Fredag!

Uh! Av og til er det like greit å holde seg inne ja.:)
Ja, hadde litt vondt av han da, 5 dager uten tur :eek: Men han er en bedagelig type så han klager ikke, sover bare ekstra mye :p
 
Hun fikk vaksinen på onsdag, så burde jo egentlig være bra i dag, hvis det ikke blir noen bedring til i morgen tror jeg vi skal til legevakten en tur. Det kan jo også være tenner i tillegg da, jeg er helt blå når det kommer til sånt.
Takk, jeg tror du må beholde energien selv stakkars, du er nok myyyye mer sliten enn meg, så jeg må bare slutte å klage:) Bra han finner roen ved puppen da, huff håper han sover godt snart, kan det være tenner tror du?
kan jo hende hun rett og slett har fått seg et virus, eller kanskje 3 dagersfeberen? Det er jo endel barnesykdommer de skal ha som kan dukke opp i forbindelse med vaksiner ;)
 
Huff, stakkars deg, håper du fikk hvilt deg senere på dagen, det nar no litt lumpet av han det da. Deilig med pølser og bål da, skikkelig påskeoppvarmer:)

Ja, ikke alltid sambo tenker så langt før han gjør noe. Han skulle være snill og kjøpe garn til meg han da, men han kom jo hjem med feil sort garn også så:D hehe.. Ja, gleder meg veldig til og grille pølser og marsmellows:p Koser meg omtrent mer enn unga:D Jeg har litt vanskelig for og gå og legge med på kvelden, nyter og ha litt egentid;)
 
Ja, ikke alltid sambo tenker så langt før han gjør noe. Han skulle være snill og kjøpe garn til meg han da, men han kom jo hjem med feil sort garn også så:D hehe.. Ja, gleder meg veldig til og grille pølser og marsmellows:p Koser meg omtrent mer enn unga:D Jeg har litt vanskelig for og gå og legge med på kvelden, nyter og ha litt egentid;)

Kanskje han har veldig lyst til at du skal hekle et fint skjerf til han med det sorte garnet,hehe;-) :)
 
Ja, ikke alltid sambo tenker så langt før han gjør noe. Han skulle være snill og kjøpe garn til meg han da, men han kom jo hjem med feil sort garn også så:D hehe.. Ja, gleder meg veldig til og grille pølser og marsmellows:p Koser meg omtrent mer enn unga:D Jeg har litt vanskelig for og gå og legge med på kvelden, nyter og ha litt egentid;)

Skjønner du vil ha det ja:) Vi har nettopp hatt legginga fra hell, hun skriker så fælt at jeg må ha på meg ørepropper.
 
Kanskje han har veldig lyst til at du skal hekle et fint skjerf til han med det sorte garnet,hehe;-) :)

Hehe, nei nei, var ikke sort, men feil type garn;) Han kom hjem med tjukkere garn enn det jeg skulle ha;)
 
kan jo hende hun rett og slett har fått seg et virus, eller kanskje 3 dagersfeberen? Det er jo endel barnesykdommer de skal ha som kan dukke opp i forbindelse med vaksiner ;)

Har jeg heller ikke tenkt på, det kan jo godt hende, hååååper hun får ei god natt og blir like blid som alltid i morgen:)
Men har en dårlig følelse på det.
 
Skjønner du vil ha det ja:) Vi har nettopp hatt legginga fra hell, hun skriker så fælt at jeg må ha på meg ørepropper.

Uff da, det er ikke noe koselig og høre på:(
Er hu veldig dårlig ennå? Kanskje hu har fått ett virus av noe slag? Håper hu sover godt i natt:)
 
Uff da, det er ikke noe koselig og høre på:(
Er hu veldig dårlig ennå? Kanskje hu har fått ett virus av noe slag? Håper hu sover godt i natt:)

Hun fikk feber igjen nå på kvelden, men ikke så voldsomt mye, men det gjør henne så eitranes sint. Det håper jeg alle våre bebiser gjør:)
 
Åjaa,haha,dumme meg!!:p

Hehe, kunne jo virke som han kom hjem med sort garn;) Jeg har misforstått mye verre ting enn det for og si det sånn:p^^
 
Back
Topp