Tusen takkGod bedring Slitsomt med mye sykdom !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGod bedring Slitsomt med mye sykdom !
Kom igjen egget!!!Sterke el-symptomer og CD 15 i dag plutselig, så da kan det være egget som slipper nå! Det betyr snart dpo-land, og så får vi vente i spenning …
Jeg vet ikke hvor gammel datteren din er, men skjedde det samme med meg når min ble eldre her, på ca 10 min hadde hun fått i seg en 80-90 ml (oppdaget det også på en sånn sprengpumping).Er bortreist fra datter i helgen, og må pumpe vekk sprengen. Da er det plutselig 80 ml i én pumping … Trodde ikke jeg hadde så mye melk fortsatt. Et tankekors ifht at datter er litt småspist. Kanskje trappe enda mer ned nå fremover …
Hun er 16 mnd. Pumpet to ganger på 3 timer, plutselig 180 ml … Trodde ikke jeg hadde så mye. Og så leser jeg at barnet alltid klarer å få ut merJeg vet ikke hvor gammel datteren din er, men skjedde det samme med meg når min ble eldre her, på ca 10 min hadde hun fått i seg en 80-90 ml (oppdaget det også på en sånn sprengpumping).
Vil du fortelle litt om det? Send meg gjerne en melding. Jeg amma da jeg ble gravid i mai, og det endte i MA. Jeg var utrolig sliten i den tida og har tenkt mye på det.Ja da er hun nok svært så effektiv ja gøy at du har så mye mer enn du har trodd da! Er nok ikke så småspist allikevel hihi Min er 20 mnd her men måtte desverre slutte å amme da jeg gikk gravid tidligere i år, kroppen min klarte ikke begge deler samtidig
Sender deg meldingVil du fortelle litt om det? Send meg gjerne en melding. Jeg amma da jeg ble gravid i mai, og det endte i MA. Jeg var utrolig sliten i den tida og har tenkt mye på det.
Det er rart, man vet at sannsynligheten for positiv test så tidlig er liten, men man blir alltid litt skuffa tidligste jeg noen gang har testet positivt var 10dpo.Oooog blenda test Men tror jeg er 7 dpo, så hadde ikke forventa noe annet.
hehe samme her, aldri fått positiv før 10 dpo, so hvorfor vil vi oss selv så vondt Men testetøsa våkner og nysgjerrigheta med ...Det er rart, man vet at sannsynligheten for positiv test så tidlig er liten, men man blir alltid litt skuffa tidligste jeg noen gang har testet positivt var 10dpo.
Hvordan går det forresten med deg? Ikke så lenge igjen til termin, tenk det! Selv tenker jeg jo innimellom på hvor langt på vei jeg kunne vært i dag, hadde termin 21. januar. Men det går bra, altså. Jeg har fått sortert de tankene og gått gjennom den prosessen, så nå har jeg lagt skuffelsen bak meg.Det er rart, man vet at sannsynligheten for positiv test så tidlig er liten, men man blir alltid litt skuffa tidligste jeg noen gang har testet positivt var 10dpo.
Det går veldig fint her er jo tungt på slutten, men jeg er ekstremt taknemmelig! Tenker mye på dere som desverre måtte forlate oss, så det er fint å følge dere i dagbøkeneHvordan går det forresten med deg? Ikke så lenge igjen til termin, tenk det! Selv tenker jeg jo innimellom på hvor langt på vei jeg kunne vært i dag, hadde termin 21. januar. Men det går bra, altså. Jeg har fått sortert de tankene og gått gjennom den prosessen, så nå har jeg lagt skuffelsen bak meg.
Så godt å høre, og så fint med såpass to tette Har også 2022-barn, men julijente. Håper det klaffer for oss snart også, så hun får et søsken å leke med etter hvert Masse lykke til med innspurten!Det går veldig fint her er jo tungt på slutten, men jeg er ekstremt taknemmelig! Tenker mye på dere som desverre måtte forlate oss, så det er fint å følge dere i dagbøkene
Ja, jeg er veldig glad for det blir litt spennende å se hvordan kommende storebror takler overgangen. Blir nok noen utfordringer, men det tror jeg det blir uansett hvor stort mellomrom det blir mellom barna. Håper det klaffer for dere veldig snartSå godt å høre, og så fint med såpass to tette Har også 2022-barn, men julijente. Håper det klaffer for oss snart også, så hun får et søsken å leke med etter hvert Masse lykke til med innspurten!