Hihi føler meg litt lur nå, men jeg ville bare prøve og se om det var mulig å legge inn temp for morgendagen, og det kan man! Da fikk jeg fast kryss som sier eggløsning skjedde tirsdag, og det kan stemme! Ergo er jeg 3 dpo i morn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra!!! Godt å endelig vite si! Ja man blir jo helt gåen av å gå sånn i "detektivmodus" lenge... Masse lykke til! Krysser fingrene for at dette er gullegget!3 DPO:
Jadda, nå er vi alle enige, både kroppen, FF og jeg! haha På CD 20 skjedde det (forrige pp på CD 17), så det var sannelig på tide! Nå er jeg jo nesten utslitt Da blir det oppstart med lutinus og så øm som jeg er i livmor, og de krampene jeg hadde før el, så håper jeg dette er gullegget! Vi la dessuten inn aksjer kvelden før, så det må holde. Tvi, tvi!
Takk! Ja, omsider skjedde det noe Godt man kan lure FF litt, så det går an å se at EL har vært før de 3 dagene det tar før krysset kommer. Phuuu ... Har en god følelse for denne pp'en, og det er nesten litt skummelt å si.Hurra!!! Godt å endelig vite si! Ja man blir jo helt gåen av å gå sånn i "detektivmodus" lenge... Masse lykke til! Krysser fingrene for at dette er gullegget!
Haha ja jeg lurte også FF litt denne pp, veldig kjekt jeg føler jeg jinxer det når jeg sier sånt, men har sett det gå bra for så mange her inne nå som har hatt en god følelse så det går sikkert bra å si det har også en god følelse for vår neste pp!! Sånn, da har vi begge sagt det hihi og det må gå bra!Takk! Ja, omsider skjedde det noe Godt man kan lure FF litt, så det går an å se at EL har vært før de 3 dagene det tar før krysset kommer. Phuuu ... Har en god følelse for denne pp'en, og det er nesten litt skummelt å si.
TakkHeier på deg min venn
Vet det sikkert er dumt og ingen grunn til det, men også så redd for å jinxe noe når jeg sier det Satser på at nettopp det gir oss spirene våre nåHaha ja jeg lurte også FF litt denne pp, veldig kjekt jeg føler jeg jinxer det når jeg sier sånt, men har sett det gå bra for så mange her inne nå som har hatt en god følelse så det går sikkert bra å si det har også en god følelse for vår neste pp!! Sånn, da har vi begge sagt det hihi og det må gå bra!
Satser på det!! HihiVet det sikkert er dumt og ingen grunn til det, men også så redd for å jinxe noe når jeg sier det Satser på at nettopp det gir oss spirene våre nå
Blir spennende å se om du klarer holde deg til søndag/mandag eller om det blir en ny test i morgen .Røyk på en test som var negativ, angrer på at jeg ikke klarte å holde meg … 8 dpo har alltid vært negativ. 10 dpo positiv … Så 9 dpo faller litt mellom de to stolene. Nå er jeg tom for digitale tidligtester, har ingen tidligtester igjen overhodet. Nå er jeg usikker på om jeg kjøper flere, eller om jeg rett og slett bare må vente til søndag/mandag