FruHåpefulls dagbok: Blir det en nr. 2?

9 DPO:

Testen i dag var som forventet blenda. Får se i morgen, men jeg har ikke troa på denne runden. Jeg vet at det ikke skal så mye til, har jo erfart det før, men denne gangen er det ingenting som tilsier at det skal ha blitt klaff. Og det er helt i orden. Vi får håpe at desember blir måneden vår. Det var da jeg ble gravid første gang, og jeg liker å tro på sånne "skjebnespill". Feks er 6 lykketallet mitt, og datteren min er mitt sjette svangerskap ... :p

Måtte ta en kveldstest da det brått var som eggstokkene brant :hilarious: Føler jeg kan skimte noe :shy:Mannen ser ingenting :hilarious:

Vedlegg

• IMG_9972.jpeg
    IMG_9972.jpeg
    352,1 KB · Visninger: 101
Men i dag var det ingenting :wacky: Så hvit at jeg ikke engang tok bilde. Er ca 10 dpo da. Kan være mer eller mindre, vet ikke, har litt murringer i dag. Får teste igjen i kveld, kanskje jeg får bedre tester på kvelden?

Men i dag var det ingenting :wacky: Så hvit at jeg ikke engang tok bilde. Er ca 10 dpo da. Kan være mer eller mindre, vet ikke, har litt murringer i dag. Får teste igjen i kveld, kanskje jeg får bedre tester på kvelden?
Jeg holdt på sånn med skygger/hvit i flere dager frem til 12 dpo og så steg de. Kanskje det er tilfellet for deg også? Håper :smiley-angelic001 :Heartpink

Jeg holdt på sånn med skygger/hvit i flere dager frem til 12 dpo og så steg de. Kanskje det er tilfellet for deg også? Håper :smiley-angelic001 :Heartpink
Håper :Heartred Er så glad på dine vegne :love7

Blenda i dag også og null symptomer. Tror jeg er 11 dpo. Antar det ikke ble noe denne gang, men det skulle vel godt gjøres … Får se hva jula bringer og uansett starte med nytt, friskt mot fra januar.

Det skal ikke være lett, dette her..:sorry: Håper dere får en fin førjulstid likevel:Heartpink
Takk :Heartred Satser på lave skuldre og så må jeg bare beholde trua på at det etter hvert går bra :love7 Ønsker deg en fin førjulstid :Heartred

Denne runden har jeg jo ikke tracket eggløsning, så da vet jeg jo heller ikke noe egentlig. Jeg VET når jeg hadde symptomer, og det pleier å stemme, så går dermed ut fra at jeg er ca 13 dpo i dag. I går spotta jeg imidlertid litt, ikke skikkelig blod egentlig, men antydning. Tenkte at nå er det mensen som kommer, og så har jeg hatt eggløsning tidligere enn jeg trodde. Men ingenting i dag! Murret i går kveld, og i dag morges ble jeg superkvalm av kaffen. Test i dag er negativ. Blenda. Antar mensen kommer i morgen eller overmorgen, får den aldri før 15 dpo, og jeg har aldri spotta mellom el og mens før, heller. Vet at mye kan ha skjedd på to år og at syklusen min har endret seg siden svangerskap, fødsel og MA. Og jeg er 2 år eldre nå ... (som ikke akkurat hjelper). Så det bekymrer meg litt om syklus har blitt betraktelig kortere siden jeg før hadde lang lutealfase. I neste pp skal jeg tracke syklus, det er sikkert, sånn at jeg får starta med lutinus for å hjelpe egget/kroppen. Jeg vet jo at løpet uansett er kjørt denne runden, jeg vil bare notere meg dette sånn at jeg kan ha god oversikt fremover.

Og der kom tante rød, på dagen som forventet ... Da regner jeg med at EL var da jeg trodde og gikk ut fra, og så ble det bare ikke klaff denne gangen heller. Ny sjanse mot slutten av måneden. Jeg tar en liten pause herfra, men titter kanskje innom av og til :Heartred Imellomtiden ønsker jeg alle lykke til som fortsatt prøver, og så håper jeg alt går bra med dere som har fått en spire i magen – og en riktig god førjulstid til alle sammen her inne!:Heartred

Og der kom tante rød, på dagen som forventet ... Da regner jeg med at EL var da jeg trodde og gikk ut fra, og så ble det bare ikke klaff denne gangen heller. Ny sjanse mot slutten av måneden. Jeg tar en liten pause herfra, men titter kanskje innom av og til :Heartred Imellomtiden ønsker jeg alle lykke til som fortsatt prøver, og så håper jeg alt går bra med dere som har fått en spire i magen – og en riktig god førjulstid til alle sammen her inne!:Heartred
Det viser ihvertfall at du kjenner kroppen sin godt :Heartred masse lykke til!

Det viser ihvertfall at du kjenner kroppen sin godt :Heartred masse lykke til!
Hehe ja nå tror jeg at jeg har lært den å kjenne :hilarious: :cool: Hittil har alt stemt selv om det mellom slagene har vært litt forvirrende. Viser seg at det bare er å stole på kroppens signaler. Akk ja … Da får vi se om vi får lagt inn noen aksjer i jula med familiebesøk og fullt hus :shy::hilarious: Takk! :Heartred

Ta vare på deg selv :Heartred Kanskje møtes vi igjen her inne ved neste pp :Heartred

Jeg som skulle tempe og greier denne pp. Kommer til der vi skal feire jula i år og først får datter omgangssyken, så mor og far. Fy f…. Er fader meg verste sort! :meh: Men nå begynner vi å komme oss. Rekker kanskje å tempe igjen? Vi får se :rolleyes:

Ikke så lett å få lagt inn aksjer med mye familie rundt oss :hilarious: Så meget mulig denne pp’en også ryker. Stresser meg LITT mtp. at jeg blir en mnd eldre for hver gang, men men … må ha troa, og å fortsette å tenke at det som skjer, det skjer. Alt er så annerledes siden vi allerede har en liten skatt. Det gjør hele forskjellen :Heartred

Back
Topp