Fredag!

En smule melkespreng da ja, men ikke så ille som en skulle tro. Merker melkeproduksjonen har gått ned etter at han begynte med 2 faste grøtmåltider og middag. Frykter vel egentlig at ammingen snart er over her i huset, for han er ikke overbegeistret for puppen på dagtid lenger.. :(
det er vel dessverre mange barn som blir ferdige med puppen mellom 6-8 måneder :( Hermine da hun var 3 måneder :p :eek:
 
det er vel dessverre mange barn som blir ferdige med puppen mellom 6-8 måneder :( Hermine da hun var 3 måneder :p :eek:

Hun er tidlig ute den snuppa di;-)

For min del er det helt greit om hun ikke vil ha pupp på dagtid om et par måneders tid!Men hadde nå tenkt at hun skulle få det ei stund til...!
 
Hun er tidlig ute den snuppa di;-)

For min del er det helt greit om hun ikke vil ha pupp på dagtid om et par måneders tid!Men hadde nå tenkt at hun skulle få det ei stund til...!
Ikke sant! Hermine henger i puppen hele natta da, det synes visst hun er såå koz :p :eek: o_O
 
Familien H på tur!
ImageUploadedByBV Forum1362745975.966658.jpg
ImageUploadedByBV Forum1362746000.004124.jpg

Vi berget oss ved togbytte ;)
Utrolig lettvint dette!!!
 
Ut på tur med en overivrig hund som har vært inne i dagesvis pga dårlig vær!
1362746796417.jpg
 
Ja jeg måtte ha kaffe så da måtte han ha noe, fikk jeg beskjed om :p

Skjønner da det, skal mor ha noe godt skal da jeg også si;):D Smarte de små, skjønner du:p
 
Skjønner da det, skal mor ha noe godt skal da jeg også si;):D Smarte de små, skjønner du:p
Ja det skulle bare mangle at han fikk en is, så flink som han er på tur :)
Nå satt konduktøren på en eller annen film, så da ser jeg han vel omtrent ikke før vi må gå av om 1,5 time :p
 
Ja det skulle bare mangle at han fikk en is, så flink som han er på tur :)
Nå satt konduktøren på en eller annen film, så da ser jeg han vel omtrent ikke før vi må gå av om 1,5 time :p

hahah, så genialt med film for de små på toget;) Da går tia og barna kan kose seg og det samme kan foreldrene:D Vinn/vinn det da;) Ja, må si jeg synes han er flink:) Skikkelig go`gutt<3
 
An løp rett på do i morges, før kl 7. Så hørte jeg han rope:"skal vi til bestemor o dag Mamma???"
Jepp
"Juhuuuuu"
:)
 
Samme her.Gir lik matmengde som deg,og ammer før måltidet.Men det virker nesten som hun bare venter på maten sin.Har nesten ikke tid til puppen på dagtid lenger!

Er litt redd for at han skal få i seg for lite mat, så blir litt stressa av det, merker jeg.
Håper han sover hele natta før melka forsvinner, i alle fall. Enklere å slenge ut puppen på natta enn å stå opp og mekke til en flaske..
 
Back
Topp