Fredag!

Er litt redd for at han skal få i seg for lite mat, så blir litt stressa av det, merker jeg.
Håper han sover hele natta før melka forsvinner, i alle fall. Enklere å slenge ut puppen på natta enn å stå opp og mekke til en flaske..

De fleste barn bør ha morsmelk/MME som hovednæring lenge etter oppstart av fast føde.. Men at det blir merkbart mindre melk er ikke så rart :) det er ofte mer melk en det kjennes ut som :)

Man ser mye på tur da...
Urolige unger får beskjed om å roe seg ned samtidig som de blir foret med chips og masse sukker :-p
Herlige T takket nei ;)

Man ser mye på tur da...
Urolige unger får beskjed om å roe seg ned samtidig som de blir foret med chips og masse sukker :-p
Herlige T takket nei ;)

Det er alltid gøy å se desperate foreldre som prøver å roe ungene som er høye på sukker med litt godteri :-) T er jo kjempeflink! :-)

Uff da, stakkars lille Anette:(
Vi fikk beskjed om at de ikke var dårlige mer enn maks 2 døgn etter vaksinen? Emmeth er og helt gal på natten nå om dagen:oops::confused: han roet seg heldigvis litt med puppen. Sender deg ett tonn med energi:):):) masse god bedring til lille skatten:)

Hun fikk vaksinen på onsdag, så burde jo egentlig være bra i dag, hvis det ikke blir noen bedring til i morgen tror jeg vi skal til legevakten en tur. Det kan jo også være tenner i tillegg da, jeg er helt blå når det kommer til sånt.
Takk, jeg tror du må beholde energien selv stakkars, du er nok myyyye mer sliten enn meg, så jeg må bare slutte å klage:-) Bra han finner roen ved puppen da, huff håper han sover godt snart, kan det være tenner tror du?

huff, stakkars lita! Samme her, myyye skriking i natt! :(
Nå tar hun igjen litt søvn ute i vogna mens jeg bøtter nedpå med kaffe!
God bedring til lilletupsi!

Stakkars lita, bra hun får sovet litt på dagen, det håper jeg du også får til av og til:-)
Gått ned noen kopper til meg også, håper det blir litt bedre natt i natt for oss begge:-)

Hei, damer! Da har vi kommet hjem fra svømming og er litt slitne begge to faktisk. :p Vesla kosa seg i bassenget og hun holdt ut lenge syns jeg. Hun dubba på veien hjem, men våkna da bilen stoppa. Skal se om hun vil sove litt til slik at mamsen får skravla litt. :)

God morgen:)
Masse lykke til med togtur idag:D går helt sikkert kjempefint;) ja, legg ut bilde:p Her sitter jeg her stolen og gjør ingen verdens ting:( har ingen energi i det hele tatt:oops: var våken og emmeth til kl 7. Vekte sambo og han sto opp. Halv10 våkner jeg av at emmeth gråter. Da har sambo bare satt babycalleren utafor soveromsdøren også dratt? Så da måtte jeg stå opp og gå ut og trille emmeth. Passe sur kan man si. Ser dobbelt og er svimmel. Så tydelig kroppen er sliten:confused::eek: jaja, blir vel bedre om noen timer håper jeg. Jeg skal lage bål og grille pølser og marsmellows og jentene, det er de eneste planene jeg har. Ønsker alle jentene en god helg:):):)

Huff, stakkars deg, håper du fikk hvilt deg senere på dagen, det nar no litt lumpet av han det da. Deilig med pølser og bål da, skikkelig påskeoppvarmer:-)

Skikkelig sjakktrekk :-o
Neida, jeg er ikke hysterisk altså.
Men vi har jo vært så flinke og laget matpakke med ost og kokte egg :)

Han storkoser seg sikkert:-)

Hei på dere, jenter! :D
Jeg tror Asle har stjålet nattesøvnen fra de andre bebisene, for han var i seng rett før kl 20 i går og våknet ikke for nattsnack før rett over kl 6 :D Og så sov han igjen til kl 8:30 :D:D O' lykke!!
Håper dere får en rolig dag dere som har hatt en stri natt, og god tur til deg og dine, Fru H :D
Håper helgen blir fantastisk for alle sammen!
Så herlig:-) Slike netter pleier vi også å ha:-)

Man ser mye på tur da...
Urolige unger får beskjed om å roe seg ned samtidig som de blir foret med chips og masse sukker :p
Herlige T takket nei ;)

Hehe jøss, han har arvet viljestyrken din tror jeg:-)

Nå har vi spist middag på mcdonald og vært på toys og kjøpt gave til bursdagsselskapet som Alexander skal i imorgen.

Nå har vi spist middag på mcdonald og vært på toys og kjøpt gave til bursdagsselskapet som Alexander skal i imorgen.

Koselig med bursdag da :)

Jeg slapper av mens lillebror sover i vogna, T leker og svigermor lager middag :)
Herøy!

Eh... Det skulle stå herlig

"Dårlig vær..."
Har du ikke lufta bikkja pga tgp eller!???
:-p
Hahaha, ja, avslørt! :oops: :p
Nei, har kommet vel 50cm snø på 3 dager:eek: og har blåst sterk kuling, så da har verken hund eller eier hært seg ut;)

Back
Topp