Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Nei, jeg har liksom slått fra meg den tanken, så får jeg evt heller bli positivt overrasket og tro på mirakler igjen om noe annet skulle være tilfellet. Med første MA tok det jo nesten 6 uker før kroppen skjønte at nå var det på tide å gjøre noe med situasjonen ... I så fall kan dette ta tid. Vil bare få det overstått da, siden det er sommer og allting, og jeg gjerne vil ha det litt bedre enn slik det er nå. Men dagene flyr allikevel, så det blir nok juli temmelig fort.Jeg håper virkelig at du får se en sprell levende lite foster neste kontroll, men skjønner at det ikke er så lett å ikke tenke at det ikke går
Takk, det er godt med omtanken Det føles veldig lenge å vente, særlig med gravidsymptomer i tillegg. Har liksom halsbrann, er svimmel, murringer i livmoren, uvel innimellom. Føles så håpløst hvis det ikke er liv. Ingen tegn til blødning heller, ikke så mye som en lyserosa dråpe. Nå kan jo morkaken osv fortsette å vokse uansett, og det kan i teorien gå enda noen uker før kroppen skjønner det, men selv om jeg har tenkt at alt håp er ute, så klamrer jeg meg til den vesle prosenten jeg tenker er der.Ventetiden til neste UL må være eviglang for deg nå Tenker ofte på deg og er inne her å ser etter oppdatering. Håper så dette går veien
Ja, så håper det går fort dit … Det er heldigvis nok å henge fingrene i på hjemmefronten. Datter er 11 mnd i morgen og går fram med møblene. I går velta hun en stol over seg og slo hull i tannkjøttet. Blå leppe. Masse blod. Kjemperedd mamma. Regner med knall og fall frem til at hun slippee seg og blir stødig å gå. Full fart på henne fra morgen til leggingTo uker til neste ul nå eller?
Huhei for en fase! Gøy men intenst når de er fryktløse og klin gærneJa, så håper det går fort dit … Det er heldigvis nok å henge fingrene i på hjemmefronten. Datter er 11 mnd i morgen og går fram med møblene. I går velta hun en stol over seg og slo hull i tannkjøttet. Blå leppe. Masse blod. Kjemperedd mamma. Regner med knall og fall frem til at hun slippee seg og blir stødig å gå. Full fart på henne fra morgen til legging
Tusen takk for klem! Det gjør godt! Leste akkurat dagboken din og vil følge deg også. Vi vil jo begge prøve på andremannHer vil jeg følge med
Så leit å lese det du går i gjennom om dagen. Det er vondt å føle på sånn usikkerhet. Håper sånn på dine vegne at det går veien. Klem til deg!
Takk, men er ikke så lett å få privat her jeg bor. Jeg har prøvd å finne noen i nærheten, men så langt ingen ledige. Man bestiller liksom alle helsetjenester fra et nettsted og velger feks jordmor/ultralyd og så er det kategorier man må velge. Så føler meg litt lost. (Er for tiden i Frankrike). Får se hva jeg finner om det blir helt uutholdelig.Jeg hadde nok bare bestilt meg en privat ul bare for å fått noe svar om du har mulighet til det, synes det er kjempe trist hvordan de bare lar deg gå i så lang tid i uvisshet, en grusom plass å være du er sterk og jeg heier på spiren!
Det hadde vært veldig fint om hun tok feilSom jeg nevnte til deg i privat melding så er jeg sikker på at jordmor har tatt feil. Jeg ville stolt på din egen regning, snart ultralyd nå!
Takk, men er ikke så lett å få privat her jeg bor. Jeg har prøvd å finne noen i nærheten, men så langt ingen ledige. Man bestiller liksom alle helsetjenester fra et nettsted og velger feks jordmor/ultralyd og så er det kategorier man må velge. Så føler meg litt lost. (Er for tiden i Frankrike). Får se hva jeg finner om det blir helt uutholdelig.