Tre dager igjen til TUL. Blir nesten kvalm bare ved tanken. Orker ikke en ny MA.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkMasse lykke til i morgen på TUL
Tusen takk!Lykke til på TUL!
Lykke til
Tusen takk!Masse lykke til idag
Vet ikke om dette er til hjelp men jeg hadde en lignende erfaring med min første.. var på ul i uke 8+4 men de fant et embryo som stemte overens med 6+4. så hele to uker ble jeg satt tilbake. Visste jo at det ikke stemte siden jeg visste når jeg hadde el og når jeg fikk positiv test. I tillegg hadde vi kun sex 1 gang den mnd så jeg visste at det ikke var mulig..8+6 og TUL
VERKEN FUGL EL FISK
Hva skal man si? Annet enn at jeg er temmelig frustrert - og forvirra? Men min konklusjon er at dette er en ny MA.
Det begynte med at hun fant embryo i livmoren. Hun tok utvendig ultralyd. Jeg syntes også at jeg så bevegelse, men kanskje det bare var hun som rørte på ultralydhodet, for hun sa jeg var rundt 6 uker på vei bare, og at det var for tidlig å se noe særlig mer enn at det var begynnelsen på et normalt svangerskap i livmoren! Hæ?? Så av målene at embryo ble målt til 4 mm! Det er vel ok ved 6 uker, men stemmer jo ikke med når el var. Nå testet jeg ikke for el, men vet når vi sist hadde samleie, og jeg vet når jeg testa positivt. Hennes konklusjon: Komme tilbake om 3 uker for å se etter utvikling.
Jordmortime etterpå: Hun sa kvalmen var et veldig godt tegn, og at det hendte embryo vokste i rykk og napp, og at det om 3 uker kunne være helt fint der inne. Det var ingen indikasjoner på at det skulle gå galt, men det kunne jo gå begge veier. Kan embryo gå i «dvale»? Tror jeg i så fall håper på for mye. Synes jeg bare kan begynne å blø så jeg blir ferdig med det
Tusen takk for at du tok deg tid til å dele dette med meg! Jeg trenger slike solskinnshistorier uansett hvilken vei dette går Det hjelper å vite at alt faktisk er muligVet ikke om dette er til hjelp men jeg hadde en lignende erfaring med min første.. var på ul i uke 8+4 men de fant et embryo som stemte overens med 6+4. så hele to uker ble jeg satt tilbake. Visste jo at det ikke stemte siden jeg visste når jeg hadde el og når jeg fikk positiv test. I tillegg hadde vi kun sex 1 gang den mnd så jeg visste at det ikke var mulig..
Fikk beskjed om å komme inn igjen to uker etterpå. Når jeg kom tilbake var den vokst helt sykt mye og jeg ble målt til 10+3.
Selvsagt kan det være MA også, har jo lest skrekkhistoriene om det. Men jeg vil bare si at det er solskinnshistorier om dette også!! Krysser fingrene for deg!!!
Tusen takkKrysser fingrene for at alt ser greit ut om tre uker til
Nei, alt håp er jo ikke ute, takk for at du minner meg på det Jeg er vel ikke særlig optimist, bare, siden jeg har hatt en lignende opplevelse i 2020, som var MA. Men får jo solskinnshistorier som bekrefter at unntak finnes.Skjønner at du blir litt engstelig av det. Men alt håp er jo ikke ute
Håper alt ser greit ut om tre uker