Fredag!

Hun fikk feber igjen nå på kvelden, men ikke så voldsomt mye, men det gjør henne så eitranes sint. Det håper jeg alle våre bebiser gjør:)

Ja, kanskje hu har vondt i kroppen og feber gjør henne nok uvel, hjelper det når du setter paracet?:) Ja, jeg også:) Måtte alle de små gjøre:)<3
 
Å nei, hjelper ikke det heller? Har du prøvd og vugge henne litt i armene dine?:)

Jeg prøver alt hehe, det eneste som hjelper er pupp, men så hyler hun når jeg legger henne ned igjen, så sånn holder vi på til hun blir så utslitt at hun sovner.
 
Jeg prøver alt hehe, det eneste som hjelper er pupp, men så hyler hun når jeg legger henne ned igjen, så sånn holder vi på til hun blir så utslitt at hun sovner.

Sovner hu ikke ved puppen heller? Har du kjent etter om det er noen tenner på vei? Tenner kommer gjerne når de små er syke og har feber, og det kan være veldig vondt:(
 
Jeg prøver alt hehe, det eneste som hjelper er pupp, men så hyler hun når jeg legger henne ned igjen, så sånn holder vi på til hun blir så utslitt at hun sovner.
Stakkars lita..:( Ikke noe godt å være mamma når ingenting man gjør hjelper.
 
Jeg prøver alt hehe, det eneste som hjelper er pupp, men så hyler hun når jeg legger henne ned igjen, så sånn holder vi på til hun blir så utslitt at hun sovner.
Huff håper hun roer seg til slutt uten å slite deg ut
 
Nei man blir fortvilet, hun var slik for noen uker siden også:(
Ja det husker jeg.
Men om hun har virus e.l. kan hun få litt vondt i ørene kanskje?
Håper hun blir seg selv igjen snart.
 
Ingen vin på meg enda. Lillebror duppet litt lenge i vognen og prøver å finne roen nå!
:)
 
Nasse våknet med et vræl igjen, fått pupp, lagt henne igjen, får se om hun sovner skikkelig inn igjen.
 
Skjønner du vil ha det ja:) Vi har nettopp hatt legginga fra hell, hun skriker så fælt at jeg må ha på meg ørepropper.
stakkars lita, vi hadde det sånn i går kveld...starta i 22 tida! Er spent på kvelden for å si det sånn! o_O
 
Back
Topp