I dag har jeg vært mer kvalm enn svimmel. Ugh … Forstår ikke min egen kropp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok du kun utvendig ultralyd når du sjekket sist?10+5 (10 uker)
Så nå skal knøttet være 8 uker ifølge uljordmor… Ti uker ifølge meg og mine beregninger (el/sex).
Murringer… Hvorfor så mye murringer hvis livmor ikke vokser? Jeg går forresten alltid ned i vekt i første trimester. Nå gått ned 3 kg. Kroppen jobber tydelig med noe.
6 dager igjen. Fortsatt null tegn til blødning. Ikke så mye som en rosa dråpe.
TakkOrdentlig seigpining for deg dette
Jeg håper så med deg, og har troen på at det er en sprell levende liten en inni magen din
Ja, hun mente det var så god sikt, så. Men jeg syntes det hele var så rart. Syntes embryo så eldre ut enn 6 uker, mer 7+, men hun målte til bare 4 mm, og det var jo veldig lite. Ble ikke klok på den undersøkelsen der. Hun var så rask og slo bare fast at befruktning sannsynligvis hadde skjedd et par uker senere, for alt så fint ut tilsvarende 6 uker. Men jeg vet at det er umulig mtp når vi hadde sex. Hadde jo positiv test da hun mente el var. Men hun virka ikke bekymra da jeg forklarte det heller. Hun sa bare at hun ikke så noe galt, men kunne ikke love meg at det utviklet seg rett for det.Tok du kun utvendig ultralyd når du sjekket sist?
Da hadde jeg hatt håp jeg altså. Høres ut som ei som var rask i avtrekkeren. Symptomene dine er jo fine!!Ja, hun mente det var så god sikt, så. Men jeg syntes det hele var så rart. Syntes embryo så eldre ut enn 6 uker, mer 7+, men hun målte til bare 4 mm, og det var jo veldig lite. Ble ikke klok på den undersøkelsen der. Hun var så rask og slo bare fast at befruktning sannsynligvis hadde skjedd et par uker senere, for alt så fint ut tilsvarende 6 uker. Men jeg vet at det er umulig mtp når vi hadde sex. Hadde jo positiv test da hun mente el var. Men hun virka ikke bekymra da jeg forklarte det heller. Hun sa bare at hun ikke så noe galt, men kunne ikke love meg at det utviklet seg rett for det.
Det er nesten så jeg begynner å innbille meg at det kan være liv, men er så redd for å håpe og så bli skuffaDa hadde jeg hatt håp jeg altså. Høres ut som ei som var rask i avtrekkeren. Symptomene dine er jo fine!!
Ja det vet jeg alt om du! Får helt frysninger av å tenke på det.Det er nesten så jeg begynner å innbille meg at det kan være liv, men er så redd for å håpe og så bli skuffa
Håper også det nå. Er så svimmel, så dagene mine påvirkes av det. Tør liksom ikke håpe helt, men med første MA hadde jeg ingen symptomer etter uke 6. Her har de bare fortsatt. Er også redd for sykt foster, om det er liv. Men som noen sa til meg: bekymringer er som en gyngestol. De gir deg noe å gjøre, men tar deg ingen steder … Så får bare vente og se.Håper virkelig med deg! Høres veldig rart ut at hun bare tok utvendig så tidlig. Marginene for feilmåling er stor når det er så lite. Så jeg håper virkelig på noe positivt når du er tilbake på mandag
Tuuusen takk! Vet ikke hva jeg hadde gjort uten dette forumet, å ha et sted å ventilere ... Det er så mange fine folk her inne!Sender deg en diger klem!