FruHåpefulls dagbok: Blir det en nr. 2?

Hihi føler meg litt lur nå, men jeg ville bare prøve og se om det var mulig å legge inn temp for morgendagen, og det kan man! Da fikk jeg fast kryss som sier eggløsning skjedde tirsdag, og det kan stemme! Ergo er jeg 3 dpo i morn :hilarious: :angelic:

3 DPO:

Jadda, nå er vi alle enige, både kroppen, FF og jeg! haha På CD 20 skjedde det (forrige pp på CD 17), så det var sannelig på tide! Nå er jeg jo nesten utslitt :hilarious: Da blir det oppstart med lutinus og så øm som jeg er i livmor, og de krampene jeg hadde før el, så håper jeg dette er gullegget! Vi la dessuten inn aksjer kvelden før, så det må holde. Tvi, tvi!

3 DPO:

Jadda, nå er vi alle enige, både kroppen, FF og jeg! haha På CD 20 skjedde det (forrige pp på CD 17), så det var sannelig på tide! Nå er jeg jo nesten utslitt :hilarious: Da blir det oppstart med lutinus og så øm som jeg er i livmor, og de krampene jeg hadde før el, så håper jeg dette er gullegget! Vi la dessuten inn aksjer kvelden før, så det må holde. Tvi, tvi!
Hurra!!! Godt å endelig vite si! Ja man blir jo helt gåen av å gå sånn i "detektivmodus" lenge... Masse lykke til! Krysser fingrene for at dette er gullegget! :signs003:gen014:love017

Hurra!!! Godt å endelig vite si! Ja man blir jo helt gåen av å gå sånn i "detektivmodus" lenge... Masse lykke til! Krysser fingrene for at dette er gullegget! :signs003:gen014:love017
Takk! :Heartred Ja, omsider skjedde det noe:hilarious: Godt man kan lure FF litt, så det går an å se at EL har vært før de 3 dagene det tar før krysset kommer. Phuuu ... Har en god følelse for denne pp'en, og det er nesten litt skummelt å si.

Takk! :Heartred Ja, omsider skjedde det noe:hilarious: Godt man kan lure FF litt, så det går an å se at EL har vært før de 3 dagene det tar før krysset kommer. Phuuu ... Har en god følelse for denne pp'en, og det er nesten litt skummelt å si.
Haha ja jeg lurte også FF litt denne pp, veldig kjekt :p jeg føler jeg jinxer det når jeg sier sånt, men har sett det gå bra for så mange her inne nå som har hatt en god følelse så det går sikkert bra å si det :hilarious: har også en god følelse for vår neste pp!! Sånn, da har vi begge sagt det hihi og det må gå bra! :love017:smiley-angelic001

4 DPO:

I dag har jeg kjent stikk i livmor, rett og slett vondt og nå har jeg murringer. Ellers holder tempen seg høy også i dag. Det store spørsmålet er: Hvor lenge klarer jeg å vente med å teste?

Haha ja jeg lurte også FF litt denne pp, veldig kjekt :p jeg føler jeg jinxer det når jeg sier sånt, men har sett det gå bra for så mange her inne nå som har hatt en god følelse så det går sikkert bra å si det :hilarious: har også en god følelse for vår neste pp!! Sånn, da har vi begge sagt det hihi og det må gå bra! :love017:smiley-angelic001
Vet det sikkert er dumt og ingen grunn til det, men også så redd for å jinxe noe når jeg sier det :hilarious: Satser på at nettopp det gir oss spirene våre nå ❤️

Leste her inne at sex kveld/natt før EL hadde høyest suksessrate?!? Er det jeg sier: Må jo bli noe denne gangen. Gullegg x timing må bli baby :smiley-angelic001

5 DPO:

Symptomjakten:
- varm (fortsatt høy temp)
- murringer
- øm livmor

6 DPO:

Samme som i går, intet nytt mao ... Og tida går sååå sakte. Først sakte mot EL, så sakte mot IKM :meh:

Støl, murringer og vond korsrygg … hm …

7 DPO:

I natt våkna jeg av at jeg var varm/svett. Ikke gjennomvåt, men nok svett til at jeg våkna. Det KAN ha vært fordi jeg sov tungt, men med datter begynte nattesvetten natt til 8 dpo, så jeg er spent ... I går var jeg så innmari støl i livmoren og hadde murringer og vondt i korsrygg. Jeg tenkte at kanskje det kom av at jeg bar mye på datter. Alle fire 1 årsjekslene kommer på rappen nå, så hun er ikke i kjempeform akkurat.

Har ikke rukket å kjenne på så mye ennå, er fortsatt tidlig på dagen, men jeg prøver å holde meg fra å teste før 10 dpo. Har aldri fått positiv 8 dpo, men 10 dpo, og så har jeg faktisk ikke testa 9 dpo, så er litt redd for at jeg skal miste håpet om testen er negativ allerede 9 dpo ... :p 10 dpo er mye mer sikkert. Må uansett kjøpe inn tester. Siden jeg er litt håpefull denne pp skal jeg kjøpe inn digital tidligtest, så slipper jeg å myse ... Og da er det jo greit å ikke teste FOR tidlig ...:angelic:

8 DPO:

Svett i natt også. Våkna av at dyna klebet seg til beina. Tok en tidligtest i går der jeg ikke så antydning til strek. I dag klarte jeg ikke å motstå fristelsen og tok den første digitale tidligtesten som viste "ikke gravid". Det bekymrer meg ikke akkurat, jeg burde jo vite at jeg aldri ila mine 7 graviditeter har sett snurten av noe 8 dpo ... Akk ja, lærer aldri, så sånn er det! Men ja, trøsta er at med datter var den samme testen like negativ 8 dpo! Men to dager seinere var den positiv. Så da er det store spørsmålet: Klarer jeg å holde meg på matta frem til fredag?

Symptomer 8 dpo:

- Nattesvette
- Murrer godt innimellom, samt en sånn tung følelse i livmor
- Irritabel, så smørblid ... (høres mer som pms, haha)

9 DPO:

Symptomjakten:

- Fortsatt varm om natta, men sov ikke godt i natt, så merket ikke så mye til svette da. Det kommer i så fall når jeg sover.
- Hard i magen
- Murringer, stikking i eggestokk innimellom.

Hvor mye som skyldes lutinus er ikke godt å si. Har ingen andre symptomer.

Røyk på en test som var negativ, angrer på at jeg ikke klarte å holde meg … 8 dpo har alltid vært negativ. 10 dpo positiv … Så 9 dpo faller litt mellom de to stolene. Nå er jeg tom for digitale tidligtester, har ingen tidligtester igjen overhodet. Nå er jeg usikker på om jeg kjøper flere, eller om jeg rett og slett bare må vente til søndag/mandag :wtf:

Røyk på en test som var negativ, angrer på at jeg ikke klarte å holde meg … 8 dpo har alltid vært negativ. 10 dpo positiv … Så 9 dpo faller litt mellom de to stolene. Nå er jeg tom for digitale tidligtester, har ingen tidligtester igjen overhodet. Nå er jeg usikker på om jeg kjøper flere, eller om jeg rett og slett bare må vente til søndag/mandag :wtf:
Blir spennende å se om du klarer holde deg til søndag/mandag eller om det blir en ny test i morgen ❤️.
Håper sånn at du får 2 streker denne måneden ❤️

Back
Topp