OiSkulle vise søsteren min testen jeg tok i dag, men den lå ikke i lommen lenger, så tror jeg har mistet den et eller annet sted på IKEA![]()
Fortalte du det da bare?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OiSkulle vise søsteren min testen jeg tok i dag, men den lå ikke i lommen lenger, så tror jeg har mistet den et eller annet sted på IKEA![]()
Fortalte du det da bare?Ja i barneavdelingen så sa jeg at bursdaggaven hennes er bestilt og på vei (april), og om hun ville ha et hint, så bare.. slo jeg armene mot alt rundt ossOiFortalte du det da bare?

Hva sa hun da?Ja i barneavdelingen så sa jeg at bursdaggaven hennes er bestilt og på vei (april), og om hun ville ha et hint, så bare.. slo jeg armene mot alt rundt oss![]()
Hun sa vel noe sånn "Neei?!Hva sa hun da?![]()
Også ble det klem og greier
Jeg har og et år igjen,men fant ut at det ikke er så ugunstig pga permisjonspenger man får fra Lånekassen. Kunne tatt lang tid om man ventet til man fikk fast jobb først. Sto og i en tung jobb sist,så tror det blir bedre å gå gravid som student. Eneste er at man ikke like lett kan sykemelde seg da. Praksis blir nok og litt tøft. Har funnet ut at om eksamen ikke går,kan jo det tas opp igjen. Ordner seg nok. Vi planla det,men trodde ikke det skulle klaffe så fort som det gjorde, da det tok lang tid for meg å få eggløsning sist jeg slutta på prev. Måtte ha hjelp av hormoner da. Den biologiske klokka begynner å tikke, og aldersforskjellen med yngste vil jeg heller ikke ha for stor, derfor fant vi ut at det er bedre å tilrettelegge utifra livssituasjon denne gangen,enn å angre for at det er for sent når det passer. Kommer nok og til å få litt fordommer utenfor familie,så kjenner litt på at jeg vil vente til etter OUL med å rope høyt.Jeg kommer ikke til å si et ord tror jeg før jeg ikke kan skjule det lengre. Vi vil bli møtt med mye fordommer og negative tilbakemeldinger pga to fra før og litt ugunstig livssituasjon (jeg har et år igjen på studiene) og jeg orker bare ikke det![]()
Jeg har og et år igjen,men fant ut at det ikke er så ugunstig pga permisjonspenger man får fra Lånekassen. Kunne tatt lang tid om man ventet til man fikk fast jobb først. Sto og i en tung jobb sist,så tror det blir bedre å gå gravid som student. Eneste er at man ikke like lett kan sykemelde seg da. Praksis blir nok og litt tøft. Har funnet ut at om eksamen ikke går,kan jo det tas opp igjen. Ordner seg nok. Vi planla det,men trodde ikke det skulle klaffe så fort som det gjorde, da det tok lang tid for meg å få eggløsning sist jeg slutta på prev. Måtte ha hjelp av hormoner da. Den biologiske klokka begynner å tikke, og aldersforskjellen med yngste vil jeg heller ikke ha for stor, derfor fant vi ut at det er bedre å tilrettelegge utifra livssituasjon denne gangen,enn å angre for at det er for sent når det passer. Kommer nok og til å få litt fordommer utenfor familie,så kjenner litt på at jeg vil vente til etter OUL med å rope høyt.
men håper på en lett graviditet og fødsel denne gangen også, da har jeg koen uker mellom fødsel og elsamen. Så lenge jegjobber godt så skal det nok gå . Jeg har heldigvis ingen praksis.
Ja, hadde passer best her også. Trodde virkelig ikke det skulle klaffe så fort! Men veldig heldig for at det gjorde det,var veldig psykisk belastende å være prøver så lenge sist. Jeg satser på at det ikke er noe undervisning etter fødsel Tenker og at man kan forberede en del ting når man vet hva som kommer.Hadde jeg bare blitt gravid en måned senere, da hadde jeg akkurat kommet forbi eksamenemen håper på en lett graviditet og fødsel denne gangen også, da har jeg koen uker mellom fødsel og elsamen. Så lenge jegjobber godt så skal det nok gå . Jeg har heldigvis ingen praksis.
Fikk forrige mann i starten av studiene så det var ganske tøft husker jeg![]()
Enig. Og håper det samme! At undervisningen slutter i april en gang.Ja, hadde passer best her også. Trodde virkelig ikke det skulle klaffe så fort! Men veldig heldig for at det gjorde det,var veldig psykisk belastende å være prøver så lenge sist. Jeg satser på at det ikke er noe undervisning etter fødsel Tenker og at man kan forberede en del ting når man vet hva som kommer.

Det er sinnsyktEnig. Og håper det samme! At undervisningen slutter i april en gang.
Jeg har aldri vært prøver men kan forestille meg at det kan være tøft. Her ble jeg gravid etter å ha hatt sex over 8 dager før EL så super svømmere mao![]()
Er det riktig det med at jo lengre vekk fra el jo større sannsynlighet er det for jente?Det er sinnsyktMå jo bli en jente da
![]()
Jentespermen tåler mest, så det er nok et flertall av jentespermier som sto å venta på egget. Men klart, kan hende det var noen sterke gutter der ogEr det riktig det med at jo lengre vekk fra el jo større sannsynlighet er det for jente?
Egentlig kan det jo være 50/50 da. Jentene lå og ventet og guttene kom seg fort fremDet er sinnsyktMå jo bli en jente da
![]()

Kroppen min gikk bare i dvale etter p-pille slutt, kom inne noe egg som kunne befruktes da. Denne gangen hadde jeg stav og rakk bare å få en mensturasjon før det klaffet (nesten 1.5år sist gang). Men også ny partner denne gangen da.Enig. Og håper det samme! At undervisningen slutter i april en gang.
Jeg har aldri vært prøver men kan forestille meg at det kan være tøft. Her ble jeg gravid etter å ha hatt sex over 8 dager før EL så super svømmere mao![]()
Men guttene kom seg fort frem og mange døde mens de ventet? Når der er hele 8 dager mellom utløsning og eggløsningEgentlig kan det jo være 50/50 da. Jentene lå og ventet og guttene kom seg fort frem![]()
Åja,trodde du mente sex jevnlig over 8 dagerMen guttene kom seg fort frem og mange døde mens de ventet? Når der er hele 8 dager mellom utløsning og eggløsningGuttene tåler ikke så mye venting og dårlig klima

Sniker litt! Ser vi var i samme gruppe i 2020 ogsåTenkte å kjøpe storesøster-genser til kommende storesøster! Håper vi kan vente en gooos stund. Gjerne til vi vet kjønn.. men vi skal på tidlig ultralyd i uke 9+ Ettellerannet, så mulig vi gjør det i etterkant av det
Hmmm sønnen vår ble laget rundt EL og jentungen og så det blir spennende denne her! jeg er heldig, har enda til gode å få symptomer. Hadde maks kvalme for to dager siden men det kan like gjerne være den hersens omega 3´en som jeg tvinger ned hver bidige dag.Men guttene kom seg fort frem og mange døde mens de ventet? Når der er hele 8 dager mellom utløsning og eggløsningGuttene tåler ikke så mye venting og dårlig klima