 7 dager siden er jeg gravid nå Men da skjønner jeg ikke symptomene jeg kjenner på i dag, så er nok bare det at det var eggløsning som gjorde så vondt i går, selv om jeg aldri har hatt så sterke smerter ved EL før ... Må i så fall være gullegget???
Basert på el-slim også så kan det se ut til å stemme bedre ja. Håper du får bekreftelse på det i morgenEtter å ha studert kartet tror jeg eggløsning skjedde 23. okt, og at jeg er 2 dpo i dag. Så da blir det spennende å se i morgen om jeg får rett.
Håper også det Hvordan går det med deg?Basert på el-slim også så kan det se ut til å stemme bedre ja. Håper du får bekreftelse på det i morgen
Det går bra med meg, takk som spør FF bekreftet EL på CD27, så er 3dpo i dag. Venter bare på mensen nå så blir det blodprøver cd3 og så blir det å hive seg på prøvingen igjenHåper også det Hvordan går det med deg?
Oh, endelig! Men nå går det fremoverDet går bra med meg, takk som spør FF bekreftet EL på CD27, så er 3dpo i dag. Venter bare på mensen nå så blir det blodprøver cd3 og så blir det å hive seg på prøvingen igjen
Endelig ja! Hihi jaaaa, nå føler jeg meg mye mer optimistiskOh, endelig! Men nå går det fremover