FruHåpefulls dagbok: Blir det en nr. 2?

Sterke el-symptomer og CD 15 i dag plutselig, så da kan det være egget som slipper nå! Det betyr snart dpo-land, og så får vi vente i spenning …

Mindre el-symptomer i dag, så håper det var i går at el var (eller i dag da). Da kan det jo kanskje bli noe denne gangen, men gjør meg ingen forhåpninger. Hadde symptomer en uke i forkant sist syklus også, og så viste ff-appen at el kom en uke etterpå. Denne runden får jeg jo ikke sjekket det siden jeg ikke tester eller temper, og jeg skal bort i helgen, så kommer det en positiv test denne runden blir jeg VELDIG overrasket. Er egentlig innforstått med at denne runden er tapt, men kommer garantert til å svi av en graviditetstest etter hvert bare for å utelukke det.

Er bortreist fra datter i helgen, og må pumpe vekk sprengen. Da er det plutselig 80 ml i én pumping … Trodde ikke jeg hadde så mye melk fortsatt. Et tankekors ifht at datter er litt småspist. Kanskje trappe enda mer ned nå fremover …

Er bortreist fra datter i helgen, og må pumpe vekk sprengen. Da er det plutselig 80 ml i én pumping … Trodde ikke jeg hadde så mye melk fortsatt. Et tankekors ifht at datter er litt småspist. Kanskje trappe enda mer ned nå fremover …
Jeg vet ikke hvor gammel datteren din er, men skjedde det samme med meg når min ble eldre her, på ca 10 min hadde hun fått i seg en 80-90 ml (oppdaget det også på en sånn sprengpumping). ☺️

Jeg vet ikke hvor gammel datteren din er, men skjedde det samme med meg når min ble eldre her, på ca 10 min hadde hun fått i seg en 80-90 ml (oppdaget det også på en sånn sprengpumping). ☺️
Hun er 16 mnd. Pumpet to ganger på 3 timer, plutselig 180 ml … Trodde ikke jeg hadde så mye. Og så leser jeg at barnet alltid klarer å få ut mer :nailbiting:

Ja da er hun nok svært så effektiv ja ☺️ gøy at du har så mye mer enn du har trodd da! Er nok ikke så småspist allikevel hihi :love017 Min er 20 mnd her men måtte desverre slutte å amme da jeg gikk gravid tidligere i år, kroppen min klarte ikke begge deler samtidig:crybaby2

Ja da er hun nok svært så effektiv ja ☺️ gøy at du har så mye mer enn du har trodd da! Er nok ikke så småspist allikevel hihi :love017 Min er 20 mnd her men måtte desverre slutte å amme da jeg gikk gravid tidligere i år, kroppen min klarte ikke begge deler samtidig:crybaby2
Vil du fortelle litt om det? Send meg gjerne en melding. Jeg amma da jeg ble gravid i mai, og det endte i MA. Jeg var utrolig sliten i den tida og har tenkt mye på det.

Jeg tok en frekk en og registrerte som positiv el-test i FF den dagen jeg er 99% sikker på at el var, og det betyr at jeg i dag er ca 5 dpo! Jeg har 1 digital, vanlig test. Og jeg tror og håper at jeg skal klare å holde meg til 12 dpo før jeg svir av den. Har egentlig bedt mannen om å bestille tidligtester til meg på nett, samtidig vet jeg at sånne tester stresser meg veldig. Jeg har begynt med nattesvette (første i natt), så jeg føler meg helt trygg på at jeg er i dpo-land, og burde bare starta lutinus, men pga klusset forrige syklus, tør jeg ikke starte opp før jeg tester, og håper det ikke er for sent da. Hvis det ikke går denne gangen skal jeg tempe tidlig fra neste syklus og være mer påpasselig. Nå var det så mye annet, og en del reiser for min del, så da orket jeg ikke det oppå det hele. Jeg kommer tilbake når jeg begynner testingen :angelic:

6 DPO:
Antar jeg er ca 6 dpo i dag. Er småsyk med hodepine og noe feber, svetter og fryser på natta, så det er nok bare det, og ikke noe tidlige tegn her. Vi fikk bare lagt inn aksjer én gang, dagen før egget sannsynligvis slapp. Så sjansen er der.
Men jeg har ikke veldig trua denne mnd. Vært for mye styr og sykdom, rett og slett. Men så testegal og nysgjerrig som jeg er, har jeg bestilt tidligtester på nettet, som kommer i dag. Så i morgen blir første tatt ... Kom på at det nok er lurt å teste tidlig i tilfelle det skulle være noe, siden jeg bør gå på medisiner. Nå tør jeg ikke siden jeg ikke har sjekka for el, og bare tolket kroppens signaler.

7 DPO:
Datter sov så lenge at glemte å teste i morges … At jeg var borte forrige helg har gjort underverker for søvnen. Plutselig sover datter hele natten gjennom! :Heartred For en som har sovet dårlig siden ca uke 22 i svangerskapet føles det rimelig fantastisk! Og ikke får jeg melkespreng nå heller fordi jeg var borte den helga og da bare pumpa når det var nødvendig. Datter merka at det er blitt mindre melk, men får hun morra og kveldskosen sin er hun fornøyd.

Oooog blenda test :hilarious: Men tror jeg er 7 dpo, så hadde ikke forventa noe annet.

Det er rart, man vet at sannsynligheten for positiv test så tidlig er liten, men man blir alltid litt skuffa :hilarious: tidligste jeg noen gang har testet positivt var 10dpo.
hehe samme her, aldri fått positiv før 10 dpo, so hvorfor vil vi oss selv så vondt :hilarious: Men testetøsa våkner og nysgjerrigheta med ...:angelic:

Det er rart, man vet at sannsynligheten for positiv test så tidlig er liten, men man blir alltid litt skuffa :hilarious: tidligste jeg noen gang har testet positivt var 10dpo.
Hvordan går det forresten med deg? Ikke så lenge igjen til termin, tenk det! :Heartred Selv tenker jeg jo innimellom på hvor langt på vei jeg kunne vært i dag, hadde termin 21. januar. Men det går bra, altså. Jeg har fått sortert de tankene og gått gjennom den prosessen, så nå har jeg lagt skuffelsen bak meg.

Hvordan går det forresten med deg? Ikke så lenge igjen til termin, tenk det! :Heartred Selv tenker jeg jo innimellom på hvor langt på vei jeg kunne vært i dag, hadde termin 21. januar. Men det går bra, altså. Jeg har fått sortert de tankene og gått gjennom den prosessen, så nå har jeg lagt skuffelsen bak meg.
Det går veldig fint her :Heartred er jo tungt på slutten, men jeg er ekstremt taknemmelig! Tenker mye på dere som desverre måtte forlate oss, så det er fint å følge dere i dagbøkene :Heartred

Det går veldig fint her :Heartred er jo tungt på slutten, men jeg er ekstremt taknemmelig! Tenker mye på dere som desverre måtte forlate oss, så det er fint å følge dere i dagbøkene :Heartred
Så godt å høre, og så fint med såpass to tette :love7 Har også 2022-barn, men julijente. Håper det klaffer for oss snart også, så hun får et søsken å leke med etter hvert ❤️ Masse lykke til med innspurten! :Heartred

Så godt å høre, og så fint med såpass to tette :love7 Har også 2022-barn, men julijente. Håper det klaffer for oss snart også, så hun får et søsken å leke med etter hvert ❤️ Masse lykke til med innspurten! :Heartred
Ja, jeg er veldig glad for det :Heartred blir litt spennende å se hvordan kommende storebror takler overgangen. Blir nok noen utfordringer, men det tror jeg det blir uansett hvor stort mellomrom det blir mellom barna. Håper det klaffer for dere veldig snart :Heartred

Back
Topp