Fredag!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
God helg alle sammen :)
Skal skravle når det er tid, får se hvor rolige ungene er på toget
Blir litt Skravlings i helgen også, men ikke så mye.
Ha en super helg!!!!
 
God helg! Dere må ha en finfin tur! Vi skal være hjemme og sette sammen innredning til garderobeskapet vårt, rydde litt - har ikke pakket ut alt enda, og treffe foreldrene mine som skal passe de andre barnebarna sine i helga :)
 
God morgen ja!
Vurderer å se om jeg skal innføre fast måltid nr 2 på Daniel.. kanskje det vil hjelpe han å falle mer til ro om kvelden. Jeg er TRØTT! Ammet han i søvn ca 22:15. Oppe igjen og måtte ammes igjen ca 23:20. Og så en amming rundt kl 2 og igjen kl 3. Så våknet han rundt kl 6 da storebroren kom inn til oss. Fikk en pupp da og har ikke hatt ny pupp enda, men vi skal straks ha det nå.
 
God tur til Fru H og god morgen til resten av gjengen! :)
I natt blei babysenga tissevåt,og både mams og paps var oppe for å.skifte på senga og vesla. Hun fikk pupp og sov resten av natta sammen med oss. Og hun sov til kl.09. Naaaaajs!!:D
I dag skal vi dra sammen med ei venninne og gutten hennes på badeland, og dette blir vårt første bad i basseng. Spent på hvordan det går!:)
 
Goooood tur Fru H!! Legg ut bilder av lasset ditt da! ;)
Idag skal vi for første gang denne uka kose oss hjemme hele formiddagen :) Skal ha middagsgjester da, og mannen har bilen så må gå til butikken for å handle! Vet ikke helt hva jeg skal servere, men vil gjerne glede min 3 årige niese med noe veldig barnevennlig og godt! Tips???
Natta her har vært så fæl at den orker vi ikke å snakke om :eek: :p
 
God helg, ha en kjempefin tur:)

Her har det vært ei fryktelig natt, vesla har vræla og hylt nesten hele tiden, kun med små pauser. Hun har hatt mye feber, og smertestillende hjalp bare mot den så det ut til. Sikkert hatt vondt i kroppen sin stakkars, ingen søvn på meg, og lite på henne. Jeg vet ikke hvor aktiv jeg kommer til å være i dag.
Jeg må ta henne med ut på trilletur så hun får sovet litt, og kjøpe mer paracett.
Snakkes siden:)
 
Får ta bilde ved togbytte for nå er vi vel etablert på toget :)
T fant ei å leke med med en gang, så første del bør gå fint :)
 
God morgen:)
Masse lykke til med togtur idag:D går helt sikkert kjempefint;) ja, legg ut bilde:p Her sitter jeg her stolen og gjør ingen verdens ting:( har ingen energi i det hele tatt:oops: var våken og emmeth til kl 7. Vekte sambo og han sto opp. Halv10 våkner jeg av at emmeth gråter. Da har sambo bare satt babycalleren utafor soveromsdøren også dratt? Så da måtte jeg stå opp og gå ut og trille emmeth. Passe sur kan man si. Ser dobbelt og er svimmel. Så tydelig kroppen er sliten:confused::eek: jaja, blir vel bedre om noen timer håper jeg. Jeg skal lage bål og grille pølser og marsmellows og jentene, det er de eneste planene jeg har. Ønsker alle jentene en god helg:):):)
 
God helg, ha en kjempefin tur:)

Her har det vært ei fryktelig natt, vesla har vræla og hylt nesten hele tiden, kun med små pauser. Hun har hatt mye feber, og smertestillende hjalp bare mot den så det ut til. Sikkert hatt vondt i kroppen sin stakkars, ingen søvn på meg, og lite på henne. Jeg vet ikke hvor aktiv jeg kommer til å være i dag.
Jeg må ta henne med ut på trilletur så hun får sovet litt, og kjøpe mer paracett.
Snakkes siden:)
huff, stakkars lita! Samme her, myyye skriking i natt! :(
Nå tar hun igjen litt søvn ute i vogna mens jeg bøtter nedpå med kaffe!
God bedring til lilletupsi!
 
Får ta bilde ved togbytte for nå er vi vel etablert på toget :)
T fant ei å leke med med en gang, så første del bør gå fint :)
Det lover jo godt da! :) Greit når ungene tørr å ta kontakt med andre barn!
 
God morgen:)
Masse lykke til med togtur idag:D går helt sikkert kjempefint;) ja, legg ut bilde:p Her sitter jeg her stolen og gjør ingen verdens ting:( har ingen energi i det hele tatt:oops: var våken og emmeth til kl 7. Vekte sambo og han sto opp. Halv10 våkner jeg av at emmeth gråter. Da har sambo bare satt babycalleren utafor soveromsdøren også dratt? Så da måtte jeg stå opp og gå ut og trille emmeth. Passe sur kan man si. Ser dobbelt og er svimmel. Så tydelig kroppen er sliten:confused::eek: jaja, blir vel bedre om noen timer håper jeg. Jeg skal lage bål og grille pølser og marsmellows og jentene, det er de eneste planene jeg har. Ønsker alle jentene en god helg:):):)
I alle dager :eek: Da hadde jeg blitt sint! :mad: Hva tror du plager Emmeth om nettene??? Vi har også hatt ei søppelnatt :( :oops: Bare å finne på noe så man ikke går bananans pga søvnmangel!!! ;)
 
God helg, ha en kjempefin tur:)

Her har det vært ei fryktelig natt, vesla har vræla og hylt nesten hele tiden, kun med små pauser. Hun har hatt mye feber, og smertestillende hjalp bare mot den så det ut til. Sikkert hatt vondt i kroppen sin stakkars, ingen søvn på meg, og lite på henne. Jeg vet ikke hvor aktiv jeg kommer til å være i dag.
Jeg må ta henne med ut på trilletur så hun får sovet litt, og kjøpe mer paracett.
Snakkes siden:)

Uff da, stakkars lille Anette:(
Vi fikk beskjed om at de ikke var dårlige mer enn maks 2 døgn etter vaksinen? Emmeth er og helt gal på natten nå om dagen:oops::confused: han roet seg heldigvis litt med puppen. Sender deg ett tonn med energi:):):) masse god bedring til lille skatten:)
 
Goooood tur Fru H!! Legg ut bilder av lasset ditt da! ;)
Idag skal vi for første gang denne uka kose oss hjemme hele formiddagen :) Skal ha middagsgjester da, og mannen har bilen så må gå til butikken for å handle! Vet ikke helt hva jeg skal servere, men vil gjerne glede min 3 årige niese med noe veldig barnevennlig og godt! Tips???
Natta her har vært så fæl at den orker vi ikke å snakke om :eek: :p

Å nei, hatt en skikkelig drittnatt dere også?:oops: blir helt matt jeg:confused: jentene mine elsker pølser, hjemmelaget pizza, lasagne med salat og hvitløksbaguetter, pasta retter. Ja mye;) koselig med middagselskap:D jeg er så slapp så sitter bare her:p
 
Det lover jo godt da! :) Greit når ungene tørr å ta kontakt med andre barn!
Haha hun hadde ikke kommet INN på toget før T spurte om de skulle sitte sammen :p
Nå ble de foret med smarties og... Jaja!
 
Haha hun hadde ikke kommet INN på toget før T spurte om de skulle sitte sammen :p
Nå ble de foret med smarties og... Jaja!
haha, finfint å fylle ungene med sukker FØR lunsj :p :eek:
 
Å nei, hatt en skikkelig drittnatt dere også?:oops: blir helt matt jeg:confused: jentene mine elsker pølser, hjemmelaget pizza, lasagne med salat og hvitløksbaguetter, pasta retter. Ja mye;) koselig med middagselskap:D jeg er så slapp så sitter bare her:p
vurderer en skikkelig pølsefest ja! Flere ulike typer pølser, masse tilbehør etc. Enkelt og godt! Selv om niesa mi bare kommer til å spise pølser uten brød eller noen ting da :p
 
haha, finfint å fylle ungene med sukker FØR lunsj :p :eek:
Skikkelig sjakktrekk :-o
Neida, jeg er ikke hysterisk altså.
Men vi har jo vært så flinke og laget matpakke med ost og kokte egg :)
 
Skikkelig sjakktrekk :-o
Neida, jeg er ikke hysterisk altså.
Men vi har jo vært så flinke og laget matpakke med ost og kokte egg :)
hehe, du får være den "sunne" mamman som tilbyr ungene ordentlig mat da ;)
 
hehe, du får være den "sunne" mamman som tilbyr ungene ordentlig mat da ;)

:p
Lillebror sover ikke da!!
Sovnet i selen før vi gikk på toget. Men våknet fort og er nok sulten.
Men det er altfor mye å følge med på :-O
 
:p
Lillebror sover ikke da!!
Sovnet i selen før vi gikk på toget. Men våknet fort og er nok sulten.
Men det er altfor mye å følge med på :-O
hehe, ikke så lett å amme i offentlighet lengre? :p Hermine sliter med å spise av flaska i offentlighet hun :eek: Må legge henne ned i vogna for å få henne til å spise når vi er på farta ;)
 
Back
Topp