FruHåpefulls dagbok: Blir det en nr. 2?

Uff, så vondt jeg får av deg❤️ Stakkars, som blir gående så lenge i uvisshet, er jo tortur å bli gående sånn å ikke vite hverken det ene eller andre:arghh::confused: Håper virkelig det går bra med spiren din:Heartred:smiley-angelic001

Så tragisk at du må vente så lenge! Det er jeg overbevist om IKKE hadde vært tilfelle her i Norge :wideyed: håper alt er i orden ❤️ strekk og smerter og trøtthet høres ut som mine svangerskap da. Blitt verre og verre for hvert svangerskap! Ihverfall de strekke-smertene i magen!:nailbiting:

Uff, så vondt jeg får av deg❤️ Stakkars, som blir gående så lenge i uvisshet, er jo tortur å bli gående sånn å ikke vite hverken det ene eller andre:arghh::confused: Håper virkelig det går bra med spiren din:Heartred:smiley-angelic001
Ja, det røyner jo på til slutt. Det var enormt krevende første gangen og jeg ble truffet av en sorg jeg ikke visste fantes. Det eneste som er bra nå er at jeg er forberedt på hvor dårlig det kan gå, og har ingen forhåpninger. Takk for omtanken :Heartred

Så tragisk at du må vente så lenge! Det er jeg overbevist om IKKE hadde vært tilfelle her i Norge :wideyed: håper alt er i orden ❤️ strekk og smerter og trøtthet høres ut som mine svangerskap da. Blitt verre og verre for hvert svangerskap! Ihverfall de strekke-smertene i magen!:nailbiting:
Kanskje det er det jeg har kjent? Det har iaf roet seg nå, og ikke noe tegn til blødning. Veldig humørsyk om dagen, og fortsatt sliten og svimmel. Husker jeg hadde en del smerter med datter også, men fikk jevnlig se at det var liv der inne, så det hjalp jo … Nå er der heldigvis bare 4 dager igjen.

Jeg hadde masse smerter i ligamenter og livmor i svangerskapene mine ihvertfall. Spesielt i starten, men også utover. Var sikker på at det var menssmerter og at jeg mistet. Men har mine to skjønne.

Jeg håper virkelig at du får gode nyheter på mandag, det er ikke så mange dagene igjen nå

Jeg hadde masse smerter i ligamenter og livmor i svangerskapene mine ihvertfall. Spesielt i starten, men også utover. Var sikker på at det var menssmerter og at jeg mistet. Men har mine to skjønne.

Jeg håper virkelig at du får gode nyheter på mandag, det er ikke så mange dagene igjen nå
Takk! Er glad for at dere her inne håper for meg, når jeg ikke egentlig har så mye håp selv. Tror jeg bare drar ned rullegardina for å beskytte meg mot den smerten jeg hadde sist. Var helt slått ut av sorg ved første MA.

I dag kom jeg på at jeg ved første MA akkurat hadde fått time til OUL og tildelt fødeplass da MA ble oppdaget. Forleden dag fikk jeg time til OUL og i går fikk jeg time til OTUL/nipt. Kjenner litt på den følelsen av hvor kjipt det blir hvis jeg må ringe dem etter mandag og avlyse. Det var en helt grusom følelse første gangen. Selv om jeg er forberedt nå, så er jeg jo gravid, og det er mye hormoner i denne kroppen. Så jeg klarer nok ikke å beskytte meg 100%. Og det er vel egentlig bare menneskelig.

Klarte å skade meg i dag. Fulgte datter mens hun krøp opp trappen til 2.etg. Og skulle skynde meg å lukke grinda da vi kom opp, for hun vil så fort ned igjen. Resulterte i at jeg støtte magen i kanten på grinda der den går i lås og skrapte meg til blods. Vet at om det skulle være liv så ligger knøttet godt beskyttet langt unna siden på magen, men det var min første tanke allikevel.

Og hele trappegrinde-rukkelet løsna jo så det ble det spetakkelet og datter gråt og måtte trøstes. Nå sover hun etter kos og nattasang og pupp (ja, jeg ammer fortsatt ved legging). Og jeg sitter og ser på henne og føler meg så ufattelig heldig som tross alt har den vakre skatten som ligger der og sover søtt, sliten etter en dag full av inntrykk og lek :Heartred

Klarte å skade meg i dag. Fulgte datter mens hun krøp opp trappen til 2.etg. Og skulle skynde meg å lukke grinda da vi kom opp, for hun vil så fort ned igjen. Resulterte i at jeg støtte magen i kanten på grinda der den går i lås og skrapte meg til blods. Vet at om det skulle være liv så ligger knøttet godt beskyttet langt unna siden på magen, men det var min første tanke allikevel.

Og hele trappegrinde-rukkelet løsna jo så det ble det spetakkelet og datter gråt og måtte trøstes. Nå sover hun etter kos og nattasang og pupp (ja, jeg ammer fortsatt ved legging). Og jeg sitter og ser på henne og føler meg så ufattelig heldig som tross alt har den vakre skatten som ligger der og sover søtt, sliten etter en dag full av inntrykk og lek :Heartred
Uff så uheldig du er! Magen tåler det der, ikke tenk på det :Heartred

Her ammes det enda til legging og hun er 3 snart. Hun må ha pupp for å sovne. Vet om flere som gjør det så det trenger du ikke tenke på :)

I går ut på ettermiddag/kveldingen følte jeg meg så "lett". Vanskelig å forklare, men følte meg ikke særlig gravid lenger. Det føler jeg ikke i dag heller. Og nå spotter jeg rosa igjen. Vet igjen ikke om det bare kommer fra skjeden eller om det er begynnelsen på abort. Jeg skulle bare ønske at det i så fall tok seg opp så jeg kunne bli ferdig med det. Jeg har fra første stund vært overbevist om at dette er en MA, men så har jo dagene og ukene gått. Fra før vet jeg jo at det kan ta tid før kroppen reagerer, og den har tydeligvis ikke lært fra første gang, så ... får bare håpe at blødningen kommer for fullt snart så jeg kan reise på ferie og være ferdig med det! Skal uansett hvordan helgen utarter seg ta ultralyd på mandag. Har jeg blødd ut, vil jeg se om det er rester.

Mer blod i utfloden nå. Så forhåpentligvis kommer blødning snart (siden jeg allerede vet at det har gått galt). Gruer meg veldig, men får håpe det er raskere overstått denne gangen. Har ikke smerter, men ubehag i magen/livmor/eggstokkområdet. Hadde ikke smerter ved første MA, bare blødde veldig mye.

Det har blitt noen tårer i dag faktisk, fordi jeg blir så oppgitt og lei, og jeg er så sliten både fysisk og mentalt.

Jeg sender deg så mange klemmer jeg kan og håper fortsatt for deg!

TMI

Ingen blødning i natt, men kommer litt gammelt nå. Det går liksom rett i do, som blodig utflod. Så ingen ren blødning i gang her ennå, men mengden på dette som er har økt. Har kost meg med kaffen min i dag og jeg har kost meg ekstra sammen med datter i dag. Den kjærligheten er ubeskrivelig :Heartred

Har lett mensverk og blør som ved en lett mens. Håper det snart tar seg opp sånn at jeg blir ferdig med det. Ultralyd i morgen uansett. Nå teller jeg bare ned til å få møte familie og venner, til hytteliv, og til datters bursdag senere i måneden. Det er heldigvis mye å glede seg til og glede seg over :Heartred

Back
Topp